/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemet er løst...
Fra : arne.jakobsen
Vist : 414 gange
500 point
Dato : 20-07-05 00:36

d. 16 juli stillede jeg dette spørgsmål:

"citat:

I de seneste dage har jeg som sædvanligt tilføjet mine kommentarer de af Kandu oplyste tegn-kombinationer.
Selv så almindelige ting som "Blink" (altså ; - )) har af og til IKKE virket.
Har andre oplevet det samme?
Har nogen en ide om hvorfor?

citat slut"

Det afstedkom en masse kommentarer men ingen rigtig forklaring.

Vi nåede dog frem til at det KUN var bogstavet f (lille eller stort) der kunne foranledige at en Smiley ikke blev vist korrekt.

Men nogen fornuftig/naturlig forklaring kom der ikke.

Nu er miritdk kommet med den.

"citat:
er sikker på at det er i html - f indgår jo i "href"
citat slut"

Jeg ved ikke med jer, men jeg køber den for 500 point.

Godt tænkt mirit.

Kunne nogen så også finde ud af hvorfor jeg ikke kunne lave denne tekst med alm. citat-boxe (de blev hele tiden blandet sammen) ku' det jo være fint. Hilsen Arne

P.S.: I må gerne komme med RELEVANTE kommentarer, men Poængerne er og bliver mirit's.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 00:39

Du kunne lade være med at skrive citat slut - men [/citat]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 00:40

Det kunne man ikke - Prøver igen [ / citat ] uden mellemrum

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 510 point
Dato : 20-07-05 00:46

Citat Citat:

Dette er et citat

Citat
Dette er et citat

kan jeg så få nattero

blev hevet ud af sengen af en flok MYG GRRRRRRRRRRRRRR

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-05 00:48

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

se nederst

håber jeg

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-05 00:49

Nej, for det passer ikke, at det kun er ved "f" at smileyerne kan finde på at kikse

Citat
er sikker på at det er i html - f indgår jo i "href" ;-)

hvad er problemet, og for øvrigt virkede jo heller ikke i det citat, selv om f var efterfulgt af "

Så forklaring dur ikke

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-05 00:50

Tak for svaret miritdk.

Jeg VED squ godt hvordan man laver en citat-boks. Men det ville ikke som det skulle.

Se her: (nu håber jeg squ at det går galt igen)

Citat
Detter er et citat og det er kun en test.

Og så lidt tekst UDEN for citat

Og så et nyt citat

Citat
Dette er det nye citat

Nu er citatet afsluttet.

Ha ha

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-07-05 00:52

Nej, for det passer ikke, at det kun er ved "f" at smileyerne kan finde på at kikse

Citat
er sikker på at det er i html - f indgår jo i "href" ;-)

Hvad er problemet, og forøvrigt fik du jo lige beviset, idet heller ikke virkede i citatet, selv om f blev efterfulgt
af "

Så forklaring dur ikke

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-05 00:52

Nu virkede det squ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 00:55

Så mangler du snart kun at lære at lade være med at acceptere forkerte svar - men svaret var vel heller ikke så vigtigt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-05 00:56

arne.jakobsen

Er du blevet en del af teamet bag kandu? Men du kan ikke løse opgaverne.

Det er tidligere set her på kandu at en "bruger" også arbejdede for kandu.

Løs du selv problemet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-05 00:59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-05 01:01

Så tror da f.... Kandu kører som den kører

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-05 10:51

hmm - var vist noget tidligt ude i aftes - men ingen tvivl om at grunden til at smileys driller af og til har noget med scriptet til smileyerne at gøre.
Læg mærke til at hver gang der bliver brugt : eller ; eller [ ] så smuter smileyen efter f
starter smileyen så med et tal eller stort bogstav er der ingen problemer

kopierer lige testen fra creamy ind herunder

f f f

f f f f

f f

f

f f

f

f f f

f f

f f f

f

f f

f

f f

f

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-05 10:51

hmm - var vist noget tidligt ude i aftes - men ingen tvivl om at grunden til at smileys driller af og til har noget med scriptet til smileyerne at gøre.
Læg mærke til at hver gang der bliver brugt : eller ; eller [ ] så smuter smileyen efter f
starter smileyen så med et tal eller stort bogstav er der ingen problemer

kopierer lige testen fra creamy ind herunder

f f f

f f f f

f f

f

f f

f

f f f

f f

f f f

f

f f

f

f f

f

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-05 10:53

hmmm - dem der dur er ikke med !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-05 10:54

og jeg trykkede ikke to gange på send så tror jeg bliver lidt mogengnaven nu LOL

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-07-05 11:58

Det bliver da sjovere og sjovere med de smileys ....måske vi ikke skal vide alt, men bare accepterer at sådan er tingene nu engang - hvadenten vi vil det eller ej

Nobody is perfekt... ej heller Kandu!

// Toupie