/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
acpi.sys corrupted, ved win2003 server i~
Fra : magma
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 18-07-05 10:52

Jeg har prøvet at install "windows 2003 server" på min Computer og den bliver ved med at skrive "acpi.sys corrupted" Det IMG jeg køre ud fra virker, da det har været bruge af mange andre på min skole men på min computer her hjemme gider den ikke...

Har prøvet med flere forskellige CD rom drev, skiftet IDE kabler og byttet lidt om på min ram bare for at prøve ET eller andet nyt... Men den bliver ved med at skrive "acpi.sys corrupted"

Nogle der har en ide til hva det kan være?

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 18-07-05 12:40

Hvis du siger at det er et image, så kan det skyldes at imaget er specielt lavet til netop en type maskine.
Fordi du har et image betyder det ikke at du bare kan overføre og gendanne det på en anden maskine.
Typisk så skal model og type være den samme for at det lykkes, eftersom imaget for foruddefineret og opsat til kun at køre på en type maskine.

Kommentar
Fra : magma

Dato : 18-07-05 14:05

Det er ikke som Ghost IMG... det er et IMG at selve windows 2003 server CD'en... kopi (Lovlig)
Har brugt VMWare for at installe lige fra IMG'et og det virker fint...

Så det er et sted i min bræning den går galt... Har prøvet på 3 cd'er... 2 af samme mærke med med 32 speed og 8 speed Samme fejl... Og den sidste et andet mærke med 4 speed samme fejl igen...