/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor virker ikke ALLE Kandu-smiley's?~
Fra : arne.jakobsen
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 16-07-05 18:48

I de seneste dage har jeg som sædvanligt tilføjet mine kommentarer de af Kandu oplyste tegn-kombinationer.
Selv så almindelige ting som "Blink" (altså ; - )) har af og til IKKE virket.

Har andre oplevet det samme?

Har nogen en ide om hvorfor?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:53

Hvis du glemmer at sætte mellemrum inden du starter smilyen læser den ordet i et - derfor går det af og til galt - særlig hvis ordet før eller efter har et punktum eller lign.

Den ene her skulle være forkert.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:53

Det var den ikke - men det er det der giver mig problemer af og til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 18:54

Kandu er begyndt at nedtrappe dine muligheder og færden LOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:56

"Klumme"
Hold nu op.......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 18:57

refi - se den seneste tråd hvor vi 2 taler sammen. Der er et eksempel.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 18:58

Hvis der på een eller anden måde indgår f eller flere ffff i så udebliver de

forsøger her fff

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-05 18:58

Ja
er også glippet et par gange her, uden nogen logisk forklaring.

Men ellers plejer det at være hvis man sætter andre tegn lige før eller efter, at de ikke virker.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 18:58

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 18:59

Yes.... teorien er rigtig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:01

Det er ikke kun fffer - flere andre tegn gør det også

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:01

Jamen det prøver vi da bare: bare bare

den første UDEN mellemrum, den anden med.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:02

Så teorien holder ikke. Nu ER den afprøvet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:04

Der er ikke mange f''er i "bare" LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:05

Ber er ikke mange f i "bare"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:06

Øf Øf

Den første uden, den anden MED mellemrum. Bare for at teste Klammes f-teori.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:06

Tjae..... min teori virker nu.

Men måske der er flere tegn som refi siger, der er overfølsomme for smileys LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:07

Nej lillearne. Nu kan jeg ikke bruge mere tid på at lære dig om smileys, men som du ser.... når du bruger dit mest begavede udtryk ØF, så kommer der ikke en smiley bagefter. Så teorien er afprøvet og den virker.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:09

Men det ser sku ud til at Klamme har ret. Hvis bogstavet f optræder umiddelbart foran en smiley, kan Kandu-systemet IKKE opfatte tegn-kombinationen. Det er jo så lidt sjovt (og en opgave) at finde ud af om det KUN er f systemet ikke kan lide.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:14

Jamen er det så KUN den smiley? Det må testes f f

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:15

Ja gu har jeg da ret.

Spild ikke min tid med at fortælle mig den slags selvfølgeligheder. Kom igen en dag jeg har uret.

Du skal forresten ikke spekulere på, hvordan du ordner det med point. Du kan stikke dine point skråt op. Der er pishamrende værdiløse LOOL ØF ØF - Giv dem til Refi.......

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-05 19:15

f

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:17

Der skulle jo have været

Så f er åbenbart et forbudt tegn. Er der andre forbudte tegn?

Den der finder det rigtige svar får pointene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 19:17

Sjovt : Jeg hørte for få minutter siden dette på nationalt tv:
Citat
..en af selvmålsbomberne fra London ... :-D

Godt gået </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:18

selvfølgelig er det ikke kun f - alle de tegn der indgår i smileys kan jo heller ikke :

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:21

Hvornår er det nu blevet moderne at korrigere sit spørgsmål i samme tråd

18.48
Citat
Har andre oplevet det samme?
Har nogen en ide om hvorfor

19.17
Citat
Så f er åbenbart et forbudt tegn. Er der andre forbudte tegn?
Den der finder det rigtige svar får pointene

Nu er du ikke en god Kanduer lillearne LOOOOL ØF ØF

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:22

Molo -> hvordan gjorde du det? Snyd eller ER der 2 mellemrum? f

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:24

Nåh ja det var der så. Men spørgsmålet om det gælder andre bogstaver end f er stadig ikke besvaret. Gnæk.

P.S.: Har vi det hyggeligt?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 19:26

Øff øff

Skriv dog til kandu, de ved det vel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:26

Jo - Klumme har egentlig vist dig det - Prøv at se 19:15

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:27

NEJ.

Spørgsmålet var dette:

Citat
I de seneste dage har jeg som sædvanligt tilføjet mine kommentarer de af Kandu oplyste tegn-kombinationer.
Selv så almindelige ting som "Blink" (altså ; - )) har af og til IKKE virket.

