/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjemmeside?
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 377 gange
20 point
Dato : 10-07-05 20:06

hej .. er der nogle der ved hvordan jeg kan få min hjemmeside udbredt på nettet så der er flere der besøger den ?

Jeg har bare en almindelig hjemmeside på www.webbyen.dk men vil som sagt gerne have at der er flere der ser den .. Men hvordan ?

På forhånd tak! :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-05 20:13

Du kunne jo have startet med at lægge adressen HER - så er der garanteret nogen der går ind og kigger.

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 10-07-05 20:22

god ide:)

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 10-07-05 20:46

men der findes ikke en anden måde ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-07-05 20:52

Du skal includere nogle relevante søgeord på siden i en META-tags, og så skal du gå ind på de forskellige søgemaskiner og få optaget det link som viser din side.
Nogle søgemaskiner gør det selv, dersom der er søgeord på siden, medens andre skal man tilmelde sig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 21:12
Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-07-05 21:19

Miritdk har givet svaret på en mulighed, men desværre gør miritdk som sædvanligt, et link uden en eneste lille forklaring!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 21:38

argh severino - det siger jo sig selv - skriv så mange ord som muligt der kan få folk ind på siden

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 10-07-05 22:50

At få flere besøgene på sin hjemmeside er efterhånden ved at blive en videnskab for firmaer der specialiserer sig i at få hjemmesider højt op i søgeresultaterne. Men hvis du fortæller lidt om hvad den handler om, så er der måske en der kan komme op med den helt rigtige idé.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-05 23:08

Læs først : http://www.gejl.net/artikler/04/03/hvordan_virker_google_soegemaskineoptimering.php

..og se så hér : http://www.metamaten.dk/

Løsningen er <meta ...> markøren

..har du mod på mere anvancerede løsninger ? Så får du hjælp hér : http://www.joyzone.dk/sw159.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-05 23:14

[hør] Sludrechartollet fra mit første link ...ka' du godt glemme

Hold dig til Dublin-Core standarden for <meta...> markører. Så går det ikke helt galt ..og du bliver optaget i flere søgemaskiner end Google ..med tiden.

Følg anvisningerne på Metamaten og brug evt. deres udmærkede generator

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 10-07-05 23:32

Jeg synes ikke rigtig at jeg forstår noget af det :-#

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 08:07

Frk_Kristensen - når du nu ER på webbyen -så kontakt andre med hjemmesider der - byt bannere osv - det giver en masse ..... og hvem ville ikke være glad for at lægge reklame for sin side ind så mange steder som muligt
SÅ bliver du set !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-05 08:37

Det er også rigtig hvad miritdk skriver. En måde at blive ranket højere hos søgetjenesterne er at få andre til at linke til ens side. Jo flere der linker til din side, jo højere ranking (= jo længere op i søgeresultaterne kommer siden).

Det er da let at lave og indsætte <meta> markører på sine sider. Du bruger blot generatoren hos Metamaten : http://www.metamaten.dk/avanceret.htm og indsætter de genererede <meta> markører mellem <head> og </head> på dine sider. Måske er det også meget smart lige at læse : http://www.metamaten.dk/faq.shtm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 14-07-05 09:03

se denne udemærkede guide http://www.eksperten.dk/artikler/23
- den bruger har skrevet en række artikler om emnet og kan konstatere at hans tips virker...

vigtigst er dog:
1. indhold
2. indhold
3. indhold
4. tilpassede titler og pagetitles
5- valid kode er godt..