/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
emesen
Fra : ans
Vist : 358 gange
10 point
Dato : 23-07-05 16:34

Deltager du stadig ?

Jeg skal til fødselsdag nu, så der er et stykke tid til næste tråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 16:38

Thi hi, du er et nollerhoved Ans

Jeg vil fileme snart have oplyst, hvad alt dette her går ud på

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 23-07-05 16:38

Jammen så med fødselsdagen.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 23-07-05 16:42

Tak for svaret emesen

creamy det ikke så længe, så får du svaret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-05 16:43

Det varer ikke så længe, så får du svaret.

Det var en upser

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-05 16:44

Selv Tak.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 16:46

Tålmodighed er en dyd, men Jeg er ikke dydig*L*

Kom så med det Ans, for filan da også

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 16:47

Jeg har lugtet lunten. Hvis ans giver emesen 100x10 point får emesen hver gang 10 point af Kandu. ans KUNNE godt bare give emesen 2 x 500 point, men det ville IKKE give nær så mange Kandu-superpoint til emesen.

Hvem sagde point-jagt? Hæ hæ.

At emesen på det seneste IKKE har fået specielt mange superpoint, kan han takke Eyvind for.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-05 16:52

Det er faktisk et banalt forsøg, og ikke særlig interessant.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-05 16:56

arne.jakobsen

Du tager meget fejl.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 16:56

OK - eme, glæder mig til at læse løsningen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-07-05 17:00

Arne - du er inde på noget som ligger langt fra dette forsøg.
Emesen har masser af point og mangler vist ikke nogen.
Og ville jeg ha' mange flere af disse herlige påænger, ville jeg nok tage dem selv.
Men Eyvind trænger også til lidt point - og dem har han da også fået mange af.
I øvrigt har Ans og jeg talt om forsøget - så det er ikke nogen hemmelighed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 17:01

ans - du må indrømme at det efterhånden er temmeligt mange x 10 point du har givet eme. Men pyt. Jeg glæder mig bare til at høre/læse forklaringen. Synes bare at antallet af Superpoint burde vise noget om ens evne til at svare på spørgsmål, og ikke blot være afhængig af tilfældige gaver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-05 17:02

Ans - du skal ikke være nervøs........................jeg har lukket munden på Emesen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 17:09

Hold da kæft Arne! - Du er efterhånden det pureste comedy-guld

Pointmavepine?!........nu igen *ROFL*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 17:15

Hold da helt kæft creamy. Du ser da spøgelser alle vegne. Hvordan skulle jeg kunne få point i denne tråd?

Men at denne tråd og de tidligere som ans har åbnet for at give emesen point, KUN handler om point, kan selv DU squ da ikke være i tvivl om.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 17:16

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-05 17:20

Et må jeg medgive dig Arne, du er skarpsindig......................det drejer sig om point.
Og det er jo hele conceptet her på Kandu:::::::::::::::::::::påænger.

Åndskul ewt. tævetasterfegl

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-05 15:01

Citat
Eyvind Dato : 23-07-05 17:20

Et må jeg medgive dig Arne, du er skarpsindig......................det drejer sig om point.
Og det er jo hele conceptet her på Kandu:::::::::::::::::::::påænger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-05 16:12

Citat
Superpoint burde vise noget om ens evne til at svare på spørgsmål, og ikke blot være afhængig af tilfældige gaver.

..............................Ans er sandelig ikke nogen tilfældig gavegiver.