Har andre oplevet det samme?

Har nogen en ide om hvorfor?

Og det er besvaret ØF ØF

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:32

Klamme -> Det er IKKE moderne. Men hvis du brugte lidt mere tid på at deltage i tråde end på dit eget lille Psykopatiske Trip, ville du vide at det sker og specielt i visse typer af ???. Og skrup så af med dig. Uanset hvad du mener, har du ikke svaret korrekt. Heller ikke på det første spørgsmål. Og da du er så ynkelig en lille skiderik, at du ikke en gang vil være Superbruger og vise en profil og /eller en histrik, har du får længst placeret dig i den gruppe at Glatnakker, der aldrig får point fra mig. Og smut så PsycoKlamme med de mange profiler.

Til i andre: Hjælp med til at løse problemet for os alle.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 19:34

Indrøm nu bare at i ikke kan stave til smiley.
:!
For at være sikker så kopier og sæt ind. og denne er smart - der kan man bare skrive www findsvar dk ..... husk punktummerne
:

Bare det nu går godt det her, så i ikke siger, at jeg er ligeså dårlig, som Molokyle.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 19:35

Øføf

Skriver man Molo (med et glad ansigt )

bliver det til --> Mol

Altså er der også noget med O, eller Molo *LOL*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:36

Hvad er en histrik???? ØF

Det hedder ikke "Til i andre" men "til jer andre. Se så for helvede at få lært at stave og få styr på din grammatik. ØF ØF

Og giv så de point til Refi, som jeg har bestemt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:36

Det kan jo ikke løses hvis fejlen er Kandus.

Personligt bruger jeg altid 2 mellemrum - så går det sjældent galt.

...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 19:36

Mellem www og dk stod der f i n d s v a r uden mellemrum og det er nok.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:38

refi -> Vel har han da ej. Det eneste han skriver, er at et f foran smileyen, eller et f og et mellemrum vil lave fejlen. Han skriver IKKE at et f og 2 mellemrum IKKE laver fejlen. Han undersøger heller ikke om det gælder ALLE smileye's samt om det KUN er f der er det forbudte bogstav.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:39

Hmmm - her gik det godt med ... Men hvorfor gik det så galt for Klumme 19:15

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:44

Læs slutningen af det han skrev . Der var en men den gik i vasken

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 19:45

Klamme Klumme. Du skal bare lige vide at det IKKE var dig der provokerede mig i aften. Men mig selv der ønskede at trække et rigtigt godt bevis for din Psycopatiske adfærd. Tak skal du have min dreng.

Spørgsmålet er STADIG ikke besvaret. Der er stadig bogstav-kombinationer der IKKE er afprøvet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:49

LÆr at leve med at det svipser af og til - det gør stavepladerne også - det meste er fejl 40

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 19:50

For helvede da Arne. Fatter du bare nada?!
Klumme skriver jo, at han er skide ligeglad med dine point.. Du kan da bare give dem til refi, som han foreslår..

Øhh psykopat staves IKKE med c - det staves med k..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 19:52

Og så vidt jeg husker, så er der også noget med smileys efter bogstavet i.

Tester lige med refi *og et blink*

refi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 19:54

Det var ikke dit oprindelige spørgsmål.

Nu ved ser vi så tydeligt hvad vi har vidst hele tiden. En spejderdreng der render fra aftaler, bryder uskrevne regler, laver reglerne om..... alt i alt en lillearne der ikke kan stave, og som pludselig står i en situation han ikke kan håndtere på mandfolkemaner.... simpelhen fordi han ikke er et mandfolk. LOOOOOOOL

Næææ lillearne, smut du ud blandt dine artsfæller, som du kan narre, snyde og bedrage samt få dem til at tro du er en allerheleveds karl. Du er og blir et sølle, selvoptaget lille pjok - så smut ud og dyrk dine obskure tilbøjeligheder. ØF ØF

Giv så Refi mine point, når jeg siger det til dig LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 20:03

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

M.v.h. Klumme ØF ØF LOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-05 20:06

. ,, f

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 20:21

Det er næsten som i Tour de France.

Vandbærerne er sendt af sted for at hjælpe kaptajnen.

arne.jakobsen

Hvorfor skriver du ikke til kandu.

Jer er sikker på ,at du der kan få det rigtige svar i løbet af kort tid.

