/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Niels Hansen i Østjylland - hvor?
Fra : odderbo
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 29-07-05 13:04

Jeg søger Niels Hansen, født 01 feb 1875,i Holme Mark, Tranbjerg Sogn, Ning Herred, Århus Amt.
Han har i en fadderskabssag tilsyneladende opholdt sig en del i det østjyske, centreret i og omkring Silkeborg.
Mit problem er, at jeg ikke kn finde ham.
Er der nogen som kan ?
På forhånd tak.
Bo Eriksen
Odder

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 29-07-05 15:45

hvordan soeger du ham han er foedt 1875 og er nok ikke levende mere vil du finde hans grav eller slaegtninge??

jeg fandt min egen famillie sa jeg kan maaske hjaelpe?

Kommentar
Fra : odderbo

Dato : 29-07-05 17:02

Tja! - jeg ved faktisk ikke hvad din besvarelse går ud på.
Gravsten er i denne forbindelse et komplet mislykket kriterie.
Uden at skulle påstå at være ekspert indenfor kirkegårds-historien i Danmark, vil jeg godtnok skønne, at der kun vil være tale om under 1% bevarede gravsten/steder.
Så det dropper vi.
Men jeg er stadig interesseret i eventuelle oplysninger om Niels Hansen.
Tak for svar.

Accepteret svar
Fra : slim_djudju

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-05 14:39

naar oplysninger jeg troede at du ville opsoege manden.

saadan havde jeg forstaaet det

undskyld

Godkendelse af svar
Fra : odderbo

Dato : 03-08-05 00:32

Tak for svaret slim_djudju.