/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har AVIS jord i hovedet LOOOL
Fra : Klumme
Vist : 1361 gange
100 point
Dato : 07-07-05 12:04

Har lige fået mig en MEGA sommergriner, som jeg simpelthen må af med.

Jeg skal til Rhodos på ferie, og fik et postkort fra AVIS biludlejning. De tilbød en klasse A bil i 3 dage for 675 kr. OK rimeligt, men en A-klasse er næsten ikke til at få af igen, og lidt ud af bilen skal man vel, så jeg ringede og forhørte mig på en Jeep Suzuki Vitara 1,6, som jeg lejede lokalt i 4 dage på Gran Canaria i december for i alt 1100 + benzin.

Det var ikke noget problem for AVIS. 1 stk Jeep Vitara i 3 døgn leveret og afhentet på hotellet..... pris.... 8.400 (Ottetusindefirehundrede) for 3 dage + brændstof

Jeg gentog flere gange mit sp. om det kunne være rigtigt, og den flinke unge mand (Mark som han hed) undersøgte det lige så mange gange med samme resultat 8.400 kr.

Mit sp. er: Har AVIS jord i hovedet

PS. Jeg lejede ikke bilen LOOOOOL

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-07-05 12:06

ja det kunne tyde på det

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-07-05 12:14

Gik lige en tur på deres hjemmeside og hvis du vælger at få udleveret bilen i lufthavnen, kan du spare ca 500 kr *ROFL*
Det er da fuldstændigt rablende vanvittigt!! Du kan jo lige så godt nuppe en taxa og lave en aftale med chaufføren, det vil blive lige så dyrt (men så har du lokalkendt guide!)

Hils mange gange på Rhodos, det er ved at være længe siden jeg har været der!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 12:15

Calista.

De er simpelthen ikke rigtig kloge LOOL. Skal nok hilse...... øhhhh du har vel opført dig ordentligt, så jeg ikke får en på bærret

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-07-05 12:19

Tror du kan leje den slæde meget billigere, når først du er dernede!!

Opført mig ordentligt?? Hmmmmm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 12:42

Nemlig rigtigt... Jeg går til en lokal autodealer....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-07-05 12:56

Åbenbart flyver de en bil derned, når de skal leje den ud!?!!??!!!!

Men det er vist generelt - vent med at købe noget, leje noget til man er fremme. Vi har selv gjort samme erfaring både i Tyrkiet og på Kreta. Ture og sejlture til halvpris sejlture til kvart pris og den slags!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-07-05 12:57

NB husk og tilmeld dig på linket i mit tip Klumme!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-05 12:57

PSPS Dette hedder Auto-pusher!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 14:33

Auto-pusher

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 14:34

Pælesidning.... hmmm mon ikke man får ondt i røven.... tror sgu jeg kaster mig over Rittersport

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 14:37

Stå Planken Ud..... det tør jeg sgu da ikke

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-07-05 14:39

Tösen-junge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-07-05 18:35

8400?! ..De er squtte rigtige kloge

Filans også at du ikke sagde til i god tid - så kunne jeg have kørt i forvejen, og du kunne frit og kvit have lånt min limegrønne skoda*LOL*

Tag til Falirakistranden (12 km uden for byen) og hils fra mig. Hvis du omtaler en tovlig vestjysk pige, der i en uge ikke lavede meget andet end at bungyjumpe, så er jeg sikker på de kan huske mig..

Hold da helt kæft, det var sjovt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-07-05 18:36

Har siden hoppet i sengen, men det er ikke det samme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 19:17

Hej Creamy.

Dejligt at jeg må låne din limegrønne Skoda. Gider du tanke den helt op inden. Ganske vist fordobler det dens værdi, men jeg tar chancen.

Og med hensyn til at hoppe i sengen..... Creamy tag dig sammen for fanden og find dig en partner at hoppe på/med. Det er altså meget sjovere end at hoppe alene *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-07-05 19:37

Ja ja Klumme. Det hopperi du omtaler er sikkert sjovere sammen med en partner, men en gedigen hoppetur (uden skumle bagtanker) er sjovest alene
Tyngden ved landingen når man er to, medfører et gok i nøden, når man efterfølgende rammer loftet. Ikke smart Klumme *S*

Bare indrøm, at du er typen der tænker "Hvis jeg skulle hoppe, så havde Vor Herre nok lavet mig til en Kænguru"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-07-05 19:39

Og nu vil sønnike og jeg hoppe ned og købe os en is

See You! ..og god ferie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-05 19:48

Og hvad skummelt er der så lige i at "parhoppe" LOOL

Ja gu ville jeg være en kænguru, hvis jeg skulle hoppe alene. Sån' har Vor Herre indrettet det.

