/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Profilen "dk"
Fra : arne.jakobsen
Vist : 454 gange
1 point
Dato : 23-07-05 22:37

Jeg har for første gang mødt denne profil idag. Den er nr. 13 på Kandu's Top 50 Superbrugerliste, så altså alligevel ikke så ukendt. MEN hvis man søger på profilen kommer der INTET frem, bortset fra en masse spørgsmål der indeholder LINK's til diverse danske hjemmesider. Man må sige at "dk" har fundet sig et skide smart nick, der virkeligt er anonymt. Gad vide om der findes profiler ved navn "com", "no", "se", "uk" o.s.v. Alt selvf. UDEN " ".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 22:39

Du skal nok spørge Kandu - det burde vide det......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 22:40

det = de

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 22:44

refi - prøv lige selv at søge på denne dk?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 23-07-05 22:45

[hør] Sådan er der så meget arne.jakobsen. Jeg kender mindst et dusin profiler mere, der ikke kan søges på. F.eks. mit alter-ego : Hm...

Alle profiler der ender på et . (punktum) er der problemer med at søge på, men du kan jo bare tjekke dk's profil ved at nærlæse dk's historik

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-07-05 22:46

Og så får vi at vide at denne DK har været medlem siden 2001. Arne, er det nu forbudt at hedde Dina Kristensen? Eller Dennis for den sags skyld?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 22:48

Der er mig bekendt også mange der kalder dig "AJ"

Hvad med et nyt nick Så kan vi ikke søge på dig..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 22:52

refi -mit nick er IKKE AJ

molo - NÅ, det var jeg squ ikke klar over. Men OK man lærer så længe man lever. Men Kandu bliver sjovere og mere mærkelig for hver dag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-05 22:53

Jeg vrøvler : dk ender ikke på . (punktum)

Dette ændre dog ikke på problemet med at søge på profiler der ender på .

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 22:53

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-05 22:56

Jamen, så selvtak

Hér er dk's historik : http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=11341

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 22:58

Hov - kom du ikke til at acceptere et svar der ikke var rigtigt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:10

Jo. Og hwa så? Det er squ ikke første gang. Der er jo også mange der har accepteret dine kommentarer, selv om DE har været hundeforkerte. Gnæk gnæk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:14

OK. molo, men man kan alligevel ikke se at han idag har deltaget i en tråd. Det kan man hvis man søger på molo f.eks. og det er LIDT noget snot. Det ER altså et LIDT smart nick.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:27

arne jo man kan så godt da NÅ !!!!!! bla i et hvor jeg deltog og et hvor dk fik point også udledt af samme spørgsmål - så undersøg nu ordenligt før du bliver så stædig

Jeg har da også dk i mit nick - og hvorfor tror du ??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:31

Det eneste NOGEN kan se er hans Historik. INGEN kan se hvilke tråde han har været involveret i. Og DET er noget shit. Dermed kan han kommentere lige så dumt som han gjorde i dag, UDEN nogensinde at kunne blive konfronteret med sine egne dumme (og fyldt med stavefejl) kommentarer. Hvordan han nogensinde er blevet nr. 13 på listen er squ en gåde. Han taler og skriver som en 13-årig 2'nd gen. indvandrer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 23:33

Tror du skulle gå lidt stille med dørene "arne"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:34

jo det kan man din stædige rad - skal jeg fortælle hvor han har deltaget idag ??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:34

mirit - søg på dk og se hvad du finder. INTET fra i dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:34

arne - dk er ok - tager du fejl af det ene id frem for et andet mon ????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:37

refi - Jeg klaprer med alle de døre jeg har lyst til. Din tro kan jeg ikke bruge til en hujende fis.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:38
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:39

mirit - KAN DU ved en søgning på dk finde NOGET fra i dag? Jeg kan ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:40

vil du vide mere - var dk her den 20. ds før ovennævnte osv osv osv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:40

jA !!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:42

mirit - du fandt IKKE de links v.h.a. en søgning. VEL?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:42

JO !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:44

Og HVIS du gjorde, HVORDAN fanden bar du dig ad?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:45

haha ja der er du i klemme arne - søg og du skal finde (ud af det)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 23:48

"arne" Oppe i venstre hjørne er der en der hedder "kom godt i gang"

Den skulle du tage at læse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 23:52

