/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tak Ans for deltagelsen. *****
Fra : emesen
Vist : 250 gange
1 point
Dato : 24-07-05 17:32

Jeg forsøgte at få besvarede spørgsmål og antal point til at blive bare 7 taller.
Men det kiksede, fordi en gammel spørger godkendte min kommentar.
Så jeg ville prøve med 8 taller i stedet for.
Det har jeg her i en af trådene fortalt Ans - derfor fandt Ans på at hjælpe.
Ans ................. tak for det.
Du får ikke en masse point, men *********************************************************
*********************************************************
*****************

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 17:37

Havde en skummel anelse - men hvad nu????

Nu kan du jo ikke svare på spørgsmål - forsvinder "emesen" profilen helt - eller hvad.

Er næste mål 99999

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-05 17:46

mit næste mål må blive 131131

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-05 17:48

Men det gælder kun når det sker på ærlig vis Emesen! Ellers er det jo ligesom at snyde i kabale!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 11 point
Dato : 24-07-05 17:52

Så fandt jeg tråden, hvor det hele startede

Det var i en vittighedstråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/61183

Tour de Kandu er slut for denne omgang.

Citat
emesen (Superbruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 41633
Brugernavn emesen

Profil

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 23.10.2002
Superpoint 88888

--------------------------------------------------------------------------------

Besvarede spørgsmål 888

God søndag

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-07-05 17:59

- Og hvis du lige skriver 1 tip, har du et 8-tal mere

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 24-07-05 18:26

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-05 18:50

Selv tak emesen

Nu vil jeg så håbe at alle, der har fulgt med, har fået svar.

Om vi er voksne eller ej, så er det dejligt at se at voksne også kan "være barn/børn"

Man må bare ikke blive for meget "tudefjæs" hvis point tilkommer en anden bruger.

De fleste børn lærer i en tidlig alder at tænke sig om.

Nogle er mere snedige end andre. Andre lægger sig ned og tuder. Der er også dem, der bare er nysgerrige og vil finde ud af, hvad der foregår.

Alle kategorier har været repræsenteret i de tråde, som jeg har skrevet til emesen.

Jeg har fået mig en stor griner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-05 19:52

Det nok det der er problemet ans! Grineren for dig eller ej! Såvidt jeg husker var gavebodspoint og øremærkningspoint een af grundene til at Ram og frida blev smidt ud? Ville da nødigt miste dig og emesen herinde! Hvis der var meldt klart ud fra starten, hvad I havde gang i tror jeg I havde undgået mange kommentarer og være med til at skabe en positiv stemning omkring jeres projekt! Den måde I gjorde det på tror jeg ikke giver særligt mange "points" fra andre brugere! Men i morgen er alt jo alligevel glemt med mindre nogle begynder at citere fra jeres tråde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-05 19:53

Og ja Tedd - men det er næsten umuligt uden lidt snyd.
I øvrigt er jeg den bedste snyder, når vi spiller kort og terninger her.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-05 19:56

Du er god nok Eyvind! Lidt skitzo men god nok!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-05 19:59

Men til gengæld har paralelprofilen Eyvind i samme tidsrum "optjent" mange flere point end Emesen fik af Ans, uden at få dem på lystavlen.
Og der er ikke end gang flyttet lige så mange point som ved de nylig uddelte 500>

PS. Bliver Emesen smidt ud på det grundlag...........er det vel også rimeligt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 20:17

Argh!

Denne lille spøg tror jeg sq ikke Tedd skal regne med, at der giver andre brugere mavepine!

Jo, måske Tedd og AJ - men det går vel over igen *L*

Forstår godt du griner Ans. Det var da en sød spøg - og lige i min ånd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-05 21:04

Det var bare en "talleg"

Startede som tidligere nævnt i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/61183

som er fra den 22.05.05

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/61183

skriver jeg følgende til Eyvind

Citat
Eyvind

Kan du få emesen til at modtage 10 point

Hilsen ans

Eyvind/emesen kan huske den tidligere tråd med 7 tallerne. Der var bare det, at jeg ikke havde tænkt på antal af besvarede spørgsmål

Det blev ikke til alle de 7 taller, som det skulle have været.

Den 21.07.05 opretter den 1. af ialt 12 tråde til emesen

http://www.kandu.dk/dk/spg/71040

emesen har ialt "tjent" 246 point fordelt på 12 tråde.

Det var det, der skulle til for at opnå 8 taller

Hvis nogen ud over tudefjæs vil klage til kandu, så skal jeg nok klare mig

creamy

det var i denne kategori, jeg havde sat dig

Citat
Der er også dem, der bare er nysgerrige og vil finde ud af, hvad der foregår.

Håber at alle nu kan sove trygt efter at mysteriet er opklaret.

Tak for godt samarbejde emesen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-05 21:18

Selv tak - og det var svært ikke ind i mellem at hoppe ind i spørgsmål som Emesen.
Nu må jeg huske at sige til Natmaden, at jeg ikke vil have de 1000p han udlovede.
Ans ......................... *****

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 21:59

Yes Ans. Jeg er klar over i hvilken kategori du havde placeret mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-07-05 01:07

Spørgsmålet er måske mere hvilken katagori du har placeret dig selv i Ans Og emesen uforvaret! Nogle gange er der nogle der tager sjov for alvor!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-05 08:19

Jammen jammen jeg er da uforvaret, endnu heldigvis.
Et legebarn er jeg også.
De fleste ting tager jeg ikke så tungt på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 10:28

Det med at placere kandubrugere i en given kategori. Er det noget du har fået til opgave at tage dig af Tedd?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-07-05 10:55

tedd

Hvis du stadig følger med i denne tråd, så var der også 10 point til dig

http://www.kandu.dk/dk/spg/71114

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-07-05 16:16

Tak ans men ellers tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-08-05 20:24

emesen

Jeg har i dag set at 8 -tallerne ikke holder mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-08-05 21:38

Hmm - så har et eller andt fjols accepteret en af mine tossede kommentarer.
Nå - men det var da meget sjovt, så længe det varede.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-08-05 21:53

Det er kun 50 point det drejer sig om og det er ikke "hængepartiet"

Nu er der lang vej til næste "mål"

Sjovt nok var det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-08-05 22:06

Ans - jeg tror ikke der er noget næste mål.
Profilen Eyvind har det meget godt.
Men det er sjovt at se hvor meget folk kigger på ens profil/status, for mine kommentarer accepteres ikke uden videre, som alm. bruger med 0 status.
Eller måske det bare er en fornemmelse.
Eyvind.