Nyd nu lørdag aften.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 20:22

a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n

p
q
r
s
t
u
v
x
y
z
æ
ø
å

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 20:23

dova-> Du skriver selv at du kender til problemstillingen. Og nu vælger du så at grine sammen med Klamme og Creamy. Du burde jo om nogen bidrage til en 100% opklaring af problematikken.
At Klamme tilfældigvis har ramt f'et er jo ikke ensbetydende med at det er det eneste bogstav. Og på DINE seneste eksempler, kan man jo IKKE se om du har 2 mellemrum.
Selvom Klamme ikke er i stand til at tage en tråd som denne alvorligt, havde jeg forventet af dig at DU kunne.
Klamme bruger jo alle tråde til at forfølge sit vanvid.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 20:25

Øhh, tror du ikke bare, at Dova tester et par kombinationer?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-05 20:29

jeg prøved såmænd bare om de virkede efter punktum og komma uden mellemrum imellem, og så efter et f

f (uden mellemrum

f (med et mellemrum )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-05 20:31

Og nu laver den selv om på linierne

f (uden mellemrum)

f (med mellemrum)

Og det skulle være skrevet under hinanden og ikke : et f f (uden

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 20:32

Creamy - Er din lange række med én eller to blanke?

OK - dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 20:34

Det ser lige nu mest ud til at den nemmeste måde at sikre sig på, er at sætte 2 mellemrum før en Smiley. Så virker de altid.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 20:40

Citat
Og nu vælger du så at grine sammen med Klamme og Creamy. Du burde jo om nogen bidrage til en 100% opklaring af problematikken.

Se selv Arne. Dova forsøgte såmænd bare at hjælpe - og hvor ser du at jeg griner af dig?!

Kender du udtrykket "We don't see things as they are ~ we see them as we are"

Min lange række var såmænd også blot et forsøg på hjælpe Arne. Det er alfabetet (glemte godt nok bogstavet W)

Så det kommer her

w

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 20:48

OK - Creamy - Hvad er så konklutionen af din meget nøjagtige test? Så vidt JEG kan se: At alle bogstaver virker. Men det er jo bevist at det ikke er sandt. oghwa så?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 20:52

Så vidt jeg kan se, er det ikke alle bogstaver, der virker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 20:53

konklusion arne

Og nej intet er bevist. Bortset fra at det giver problemer med smileys efter bogstaverne f w

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 20:54

engelen dukker op, når man vil indsætte et glad ansigt : - ) efter bogstavet o..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 20:59

Og så synes jeg i grunden, at det er underligt smilleyen virker efter bogstavet i.

i

Den virker jo ikke, hvis man skriver

refi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 20:59

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-07-05 20:48

OK - Creamy - Hvad er så konklutionen af din meget nøjagtige test? Så vidt JEG kan se: At alle bogstaver virker. Men det er jo bevist at det ikke er sandt. oghwa så?

Kig nu efter en gang mere, der er kun alfabetet, der er tale om

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 21:00

OK - Mere forskning. Jeg troede lige at 2 mellemrum før enhver smileye løste problemet. MEN NEJ. Eller? Har I prøvet det?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 21:02

lillarne skrev:
"Klamme bruger jo alle tråde til at forfølge sit vanvid

Jeg konklutionerer, at der skulle ha' stået:
"Klamme bruger jo alle tråde til at forfølge mit vanvid"

LOOOOOOOL ØF ØF

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:06

Fremover, hvis jeg skriver noget til refi, som skal afsluttes med et glad ansigt

Så må det blive sådan -> refi *her skulle der have været indsat et glad ansigt*
Virkelig irriterende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:07

tester lige noget!

ref i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:11

Hvorfor faen skal jeg nu blandes ind i det

refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:12

Den virkede sgu heller ik´

refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:13

Den virker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 21:14

Du skal bare ha dine point Refi

AJ. Din falske snog.

Se så at få lukket dit spørgsmål, som jeg har bedt dig om. Dit sp. er besvaret.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:17

af uden mellemrum

af med et mellemrum

af med to mellemrum

mol uden mellemrum

molo med et mellemrum

molo med to mellemrum

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:19

Citat
Giv dem til Refi....... :oD

Det var dette klumme skrev - og det gav tilsyneladende også fejl.

Jeg går ud fra at slutningen skulle have
været

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:21

ups! - der gik ged i "af med to mellemrum" der var kun et mellemrum.

Prøver lige igen..

af uden mellemrum

af med et mellemrum

af med to mellemrum

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:22

Sån' noget lo..