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 23:54

Vrøvl refi. Jeg kan den side udenad. Hvis I er så kloge, så belær mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 00:04

Det har vi prøvet på i månedsvis - det hjælper ikke......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 00:11

refi - Hvis DU kunne belære mig om noget som helst...... Du har IKKE prøvet. At du nu pludseligt bruger ordet VI, gør dig ikke klogere. Hvad er det du TROR du kan belære mig om/I. Og hold dig så til det stillede spørgsmål, eller ligger det OVER dine evner? Det var jo siden Kom godt igang det drejede sig om. Ikke sandt? Men det er selvf. nemmere bare at spille Kong smart.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 00:17

Kan du sove godt "arne"

I morgen er atter en ny dag.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 00:19

Dette er hvad jeg får på en avanceret søgning på "dk" http://www.kandu.dk/dk/search.asp altså der kommer alt med "dk" og så kan man ellers begynde at søge igennem for at se om der evt. er et indlæg med brugeren "dk". Det er korrekt at visse brugere ikke kan findes via en søgning, bla. var der engang en bruger der kaldte sig ".." og ham kunne man ikke søge på og Ja Arne det er ganske smart

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 00:22

Jeg ved godt at du IKKE er dum i nakken. Men ét eller andet sted ER du squ dum. Under armhulerne måske?
Så helvedes rigtige er dine forsøg på svar ikke. Ofte skriver du det samme som mig eller andre, KUN for at sikre dig ét minuts opmærksomhed. Du stjæler andres point med arme og ben, UDEN at sige TAK for hjælpen. Jeg har hjulpet andre spørgere i SAMARBEJDE med andre Kandu'er, og vi har kunnet se at der VAR tale om et samarbejde. Det er fedt, når sådan noget sker. Point eller ej. MEN du rager bare til dig UDEN hensyntagen til andres hjælp. Derfor refi. UF UF UF.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 00:26

Toupie - Tak for det, men dit link giver kun søgesiden. IKKE det fundne. SÅHØH det. Men man finder IKKE dk's kommentarer fra idag. Uanset hvordan man søger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 00:30

Altså lille Arne pus

Den bedste måde at drikke på, er at stå op. Så ved man, hvornår man skal stoppe..

Så rejs dig dog op mand

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 00:30

Nej toupie - Jeg synes IKKE at det er smart. Jeg synes at det er noget lort, at visse profiler kan blande sig i alt og senere gemme sig. ALLE kommentarer burde kunne findes igen OGSÅ dk's.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 00:31

Hmm.....underligt og du har ret i, at man eller jeg ikke fandt nogen søgning fra "dk´s" færden i dag.

.....men derfor behøver du jo ikke blive grov overfor Refi, vel kammertonen du ved, også på en søndag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 00:32

men det gjorde jeg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 00:33

dk forresten landet på kandu idag kl 00:20

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 00:36

Miritdk nogen kan, andre kan ikke .....og sådan er det med så mange ting her i livet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 00:44

mirit - Vel gjorde du ej. Du havde bare en god hukommelse. Ellers ville du have svaret på mit spørgsmål om HVORDAN for længe siden.

Toupie - Ja Kammertonen "A", den er jeg med på, men refi kender den IKKE selv. Og hvis HAN ikke kan holde kammertonen, så er jeg mand for at slå fløjten ud af hans lille dumme mund. Man/jeg vil IKKE lade sig pisse på af NOGEN, ej heller refi. Det bør efterhånden være gået op for alle.

At den multihandicappede lille skiderik, tror at hans multihandicap gør at han kan tillade sig ALT, bør han tale med sine pædagoger om.

Jeg kender, og har kendt mange handicappede, men INGEN af dem tror at deres handicap giver dem ret til at opføre sig svinsk og dumt. (Som refi)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 00:44

toupie - heldigvis da - hvor kedeligt det ellers ville være.

rettelse - dk landet 00:01 (overså hans første indtræden )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 00:46

mirit - hvad pokker mener du med den kommentar: dk landet kl.....................? Det er jo noget ÆVL.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 00:46

Hmm....Arne, for at beholde min kammertone så tror jeg, jeg vil undlade at kommenterer det sidste du har skrevet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 00:49

Altså kl: 00:44

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 00:49

hmmm - tror det er lukketid

uanset hvad arne - jeg har givet dig links til hvor dk var idag og fandt det - selvfølgelig kan jeg huske han var i et spørgsmål jeg selv var involveret i - men der var jo et mere - nu er der to mere - hvor svært kan det være mon ????????

når du bruger grimme ord for at imødegå - eller hvad filan du nu laver arne - så er jeg out of here - ingen grund til det evindelige mudderkastning - især ikke når nogen i sjov fyrer noget af - nyd det i fred.

fred være med os

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 00:52

"arne"

Nu tror jeg du skal gå i seng

Der er grænser.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 00:59

Jeg har efterhånden slet ikke ord for, hvor stort et fjols jeg mener Lord AJ han er - men ét er dog sikkert og vist.

