/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Rødvinsflaske med tørklæde
Fra : Backtee
Vist : 500 gange
120 point
Dato : 11-07-05 23:42

Min kæreste og jeg sidder lige og taler om vinminder, og hun taler om en rødvin hendes farfra plejede at have, det eneste hun husker er at den var spansk, og flasken havde et rødt "tørklæde" om halsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:49

Er hun sikker på at det var et tørklæde?? Den med tyren fra Skjold Bourne (ham der lærte danskerne at drikke vin he he) havde en plastictyr om halsen.... kan det ha været den. Jeg mener... din kærestes farfar har jo alderen til "Den med tyren"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-05 00:00

Backtee

"tørklædet" kan jo have været hjemmelavet.

Det blev bundet om flaskehalsen for at undgå rødvinsdråber på den fine dug.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 12-07-05 07:02

Det er gode bud, men hun er helt sikker på at den ved indkøb var forsynet med en eller anden form for rød klud, og det er jo ikke unormalt fra tidligere at især spanske vinflasker har været udsmykket på en eller anden måde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 07:06

Næææ det er da rigtig nok, og det var da osse bare et bud....

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 18-07-05 10:33

Jeg tror også det er Den med tyren... som har haft tørklæde på.... ligesom pondus....syntes jeg kan huske den.