/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Erik Jensen,født i Birkende 1810. hvad /~
Fra : odderbo
Vist : 530 gange
120 point
Dato : 15-07-05 22:51

Jeg søger en ane, Erik Jensen, født (ca) 1810 i Birkende sogn.
Jeg kan kun spore ham til folketællingen fra 1860 i odense amt, bjerge herred, munkebo sogn, dræby mark.
Det ser ud til at her ender sporet . jeg synes jeg har prøvet alle muligheder for at hitte ham i Birkende . men forgæves.
hjælp!!!
hilsen odderbo

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 15-07-05 23:26

Hej
Måske skal du en tur på Landsarkivet København, for at se efter ham i lægdsruller.
Du kan jo også prøve at kigge i afgangslister eller under døde i Birkende Sogn.
Mon ikke den findes på www.virgo-fyn.dk - hvis ikke må du på arkiv.
Lis

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-07-05 11:55

Disse to kendte slægtsforskere har ”Jensen” slægtninge fra Birkende:
http://users.cybercity.dk/~nmb5210/bjorn1.htm
http://home13.inet.tele.dk/be-ka/18.rtf
mail til dem: Måske er I i familie?

Uden for emnet:
Hvordan var det nu med sangen fra Birkende?
”Der gik en lille plovdreng og sang under Birkende by”
Forfatter? Titel?? År??? Og rigtigt citat????

Og Tak, Svend

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 120 point
Dato : 16-07-05 12:26

Uden for emnet

http://www.ugle.dk/paa_tave_bondes_ager.html

God weekend

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : odderbo

Dato : 01-08-05 20:29

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-08-05 23:01

Tak