Hvis Arne har en forstand et sted, så ser det ud til at manualen til hvorledes den skal bruges er blevet væk..

Kort fortalt: Han smider hjernen i en skuffe og logger på

Måske er han i virkeligheden udviklingshæmmet, og alene af den grund kan det slet ikke svare sig at irettesætte ham, da det bør en være en kommunal opgave igennem en støtteperson..

Jeeezz Arne, du bør seiøst søge noget hjælp!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-07-05 01:02

mirit - Jeg er ikke så helvedes interesseret i dine links, mere i hvordan du finder dem? Hvis du nemlig søger på dk finder du, som også Toupie har erfaret IKKE EN SKID.

Toupie - Min 00:44 var IKKE ondt ment, men uanset ens fysiske handicap, skal man squ ikke tro at man er fredet. Jeg har efterhånden fundet ud af HVEM der er handicappede og ikke. De fleste KAN opføre sig pænt. Men IKKE alle.

Derfor. refi har fandenme at opføre sig ordentligt, uanset graden af hans handicap. Men han tror åbenbart at han kan tillade sig alt, bare fordi han sidder/ligger med en stavespade i munden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 09:38

Og nu lader du lige de handicappede være i fred - de har vist ikke gjort dig noget.

Og så kunne du jo passende bruge cellerne til at vise ALLE, hvor i denne tråd jeg IKKE skulle have opført mig ordentlig overfor dig.

Når du så har konstateret at det kan du ikke - så har vi 2 vist ikke mere at snakke om.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-05 10:53

Jeg havde skrevet en kommentar i nat, som i nattens løb er forsvundet igen

så den kommer lige igen:
Citat
Kommentar

Fra : Toupie
Dato : 24-07-05 01:22

Arne, så ønsker jeg virkelig ikke at vide hvordan du er når du er ond ;-)
Mit indtryk af Refi er, at han da ikke tror han kan tillade sig alt.....derimod kniber det lidt med at sige det samme om nogle af de kommentarer du kommer med ;-)

Men jeg kan forstå at du er blevet vred over Refi´s kommentar, det undre mig bare hvorfor. Han skriver i et pænt sprog, sviner ingen til, men kommer med en lille "sjov" bemærkning (mit indtryk), men du retunerer med en hel svada af svinske bemærkninger, hvordan kan det være?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-07-05 12:25

AJ. LOOOL er der noget du ikke kan finde ud af"???? LOOOL

Lillearne skrev:
"INGEN af dem tror at deres handicap giver dem ret til at opføre sig svinsk og dumt"

Hvorfor tror du forresten, at dit usympatiske handicap giver dig ret til at opfoere dig svinsk og dumt. Hmm svinsk, maaske fordi du ER et svin, og dumt fordi du simpelthen ER snotdum. En modbydelig og led fanden er du i hvert tilfaelde. BVADR

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-07-05 12:31

Refi....du skrev til AJ :"Og så kunne du jo passende bruge cellerne"

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Du har sgu da humor Refi

Idioten AJ har da max. een celle, og er med den, lige saa stinkende ubehagelig og ondskabsfuld som han plejer at vaere. Fy for satan........

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 12:31

Kandu æder sig åbenbart en pukkel til i saftige indlæg i nattens mulm og mørke! ..To af mine indlæg er også pist forsvundet

Men kære AJ, her får du et mindre sammendrag, som du kan læse sammen med indtagelsen af din morgenbitter

Refi har hverken været svinsk eller dum i denne (DIN tråd). Det har du derimod - og det tragikomiske i den sammenhæng er, at du startede denne tråd, NETOP fordi du ikke bryder dig om, at det ikke er dig muligt at søge på profilen "dk".

Dit argument for dette...