Den vil slet ikke lade mig lave to mellemrum efter ordet af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:29

Nej den sletter dem selv - har også prøvet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 21:30

refi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:35

hehe Refi *glad ansigt*)

Sad lige og funderede på min formulering

"den vil slet ikke lade mig lave to mellemrum efter ordet af"

Jeg kunne ikke rigtig regne ud, hvorfor - og hvad det er jeg betragter som "den"

Du kommer så efterfølgende og skriver

"Nej den sletter dem selv"

Har du et bud på, hvad "den" det er?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 21:37

ans -> læs lige endnu engang dit eget shit:
Citat
Fra : ans Dato : 16-07-05 20:21
Det er næsten som i Tour de France.
Vandbærerne er sendt af sted for at hjælpe kaptajnen.
arne.jakobsen

Hvorfor skriver du ikke til kandu.

Jer er sikker på ,at du der kan få det rigtige svar i løbet af kort tid.

Nyd nu lørdag aften.

Hilsen ans

Lille ans. Hvis Kandu's programmører kunne finde ud af at fremstille fejlfrie programmer, var denne tråd overflødig.
Det er den HELT åbenlyst ikke.
Så hold din mund med dine velmente men dumme kommentarer i spørgsmål som du ikke har en skid forstand på.
Du er meget sød, men mest når du nøjes med at udtale dig om ting du har forstand på.

Jeg er IKKE efter dig. Men synes at du er sødest når du nøjes med at udtale dig om spørgsmål, du rent faktisk VED noget om. De er mange. Men denne er IKKE imellem dem.

refi -> Gelem det. DU får heller ikke pointene. Det er faktisk Molo der er tættest på. Gæt selv hvorfor?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 21:39

refi

Dette er bare en test.

Du skal ikke tage det personligt refi.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:42

Citat
Det er faktisk Molo der er tættest på. Gæt selv hvorfor?

Fordi han så godt som aldrig kommenterer dine særheder?!

f

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 21:50

Nej Creamy. Forkert svar. Der er 100 point til den første, der fortæller hvorfor jeg synes at Molo's svar er godt.
Må hellere være præcis:
Se molokyle Dato : 16-07-05 19:15

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 21:52

Jeg er da ligeglad med pointene - jeg vil hellere have svaret.

"Creamygirl"

"Den" i det andet spørgsmål var med hensyn til din bopæl.

I dette må det vel være til Kandu´s hjemmesideopbygning.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:55

En test med alle tilgængelige smileys - og bogstavet f (uden mellemrum)

f

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 21:56

arne.jakobsen

Jeg har tidligere fået klask af dig fordi jeg i en tråd skrev "øv nu er kandu langspm igen"

Dit svar til mig i den tråd var "Hold op med dit brokkeri, gør noget ved det"

Hvis du er sur over, at du efter at have været i svinestien og så skriver øf øf beklager dig over at dine smileys ikke virker, så gør noget ved det.

Skriv til kandu.

Nu skal du ikke undervurdere mig, men jeg ved ,hvordan det kan komme til at virke.

Kandu skal jeg nok give besked.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:56

Og de stod alle flot på en lang række

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 21:59

f

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 21:59

prøver igen *L*

f

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 22:02

Altså er konklusionen, at der er 7 smileys der virker efter bogstavet f.

Skal vi prøve med to mellemrum?! *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 22:05

AJ.....Din løgnagtige uppustede selvglade blærerøv. Du frigør ikke de lovede point til det rigtige svar, fordi du ikke kan hamle op med den dygtige svarer.

Fy for den lede en svindler Typisk for din slags.......

Men du er jo selv programmør LOOOL ØF ØF LOOOL så du må da kunne hjælpe de stakkels underbetalte Kanduprogrammører. Men du er jo fyldt med løgn hvad det angår, som med så meget andet. Kors hvor jeg dog væmmes......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 22:07

ans -> jeg skriver jo INGEN steder at MINE smileys ikke virker. Igen ans. Lær at læse såvel spørgsmål som svar. At du i tidens løb har tjent så mange Superpoint, kommer af og til bag på mig. For det sker næsten altid, at du IKKE har forstået det spørgsmål du svarer på. Du er jo specialist i nogle områder som JEG ikke plejer at blande mig i. Det ville klæde dig at holde dig borte fra spørgsmål, hvor DU ikke har nogen viden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 22:09

Hvad har Ans nu lavet?!

Citat
Men synes at du er sødest når du nøjes med at udtale dig om spørgsmål, du rent faktisk VED noget om.

