/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
problemer med bannerreklame
Fra : ladegaardsparken
Vist : 253 gange
100 point
Dato : 22-07-05 11:04

hvordan ligger man en andens banner reklame ind på ens hjemmeside

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-05 11:53

det første du skal gøre er, at du skal højreklikke på banneret og så klikke gem billede som, og så vælge det sted, hvor du har din hjemmeside.. så gør du ligesom med et almindeligt billede! hvis du ikke ved helt hvordan man putter et billede ind på en hjemmeside så kig her: http://www.html.dk/tutorials/html/lektion9.asp

håber dette vil hjælpe dig

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-07-05 12:22

En andens banner på dine hjemmeside??

det må du ikke uden at få lov

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 22-07-05 13:11

Jeg er blevet spurgt,men jeg kan ikke få banneret ind så det står og blinker,kun linket kan jeg få ind ved ikke hvad jeg gør forkert.

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 22-07-05 15:45

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 15:53

Selv tak

Kommentar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 22-07-05 16:06

det virker ikke helt endnu ,jeg har fået lagt linket ind på min hjemmeside som et logo,men ikke som et banner,ved ikke hvad jeg gør forkert er der en der kan hjælpe mig vil jeg være meget taknemmelig.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-07-05 18:08

Du har sikkert lagt det ind som et billede, istedet for et objekt.

Jeg går ud fra det er et flash banner?