/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Von Dutch
Fra : plasse
Vist : 386 gange
20 point
Dato : 17-07-05 00:30

Ey !

Har engang hørt at man kunne sende sin kopi-kasket af mærket Von Dutch til fabrikken og få en ny original helt gratis!
Passer det? Nogle der har erfaringer med det? O.s.v. Skriv endelig hvis du ved noget ;)

- Out, Plasse

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-07-05 12:54

Umiddelbart lyder det ulogisk, så ville salget af uorginale kasketter eksplodere, og det ville virke stik imod hensigten.

F.eks kunne man forestille sig en person der køber et parti fake kasketter og ganske gratis får dem ombyttet til originale, lyder det som en god forretning for Von Dutch?

Kommentar
Fra : plasse

Dato : 17-07-05 13:47

Det er selvfølgelig rigtigt, men mener bare jeg har hørt det engang?