/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AntiVir, brug af
Fra : J.Oe
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 21-07-05 08:35

Jeg har lige installeret antivir ,men det kniber med at bruge det, er der nogle instillinger man skal ændre? Da jeg opdatere , er det ikke længere nede ved uret, hvordan får jeg det tilbage?Jeg højreklikkede på ikonet, og trykkede opdater.
Håber nogen kan hjælpe.

Venligst Oe

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 09:28

Hej, kender intet til antivir, men for at få iconet tilbage, kunne du prøve at geninstallere programmet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 11:02

Programmet må jo også ligge i din "start".
Der er sikkert en indstilling der får ikonet frem igen, medmindre du selv skal lægge programmet i startmenuen så det starter automatisk med windows.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 11:42

kommer ikonet ikke tilbage hvis du genstarter efter opdatering ??????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-07-05 11:55

Brug AVG - det giver dig ingen problemer

http://free.grisoft.com/doc/Get+AVG+FREE/lng/us/tpl/v5

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 14:13

AVG eller AVAST

ps - hvis du lægger et genvejsikon på skrivebordet så er du fri for at bekymre dig om hvad der ligger i proceslinien - mon ikke det er en ide ??????

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 50 point
Dato : 21-07-05 18:22

Du går ind i start /alle programmer og starter din antivir.

Når den er åben, så vælg options / configuration

Her trykker du på fanebladet miscellaneous

Så sæter du kryds i boxen : Load the guard on system start.

Antivir er faktisk ganske udmærket

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 21-07-05 20:49

Bare hent Norman gratis, som prøve, og skift den ud hver måned.
Men husk at slette alle spor i databasen.
Eller brug en godkendt onlinescanner, men husk lige, at få en firewall, ellers kan det egentlig være ligegodt, da de kommer ind af din fordør. UDEN at banke på først.

Godkendelse af svar
Fra : J.Oe

Dato : 22-07-05 09:09

Tak for svaret erling_l.