/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sletning af musik i Win Media player
Fra : marcussen1
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 17-07-05 16:46

Er der mulighed for at slette al musik, der indspillet fra CD'er i biblioteket Windows Media Player, uden at andet bliver slettet fra HDD.
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 16:55

Hvis du sletter dine indspilningslister sletter du IKKE filerne.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 17-07-05 16:57

Jeg vil gerne af med alt. Kan det lade sig gøre uden at formatere?
Niels

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 17:09

Ja selvfølgelig - du kan da bare gå i stifinder og "delte dokumenter" der burde alle dine filer og lister ligge.

Men jeg er lidt i tvivl om HVAD det er du vil slette.

Dine afspilningslister kan du slette i MediaPlayer oppe til højre.
Selve musikfilerne (hvis det er dem) kan du slette i stifinder.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-07-05 17:10

Gå ind player, og slet alle biblioteker / lister, filerne slettes ikke fra hd, med mindre du har sat den op, så den også sletter filerne. Men det kan du finde ud af ved kigge nærmere under funktioner / indstillinger.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-05 18:36

I Media Player går du i Funktioner - Indstillinger - Kopier fra CD. Der kan du se hvilken Mappe der indeholder al den musik du har kopieret ind. Gå i Stifinder og slet mappen. Denne indeholder også dine Afspillingslister, så næste gang du åbner Mediaplayer vil den være totalt tom. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 19-07-05 16:42

Tak for svaret arne.jakobsen.