/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du web-ur.dk
Fra : Martinhs
Vist : 1673 gange
125 point
Dato : 25-07-05 22:05

Hej alle

Er ved at skulle handle et nyt ur til en gave, men er blevet lidt utryk iforhold
til dette internet firma www.web-ur.dk
Kender noget dette firma eller har handlet der før?
Firmaet viser hverken sit CVR nr eller har synligt tlf. nr osv...

Hjælp hurtigst muligt

Martin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 22:11

Web-Ur.dk er ejet af Ur-butikken, Kvickly Centret, Elmegade 9b 4400 Kalundborg.
Tlf.nr. 59 56 01 12

kan jeg da læse om ikke andet

Web-ur.dk
Elmegade 9b
4400 Kalundborg

står der et andet sted

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-05 22:16

Du er simpelthen skarpsindig Miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 22:17

nøøøøh - men kan trykke på knapper

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-07-05 23:05

Jo, men at butikken bor i Kvickly Centret, Elmegade 9b 4400 Kalundborg og har et tlf.nr. er jo IKKE nogen garanti for hverken kvalitet eller seriøsitet. Jeg siger IKKE at butikken ikke er seriøs eller troværdig, blot at deres adresse ikke nødvendigvis gør dem mere seriøse. Og det var vel egentlig det spørgeren var interesseret i at vide noget om.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-07-05 23:51

Tjaa...
Hvis man i Krak søger på Elmegade 9 4400 Kalundborg,
får man en hel masse Kvickly butikker.
Så hvis du vil være sikker, ku' du jo ringe til et af de andre numre og spørge dumt om de har nummeret på Ur-butikken/afdelingen.
Husk at du altid har 14 dages returret ved køb over internettet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 26-07-05 06:50

Hej

Når jeg prøvet at bestille et ur, er der ingen steder, hvor det popper op at jeg er ved at gå ind på en sikkerhedsside. Dvs. at andre ikke kan se mine visa/dankort oplysninger. Derfor ville jeg aldrig benytte et websted som deres, hvor andre kan se med på de oplysninger du taster ind. Lidt for risikabelt, men selvfølgelig op til den enkelte om man tør.

mvh Timeglas.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-05 09:40

når det kommer til stykket så spørges der om nogen kender til butikken - vel - gør jeg ikke - men butikken var da til at finde.
Gambrinus skriver der kun dukker kvickly butikker op ved en krak søgning - nope - det gør der ikke - omtalte urbutik (ur butikken) dukker fint nok op på kraks og vises også med placering på kort

http://www.kraks.dk/grids/Subpages/GridRightRows2.asp?pub_id=KVWW&BY=&data=k&HUSNR=9&vej=elmegade&POSTNR_FRA=4400&pageArea=Company&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&Tagning=1.Fir_Fors%2FKN_Sog&navn=urbutikken&Adresse=elmegade+9+b&POSTNR_BY=4400&tlf=59560112&sog=S%F8g&data=t&pageAreaNew=Person

kopier adressen ind i adresselinien så dukker den op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-05 09:41

SÅ er der vist reklameret nok for omtalte butik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-05 00:36

Kan man få sendt sit rolex i en prøvepose, for lige at se om det passer til perlemors manchetknapperne.

Kommentar
Fra : miritdk