Denne udtalese gælder vist også på dig AJ..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 22:10

Creamy -> Alle dine forsøg begynder med f

Klamme ->

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 22:12

Ja og?!

Hvis du gider kan du jo prøve med hele alfabetet *ROFL*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 22:13

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-07-05 22:07

ans -> jeg skriver jo INGEN steder at MINE smileys ikke virker. Igen ans. Lær at læse såvel spørgsmål som svar. At du i tidens løb har tjent så mange Superpoint, kommer af og til bag på mig. For det sker næsten altid, at du IKKE har forstået det spørgsmål du svarer på. Du er jo specialist i nogle områder som JEG ikke plejer at blande mig i. Det ville klæde dig at holde dig borte fra spørgsmål, hvor DU ikke har nogen viden.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jeg tror du forstår mit

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 22:13

Hvis det samme skulle gælde dig lillearne (hvor DU ikke har nogen viden) så skulle du smutte af helvede til...... ØF ØF.

Flot forresten, at du kan stave til ØF uden fejl. Så skulle du jo kunne læse videre til programmør, LOOL for så kan du vel osse stave til SU........... ØF ØF

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 22:14

Du ved selv hvorfor dit svar var så godt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 22:16

Ans..... stav lige det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL for lillearne. LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 22:18

Det blev jeg ikke en skid klogere af - men det er vel også ligemeget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 22:22

Nå så lukkede pointsvindleren som ventet.

Kors hvor er du ynkelig og fej................. dit skvat ØF ØF

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 22:27

ans og Klamme. Læs lige jeres egne kommentarer!!!!!!!!!!

I KAN da ikke fortsat hævde NOGEN form for seriøsitet???????????????????????

At DU ans - frivilligt kaster dig i grams med Klamme Klumme, gør mest ondt på dig selv. Fy Faen hvor må du ha' en grim smag i munden.

Læs Klammes kommentarer om/til mig i denne tråd (og andre). De er fyldt med IKKE beviste modbydelige ord, der kun kan opfindes i hovedet på en SINDSYG mand. Alligevel holder du med ham og hans skidne venner!!!!!

Som jeg tidligere har sagt til dig ans: TAG DIG SAMMEN KVINDE:

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 22:27

De fleste point har Ans såmænd fået af mig i en ruf

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 22:31

Det er det store stygge grimme lille "f" som er farligt for de smiley's.
Det ødelage også den nye linie som var sat efter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 22:34

Eyvind

Endnu engang tak for det ene point, jeg fik/tjente i går

arne.jakobsen

[citat]
Som jeg tidligere har sagt til dig ans: TAG DIG SAMMEN KVINDE:
[citat]

Jeg er stadig ikke din vandbærer og bliver det aldrig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 22:37

Refi.

Du er ikke alene. Jeg blev hellere ikke klogere..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 22:38

Åhhhh lillearne.... nap dig en tudekiks og lidt klynkevand.

Skal du forresten ikke snart ud og dyrke dine obskure tilbøjeligheder. Det er jo ved at være mørkt ØF ØF

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 22:43

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-07-05 22:07

ans -> jeg skriver jo INGEN steder at MINE smileys ikke virker. Igen ans. Lær at læse såvel spørgsmål som svar.

Dit eget spørgsmål

Citat
arne.jakobsen Send til en ven Dato : 16-07-05 18:48

Spørgsmål : "Hvorfor virker ikke ALLE Kandu-smiley"s? NU"

I de seneste dage har jeg som sædvanligt tilføjet mine kommentarer de af Kandu oplyste tegn-kombinationer.
Selv så almindelige ting som "Blink" (altså ; - )) har af og til IKKE virket.

Har andre oplevet det samme?

Har nogen en ide om hvorfor?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 22:48

Ans - nu skal du ikke takke så meget, for det må ikke blive en vane, at dele point ud, bare fordi du kommer, med de kloge ord. Der skal også være point til de andre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 22:57

Ja, de skal vel også have point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 23:05

ans - du kan citere så meget du vil. Der står stadig ikke noget om at det er MINE smileys der ikke virker. Så igen - igen vrøvler du om noget du IKKE har en skid check på. Jeg er nu nødt til at bevise det, da du ikke KAN lære at holde kæft i tide:

Citat
I de seneste dage har jeg som sædvanligt tilføjet mine kommentarer de af Kandu oplyste tegn-kombinationer.
Selv så almindelige ting som "Blink" (altså ; - )) har af og til IKKE virket.

