/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Køb af Fake Rolex på nettet
Fra : hrpt
Vist : 10833 gange
200 point
Dato : 16-07-05 17:49

Hejsa

Jeg ville høre om der nogen der kan anbefale en hjemmeside som sælger disse her fake ure?. Jeg har fundet ud af prisen ligger mellem 200-250 $. Det skal helst være i ordenlig kvalitet f.eks. med sapphire glas osv..
Er der nogen der har erfaring med køb af sådan et ur på nettet.??

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 17:58

Helt ærligt Henrik, hvorfor købe et FAKE-Rolex til 200-250$, når du for de samme penge kan få et langt bedre ur af et andet fabrikat? Er det virkeligt SÅ vigtigt for dig, at ligne noget du IKKE er? Jeg vil anbefale dig at finde ud af HVAD og HVEM du i virkeligheden er, og så vise pigerne/drengene DET. Du får et langt bedre og mere interessant liv når du er dig selv. At efterligne andre giver ikke mere af noget, det skulle da lige være nedture. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 18:03

Ja herfra kan du roligt købe:

http://www.replicagod.com/main.php

Kender et par stykker der har nogle. Og man kan stort set ikke se forskel.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 18:04

Ellers kender jeg en der har købt 1 på www.ebay.com
Der har de 100vis af dem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 18:08

Sygate -> Man KAN købe derfra, OK. Men når varen skal igennem tolden har man et problem. Det drejer sig om kopivarer og disse er forbudte at importere. Bøden KAN blive meget stor.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 18:11

Ja det er nok lidt vigtigt at få med
Glemte det lige i farten. Men mon ikke hrpt ved det? .-)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 18:17

Måske, men det må du da ikke som rådgiver bare lige gå ud fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:20

Tag til Italien og køb et for en slik - bøden er kun på 75.000 kr.

Der kan du i øvrigt også købe en kopiferrari til billige penge - og det er lovligt.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 18:21

Nu er det jo ikke det helt store organiserede kriminalitet. Så jeg lod det ligge.
Jeg kan da heller ikke se at du nævnte det i din tale.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 18:28

Skide godt refi Det refi så elegant hentyder til er: Italien er af de andre EU-partnere blever opfordret til at standse den KÆMPE udspredelse af ulovlige Kopivarer, der igennem flere år er registreret kommende fr Italien.
Det har de nu taget konsekvensen af. Det betyder at ALLE der rejser ud af Italien får deres baggage checket med en LUSEKAM. Findes der ét kopiprodukt i bagagen idømmes på stedet en bøde på IKKE mindre end 50.000 Dkk. Oftest meget større. Det danske toldvæsen har sagt at de ikke LIGE NU vil fare lige så hårdt frem. Men man ved jo aldrig hvornår de begynder.
Så lad være. Køb gode ærlige varer og vær en god og ærlig dreng/mand. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 18:37

Det er faktisk en dansker der fik bøden i eksemplet.
Den kunne dog nedsættes til 25.000 ved hurtig betaling.

Men varen - PIST VÆK

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 16-07-05 19:23

Nå Arne Nu har du da fået tråden total off-topic :)

Så hvis der nogle der har nogen forslag til hvor man kan købe sådan replica, så ville jeg blive rigtig glad :)

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 19:27

Kan du ikke bruge mit første indlæg hrpt?

http://www.replicagod.com/main.php

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 16-07-05 19:38

Nej det er sku for dyrt. skal bruge det til en gave, så det ska sku helst ikke springe hele budget

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 19:54

Søg på nettet efter replica

http://www.replicacenter.com/index.html

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 16-07-05 19:57

Hej Refi !

Det har jeg også gjort, jeg kender snart alle de online shops ud og ind
Jeg ska ha fat på den model der heder GMT-Master II. Og den ska helst ligge på omkring 200$..
Grunden til at jeg postede mit indlæg var bare mere om der var nogen der havde erfaring med køb af disse replica's online.. og få dem shippet hertil..

mvh

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 20:03

DET tror jeg ikke mange her har.

Og da slet ikke at få dem tilsendt......

Du må rejse til Thailand og købe et

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-07-05 20:08

OK. Syntes bare lige at jeg ville advare dig. Fjerner fluebenet nu.

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 16-07-05 20:12

Hej Arne

Det er også helt i orden. Hvis tråden nu gik på om jeg skulle købe en replica (kopi) Så havde dit første indlæg været helt perfekt!. Med at man skal finde sin egen stil, osv.. Fint Fint.
Men jeg ville bare vide om der var nogen der havde erfaring med køb online, osv.

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 20:18

Køb online ja - men ikke replica.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-07-05 00:22

hrpt

Det er meget almindeligt for den der underlige mentalt vanskabte arne jakobsen, at gå ind i en tråd og komme med en masse forblommede formaninger og bedreviden, i stedet for bare at holde sin kæft eller besvare spørgsmålet.

Men han tror, at han er guds gave til Kandubrugerne og kan slet ikke lade være at belære alt og alle om hvad der er ret eller uret i følge hans lille indskrænkede verden.

Han er gennemsyret ulidelig at høre på.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-07-05 07:50

refi: hun fik et nedslag på 25000 fra 75000 hvis hun betalte inden får 1 måned dvs 50kilo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 08:45

Se 18:30

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-07-05 09:23

hvis hun betalte hurtig skulle hun kun betale 50kilo nedsat fra 75kilo som bøden var på (bøden kunne nedsættes med 25 kilo hun skulle derfor lægge 50kilo)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 09:37

Hmmm - muligt du har ret - jeg mener bare den blev nedsat med 50.000

Men det er alligevel en bøde der vil noget og burde få en til at tænke sig om en extra gang.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-07-05 10:20
Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 17-07-05 15:19

Hmm Hvem skal så sørge for at indkrasse pengene når hun kommer hjem til Danmark ? Jeg går da ikke udfra at det danske politi gider at hjælpe, på baggrund af noget så udskyldigt som et par solbriller..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-05 15:24

Muligvis ikke - men hun skal nok ikke vise sig mere i Italien i dette liv....