/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
køb af mp3-afspiller
Fra : xtx
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 27-07-05 20:13

hej!
Er der nogen der ved hvor man kan få en mp3-afspiller som har:
-mindst 512MB
-display
-radio

og koster ca 500, og hvor man køber den gennem et butik som "findes" i virkeligheden.

mvh xtx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 20:34

http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1114606_l14/

kan vel findes i butikker på gaden såvel som på nettet

ps.. elgiganten har tilbud på en i øjeblikket med 1 gb - uden display

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-07-05 20:36

Fra i morgen har Føtex en sådan af mærket Amitech, den koster ganske vist 649 kr. men den har også kortlæser til SD/MMC-kort samt mulighed for hukommelsesudvidelse til 1,5 GB.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 27-07-05 22:04

Og den Arne foreslår er ganske glimrende. Min hustru købte en for en måned siden, og den fungerer perfekt. Efter min mening har den dog et minus, den har ikke ekstern oplader. Den lader via USB, men det betyder mindre hvis man har computeren tændt i længere tid. En opladning rækker såvidt jeg husker omkring 16 timer.

Accepteret svar
Fra : smutter50

Modtaget 200 point
Dato : 27-07-05 22:36

Har selv købt to til børnene i føtex med 512 MB, display og radio til ca. 500,-. De fungere total upåklageligt, så tøv ikke med at købe i f.eks Føtex. Bilka har også meget tit et rigtig godt tilbud

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-05 17:39

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 10-08-05 19:27

Tak for svaret smutter50.