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 23-07-05 23:31

Det eneste NOGEN kan se er hans Historik. INGEN kan se hvilke tråde han har været involveret i. Og DET er noget shit. Dermed kan han kommentere lige så dumt som han gjorde i dag, UDEN nogensinde at kunne blive konfronteret med sine egne dumme (og fyldt med stavefejl) kommentarer. Hvordan han nogensinde er blevet nr. 13 på listen er squ en gåde. Han taler og skriver som en 13-årig 2'nd gen. indvandrer.

Du må virkelig have mig undskyldt AJ, men hvordan pokker vil du have at vi skal tage dig alvorlig?!. Profilen dk, har skrevet et indlæg, hvor han/hun beder dig holde din kæft, ja!! - Men kan du virkelig ikke få ind i din hjerne, at det er der absolut ikke noget forunderligt i..

Du selv revser, bøvser, nedgør, retter på folks stavefærdigheder, stikker instrukser ud til både højre og venstre - og belærer om dine helt specielle "arneregler". Du praktiserer direkte verbale overfald (og nogle gange trusler) så snart en bruger tager til genmæle overfor dig. Du udviser sågar racistisk adfærd - og ævler til stadighed om point, point point og point, samt stormer frem med de mest slibrige svinske udtryk.

Så hvad med lige at klappe hesten en gang - og indse at du er på dybt vand!!

Angående dine udfald mod Refi!! - Tja, de viser jo med al deres tydelighed, at misundelse er indvendig snavs, som i dit tilfælde nødvendigvis må ud

Jeg kan med væmmelse konstatere, at du med tiden her på kandu - er blevet så usympatisk, at det sidder som en glorie rundt om dig..

Davs Klumme. Long time no see!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-07-05 12:40

Hej Creamy.

Var lige inde og tjekke mail (er kommet i tanke om koden lool) og kunne ikke dy mig for at kigge paa Kandu.

Moegoret AJ foerer sig frem paa saedvanlig usympatisk facon, og skulle lige ha en ovet snuden herfra lool.

Her er vildt varmt herovre/nede. 30 gr. i skyggen og ikke en sky paa himlen. Jeg er simpelthen foedt paa den forkerte br. lng. grad. Er som skabt til det oestlige Middelhav. Haber du har det godt.... Savner dig lidt

Smutter igen. Det er for varmt at sidde her og klampe paa taster, skulle bare lige saette monsteret paa plads.

Vil lige ha' en svoemmetur og en loooooongdrink.

CU
Knus fra Klumme

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 24-07-05 14:19

Hvornår er der nogen,som tager initiativ til at få manden uden hjerne fjernet fra dette ellers hyggelige forum.
Jeg alene vide,og jeg kan tillade mig at svine folk til med de groveste beskyldninger,som findes,
det er åbenbart hans valgsprog.Han generer handicappede,tenderer til racisme,og hvor befinder han sig selv
på rangstigen,absolut det nederste trin.Man finder da ikke mere ubehøvlede personer end ham.
Gad nok vide,om han ikke har store mindreværdskomplekser,og derfor er hans fremtonen et ynkeligt forsøg
på at gøre sig gældende,hvilket bare ikke lykkedes for ham.
oz1eqp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 19:56

Klumme

Få nu lært de Grækere at lave dig en *lool*drink i stedet for en longdrink - og ha´en fortsat god ferie!

Når du kommer hjem, er jeg taget til Syd Frankrig

oz1eqp

Jeg tror roligt du kan skrinlægge dine forhåbninger om at AJ får en udvisning. Manden har fået advarsler..ja! - men ifølge Arnes egne ord, så har han talt med kandu Teamet - og de er kommet frem til en eller anden underlig forståelse!

Arne, My friend *LOL* - Hvis du stadig læser med her, så svar venligst på nogle af de spørgsmål du er blevet stillet..

Citat
arne - dk er ok - tager du fejl af det ene id frem for et andet mon ????

Citat
Arne, er det nu forbudt at hedde Dina Kristensen? Eller Dennis for den sags skyld?

Citat
men du retunerer med en hel svada af svinske bemærkninger, hvordan kan det være?

Citat
hvordan pokker vil du have at vi skal tage dig alvorlig?!.

