/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Farvel ...jeg dør af hede !!!
Fra : molokyle
Vist : 451 gange
19 point
Dato : 12-07-05 22:35

[hør] 28 grader celsius i skyggen hos mig på 3. sal ..hér på Ama'r

Jeg tror jeg dør ..................... ......................af tørst !! ..................................naturligvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 22:37

ja den er streng idag, godt man har klima anlæg 18*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:38

Molo.

Tørst dør du sgu ikke af..... Du er år forud LOOOL - Jeg har en FF i køleskabet.. var det noget????? Det er ved at være en årgangs-FF

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 29 point
Dato : 12-07-05 22:40

Hva ska man gøre... jeg ka ikke gå med sko, det er for varmt, ka heller ikke gå i bare tæer, så bli'r de svitset på asfalten...

-Hva med at gå på druk??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-07-05 22:41

Dør af tørst

jamen har I ikke vand i hanen derovre i Kjøvenhawn

Men okay, varmt har det sgu været idag. 34,8 grader målt i skyggen her i eftermiddag.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 22:47

Hjørne-Perkeren ( ) var sgu leveringsdygtig i 2 T-Dåse-Pløkker

..nu går det allerede bedre

Klumme -> Lad endelig FF'eren ligge lidt endnu og modnes ....jeg får fri kl. 15.00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-05 22:48

molo

Du må på Amager Strand og finde nogle patter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 22:48

...øeh ..ikke i morgen Klumme; jeg har vasketid kl. 16.00 - 18.00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-05 22:49

Der koldt på toppen hvor jeg bor.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 22:50

ans -> De flygter ved synet af : Uhyret fra den Ama'kansle Lagune

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 22:52

Ama'kansle ...ja uha ...

Ama'rkanske ...for dælen da osse

</MOLOKYLLING>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:53

Den FF blir liggende til efter den 31 juli........ Før er jeg ikke til rådighed...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 22:57

Klumme, jeg siger det ikke igen...Skrub så i seng *L*

Hende underboen (blondinen på 23) må sq klare at klaske aftersun på
ryggen ved egen hånd..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-07-05 23:05

Brok i jer bare. Jeg brokker mig dobbelt så meget. Vi får gæster i morgen, så alt det papir, vi ikke har brændt af i brændeovnen, mens det har været så varmt, er ved at blive brændt af nu. Og der er godt nok meget. Temperaturen må være omkring 40 - 45 grader herinde. Og så gør vi lige rent imens!!!!!!!!!!!!!!!!
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-07-05 23:10

Husk nu på den her varme til januar, når I BROKKEr jer over at det er for koldt..........

Alle taler om vejret, ingen gør noget ved det.

Citat: Storm P

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:10

Apropos blondine : Salmonella Afskylia Hygiejnen har jeg lige haft et kortere besøg af

Jeg spurgte om det var i orden at jeg skrev om hende på nettet ? Hun svarede :

Citat
Du får førfa'en skriva mej yt ovar hela verdanan om du lyster. Jag er sgo ligavel enddå båra mej !!!

Hun havde været bæltefikseret et par dage efter at have være stukket af fra Y2 !!! ..og havde tævet en mandlig plejer !

Skål ...........................si'r jeg bare for et kvindemenneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 23:12

Y2....psykiatrisk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 23:14

Først troede jeg du skrev U2 - og blev vildt misundelig, meeeen Y2...Fy faen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:16

Jow jow... den er go' nok creamygirl : http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:17

2 gange på 3 uger var det lykkedes furien at undslippe ..vagter, låse og elektronisk overvågnng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 23:18

Creamy.

Det er da det mindste jeg kan gøre. Jeg låner hendes vaskemaskine, så der sparer jeg mig selv for en masse ulejlighed.

Spændende at komme i en ung piges badeværeslse forresten - Man kan se meget ud af det udstyr der rådes over, og med hendes udstyr, så er der med garanti ikke bare tale om en Brasilia, men om det meste af Sydamerika

Og så ER det sengetid.... blondine eller ej LOOOL

PS
Molo... hende der Afskylia er altså både til REM og læder.... LOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:19

Ps. Hun er pisse stærk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 23:21

Mener du lugten........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:23

Nixen Klumme -> Hun er skam meget velplejet ..og -trænet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 23:28

Okay...... Man skal heller ikke gøre et skarn uret....... Men din sans for det bizarre er imponerende LOOOL

Kan du ikke finde en lille harmløs Amarpige, der ikke slås med kniv eller pander mandlige plejere ned

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 23:30

Øhh, jeg er lettere forvirret Molo..Har Afskylia Salmonella?!

Citat
Apropos blondine : Salmonella Afskylia Hygiejnen har jeg lige haft et kortere besøg af

Jeg fatter nada

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:38

Først hed hun : Afskylia ..men da hun låste mig ude på altanen; tog hun 'navneforandring'

..og nu går jeg på pude : http://members.fortunecity.com/molo4/temp/tasmanian.html

..skal møde på 'Krystallen' i morgen kl. 8.00

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 12-07-05 23:39

Absolut et acceptabelt svar michaelmoeslund

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-05 08:21

Uha det løber koldt ned af ryggen........................når jeg skal af med 2 point for at følge med.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 13-07-05 10:32

Takker ydmygst...