/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Den er gal med winamp og medie player
Fra : mathiasmb
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 07-07-05 16:20

hej.
Når jeg starter en film på Winamp eller windows medie player, er billedet fyldt med røde, lyse blå og grønne farver over det hele der tydelivist ikke skal være der. Man kan godt se billedet men det er ikke behageligt med allle de galde farver. ellers er der ikke noget galt med spil eller andet der tar flere hestekrafter end det her.

Kan sagtens bruge dem til mp3'er.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-07-05 16:32

Du må have en forkert driver til dit grafikkort (evt video)

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 07-07-05 16:33

Hvis det rigtige billede er i bagrunden så tror jeg at det er et codec problem.. prøv at reinstall dine codecs.. her er lige et par links til de 2 vigtigste.. hold dig fra store codec pakker
www.xvidmovies.com/codec
www.divx.com

->Brommi

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 07-07-05 17:12

Men det virkede ordenligt for nogen dage siden =(

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-05 20:08

Så brug dit gendannelsespunkt.
start>hjælp og support>tryk på systemgendannelse>næste>find "for et par dage siden" og følg anvisningen

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 07-07-05 21:13

uuhhm... er det den der på xp som hvis man bruger sletter den alt man af lavet i løbet af de 'for et par dage siden'???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-05 23:02

Nej dine filer ødelægges ikke - og du kan såmænd fortryde din handling bagefter.
Det er kun selve systemet som jo ændres ved indstallation og det er det der rykke tilbage.
Noget helt andet er genindstallere...............og det er ikke det du skal.
Du kan lige følge vejen her:
start>hjælp og support>tryk på systemgendannelse>næste>find "for et par dage siden" ........og hoppe ud igen.
Udervejs kan du hente hjælp til det du vil gøre.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 09-07-05 12:42

Har du prøvet at geninstallere codecs? som jeg skrev noget før..
Microsofts system gendannelsespunkt er ikke noget man bør bruge med mindre alt andet er gået i ged. og hvis du ikke har prøvet at geninstallere codecs så synes jeg ikke det er smart.

->Brommi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-07-05 14:39

Brommi - gendannelsespunkt er den mildeste form for ændringer.
Man kan endda komme frem til nuværende dato ved at "fortryde"

Men det du tænker på, er nok genoprettelse - og det er kun noget der skal gøres hvis alt andet går galt.