/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Problemer med Canon Mp390 printer/fax
Fra : aaroe
Vist : 323 gange
100 point
Dato : 28-07-05 22:26

Jeg har et problem med min Canon MP390 printer/fax. Printeren og faxen virker upåklageligt, mit eneste problem er at når nogen ringer til min telefon, så når den knap at ringe 2 gange, så går den i faxen, og når jeg sjældent at nå telefonen... :( Nogen der ved hvordan man gør så telefonen når at ringe flere gange inden den hopper i faxen ??

Mvh. Søren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 22:35

Kører den via et komputerprogram eller fungerer den som selvstændig fax

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-07-05 22:42

Du kan i menuen selv vælge hvor mange den skal ringe før den går på fax (tror jeg nok)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 22:48
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-07-05 22:50

ja den er god med dig refi. jeg var også lige inde og kigge men kunne ikke umiddelbart finde lige netop det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 22:50

Nå den går ikke på siden

Fax indgå. ring: Når faxen er indstillet til Kun fax eller Fax/tlf-status og der er tilsluttet en lokaltelefon, kan du vælge, om faxen skal ringe, når der modtages et opkald. I modtagelsesindstillingerne kan du indstille "Fax indgå. ring" til "Til" eller "Fra".
Hvis "Fax indgå. ring" er "Til", kan du vælge antallet af ring. Faxen vil som standard tage linjen efter 2 ring, men du kan ændre dette.

Teoretisk kan du vælge et tal mellem 2 og 99, men i praksis er 6 det maksimale. Den afsendende fax vil kun forsøge at oprette forbindelse med den modtagende fax i en periode på 55 sekunder (maksimum). Hvis den modtagende fax er indstillet til at tage faxlinjen efter 55 sekunder, vil du ikke kunne modtage nogen faxer.

Hvis du ønsker at være absolut sikker på, at du ikke går glip af nogen indgående faxer, skal du ikke indstillet antallet af ring til mere end 6.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 22:52

Jeg skulle nå at kopiere det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-07-05 22:53

https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/

Måske er der noget her

ja refi jeg tog den lige på dansk så var der alligevel noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 22:56

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 23:08

PS - Jeg ville ikke gå højere end 4 ring - du risikerer at faxen i den anden ende går i timeout.......