Har andre oplevet det samme?

Har nogen en ide om hvorfor?

Hvad var det så for kloge ord du havde i denne tråd????? Ja Eyvind/Emesen synes også at du er en sød tøs, men når du gang på gang opfører dig som en stor skiderik, så er jeg squ ligeglad med om du er Hun eller Hankøn.

I say again: Think U da a little about Woman.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 23:10

Citat
Ja Eyvind/Emesen synes også at du er en sød tøs

Jeg syntes ikke noget som helst - men påpegede bare at Ans kommer med kloge ord, og det dem jeg vil belønne :::::::::::::::: nemlig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 23:11

Så hold dog bøtte AJ!

Selvfølgelig skriver du, at dine smileys ikke virker
Det kan en hver sq da læse - og hvis de alligevel virker, hvorfor så denne tråd?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 23:19

Citat
"Hvorfor virker ikke ALLE Kandu-smiley"s? NU"

herefter skriver du

Citat
I de seneste dage har jeg som sædvanligt tilføjet mine kommentarer de af Kandu oplyste tegn-kombinationer.
Selv så almindelige ting som "Blink" (altså ; - )) har af og til IKKE virket.

Har andre oplevet det samme?

Har nogen en ide om hvorfor?

Citat
arne.jakobsen Dato : 16-07-05 23:05

ans - du kan citere så meget du vil. Der står stadig ikke noget om at det er MINE smileys der ikke virker. Så igen - igen vrøvler du om noget du IKKE har en skid check på. Jeg er nu nødt til at bevise det, da du ikke KAN lære at holde kæft i tide:

Jeg har på intet tidspunkt sagt/skrevet at det var dine smileys.

Der har jo hele tiden været tale om kandus smileys, som du ikke har kunnet få til at fungere.

Eyvind er sød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 23:21

Der er sgu da ikke noget på eller ved lillearne der virker (normalt) ØF ØF LOOOL

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 23:32

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 23:35

Eyvind du da sød

Så er du også beregnende.

Du får ofte 100% returpoint

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-05 23:37

Der manglede et "er"

Håber at I kan så meget grammatik, at det kan sættes ind det rigtige sted

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 12:19

Det kan jeg godt finde ud af >>Eyvind er du da sød<< men det vil jeg ikke svare på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-07-05 14:12

Ja sådan kunne det også skrives.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 23:54

er sikker på at det er i html - f indgår jo i "href"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-05 00:07

Mirit - Du er en SKAT. Du får lige nogle poænger. Jeg stiller spørgsmålet igen i den nye tråd og så kommer du med dit geniale svar. Det gør det lidt nemmere for folk at læse spørgsmålet og svaret UDEN at skulle trækkes med bl.a. Klummes hadske bem. OK?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-05 00:13

Checker lige om det også gælder det store f (F) eller kun det lille (f) f F

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-05 00:15

OK begge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-05 00:22

ja selvfølgelig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-07-05 00:44

Og vel har jeg da så set den anden tråd, men ville da være godt dum i nakken hvis jeg kommenterede den INDEN kl. 00:50 KANDU-tid

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 13:19

Hvad mener du med, at du VILLE være godt dum i nakken?! *L*

Arne, lær det nu!... Du ER sq dum i nakken

Og det er du, fordi Klummes bemærkninger jo ikke gør hans svar mindre rigtig, selv om du valgte at Molos svar var det mest korrekte..

Ifølge min test 16-07-05 21:55 - så findes der SYV smileys, der kan kombineres med bogstavet f uden problemer. De resterende smileys dur ikke AJ, så at molo kan lave tegnet o : - ) som er denne søde lille engel har absolut INGEN indflydelse på, at det ER bogstavet f, der oftest volder problemer i forbindelse med indsættelse af smileys..

Du belønnede en kandusse med et forkert svar. Så enkelt er det

Btw, kan jeg da kun medgive Klumme, at det er lige så vanskeligt at være en lille smule overbærende og venlig overfor dig, som det er at være en lille smule gravid..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-05 14:01

..eller have en lille smule ret

f </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 14:14

Så lad os dog bare tage de resterende seks smileys, som også virker

f

Og find så selv ud af, hvike der dur og ikke dur efter bogstavet o og i *S*

De giver nemlig også problemer, men det har måske også noget med html at gøre?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-07-05 14:16

Shit. De to første var jo forkerte*L*

De kommer så her..

f