Det er så typisk, at du bare forsvinder efter en heftig nat

Dit motto: Føj mig, følg mig, eller forsvind - begynder sq at smuldre AJ. Nu er det sådan, at når man ikke føjer og følger dig, så forsvinder du selv

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-07-05 00:59

Sig mig lige engang hvem f..... tror du du er ?? administrator her i forumet ?? politimand her i forumet ??
har du spist og drukket så meget svamp at din lille hjerne er krympet ind til ingenting ?? siden du tror du kan
svine både mig og andre individer til ?? kandu ikke tåle og få tilbage af din egen skuffe ??
hvem er det lige som opfører og ter sig som og "taler og skriver som en 13-årig 2'nd gen. indvandrer"

hold dine svampede udtryk for dig selv..................
få dog ind i din indskrumpet svampe hjerne at der er ingen som gider høre på dig og det er satme træls og
se dine sindsyge tråde blive ved med at dukke op

hvem jeg er ?? det er s** dig totalt ligegyldigt hvor står det at du skal have de oplysninger ??
skal jeg godkendes af dig for at være her ?? beklager jeg kom først så fis af h til

du skrev "Fy for helvede hvor dit sprog stinker " hvad gør dit ??

hov så er der jo også lige vedr. mit nick tja hvad mon dk står for ?? det rager dig en bønne !!!

tips 1
nu har du en tråd du kan finde mig i

tips 2
forsætter dine tendenser med at generer os og handicappede samt racistiske udtalelser er vi flere her i forumet
som vil bede kandu.dk om af få dig smidt ud mv

tips 3
da jeg ikke kan finde ud af at stave vil jeg bede dig om at sætte komma punktum de rigtige steder samt rette mit
indlæg for ljefevats

tips 4
jeg håber inderligt du blev rasende over mit indlæg i en anden tråd for netop derfor kan du se hvordan vi
andre har det med dine elendige indlæg/tråde/tips

>>creamygirl
og I andre som skriver her i de sene nattetimer, så husk at tage kopi af jeres indlæg for jeg har hørt fra
pålidlig kilde at, kandu.dk kører backup mv. her om natten og der kan smutte nogle indlæg.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-07-05 01:29

Tjah! Prøv at forestille jer et Kandu uden Arne, klumme der bruger tid på sin ferie til at gå ind på Kandu, og creamy'es blondinekommentarer! Ret kedeligt! Det ville blive for seriøst! Vi har brug for den ballade de skaber, ellers går ilden ud og vi bliver efterladt til et forum der kun har til formål at uddele og lave database over viden! Personligt kan jeg ikke undværre blebørn! De er med i min aftensbøn!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 07:10

Ahhh Tedd, pas nu på, ik?! - blondinekommentarer *LMAO* og hvad fanden Klumme laver i sin ferie (tjekker mail) og samtidig smider et indlæg på kandu - kan for pokker vel ikke få dit pis i kog, eller kan det?!

Som jeg ser din utidige indblanding (i en lukket tråd) som du åbenbart følger fra sidelinien - så er du vist dén, der har det sværest af lige præcis de blebørn du omtaler..

Men jeg vil da også nødigt undvære Arne! om ikke andet kan han skabe noget underholdning, samt få din ble i kog

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-07-05 12:35

Tedd.

Hvad i helvede rager det dig, hvad jeg laver i min ferie. Du er sgu da så blæst og indebrændt om nogen er det. Gud fader i skuret... "Blondinekommentarer" Var det virkerlig hvad du kunne drive det til i din sygelige mere eller mindre evighedsbrandert.......herregud bette "mand"

AJ (BRÆKSMILEY)......gider jeg ikke engang kommentere

Tak creamygirl og rigtig god ferie......Pas på dig selv. Du er uerstattelig *SS*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-07-05 06:02

Jeg får mere og mere svært ved at adskille Arne og dig Klumme! I bruger det samme sprog, omend Arne har nogle bedre "sprogblomster" Gad vide om han er din far og der er stof til en ny gang Star Wars? Hvordan smager Ouzoen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-05 06:47

Hmm..En kommentar så tidligt om morgenen 06:02, indikerer jo stærkt, at du har siddet oppe hele natten Tedd.....Nu igen!

Må jeg foreslå dig noget motion?! - det giver en naturlig træthed*LOL*

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 11-09-05 13:48

Var lige på dk's profil - den ser da meget uskyldig ud!! - han/hun er bare IT - supporter og ved en del om det hele...