Go is...... og tak

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 08-07-05 09:31

Tak for svaret 3773. Du får lige 100 skarpe for din fornyelse af sproget

Autopusher

Jeg finder en lokal autodealer, som har fattet det med priserne. AVIS HAR jord i hovedet lool

Go weekend. Har lige scoret 2 mega Højræbsbøffer (nummeret før rådne lol) på hver 500 gr. til weekenden. Skal lige create en special sauce til at dyppe koen i.

Klumme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-07-05 09:59

Velbekomme.....

Højræb........... LOOOOOOOOL

Whiskey Sovs??? Eller en klassisk Bearnaise af de tykke (kniv & gaffel)?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-07-05 10:14

Er ret træt af Bearnaise sauce. Der gik på et tidspunkt inflation i Bearnaise sauce, og og den indtoges til ALT mellem himmel og jord. Da de fleste ikke mestrer (præstationsangst) at fabrikere en ægte Bearnaise sauce, får man dette ulækre fluidum "Knorrs Bearnaise" el. lign., som har lige så lidt at gøre med Bearnaise, som franskbrød har med Frankrig at gøre. Tror for øvrigt, at man bliver blind af det ved længere tids brug LOOL

Nææ du. Skal man være sikker på en lille fornyelse, som samtidig feder af helvede til, men smager himmelsk, så køb en indkogt Balsamico, og smid den (efter stegning af bøffen) på stegepanden efterfulgt af en god slat piskefløde og lad det småsimre til det er cremet, og "bedæk" så Ræbet med den. Den kan så suppleres med champignon el. andre svampe eller Chili alt efter sindsstemning og temperament.

Sidder lige og får en kreativ tanke.... tror at udblødte rosiner går fint sammen med en Balsamico/chili sauce...... LOOL Aner det ikke, men mit indre smagsløg sendte et signal.

Alternativt... så grilles dyret og serveres med en kold olie/eddike (hvid Balsamico) kartoffelsalat, hvidløgsbrød og 3 hektoliter haverødvin til.......

For sat... mulighederne er uanede, kun fantasien sætter grænser

Cu
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 18:10

Ja og fantasien fejler vist ikke noget?! ..rosiner i sovs!!
Jeg håber sq ikke, at du har tænkt dig at servere den for et kvindemenneske. Mange kvinder har en fobi... hvad angår rosiner..hehe

Forøvrigt laver JEG verdens bedste hjemmelavede Bearnaise sauce*pralesmiley*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-07-05 18:20

Uakkkkkkkk rosiner.

Det havde jeg sgu da helt glemt. Føj. Sån' nogen skal sidde hvor de oprindelig sad, så kan de jo være ganske fornøjelige at gumle på, og ikke ektomiseres, puttes i en lille pakke og fyres af i ALDI LOOOL

Hjemmelavet Bearnaise sauce.... Jamen Creamy dog. Det anede mig, at du havde skjulte talenter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:41

Fortæl lige om signalerne til dine indre smagsløg - var en succes eller fiasko..

Skjulte talenter har jeg masser af.
Blot er det en skam, at de som oftest også er skjulte for mig selv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:43

Er jeg forresten ikke sød, sådan at købe dit spørgsmål -
og derved forære dig 10 påænger?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:44

Har du forøvrigt set dette tip?!

http://www.kandu.dk/dk/tip/11771

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:48

Nu til noget helt andet! ..Kan man fryse en Othello lagkage?!

Du har fået 10 gratis påænger, så jeg må vel godt stille et spørgsmål?! hehe..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:53
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:54

Power nap?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 19:58

http://www.kandu.dk/dk/tip/11775 *KLPLAG*

Jaaaaaa Macau (din knold!!!) ..
Og der findes sikkert også Arne Jakobsen'er, der kan kalde sig for Macau?!?! - og derved give sig selv et klap på skulderen...mere knold

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-07-05 20:14

Ahhh nu forstår jeg bedre mandens opbakning til Arne*L*

Macau er jo også ham, der mener at en voldtægtsmand burde frikendes, fordi han holder på, at kvinder der vælger at møde en mand de har mødt på en chat eller ligende selv skyld i det hvis de bliver voldtaget...Sikke da en klaphat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 07:07

Hej igen Creamy. Har lige været lidt åndsfraværende, så undskyld du måtte vente på dit gastro sp. om en Othellolagkage kan fryses LOOL

Nej det tror jeg ikke. ALt kan i princippet fryses, men noget tåler det bedre end andet og noget bliver ligefrem uspiseligt (æstetisk) men blir selvfølgelig ikke dårligt (bakteriemæsssigt). Jeg vil fraråde det.

Om ham arne et eller andet er smidt ud fra en eller anden side aner jeg ikke, men alle der hedder arne jakobsen (med c eller k... pisse ligemeget) burde for en sikkerheds skyld bortvises fra alt der har en offentlig berøringsflade.

Jeg så at du var inde i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/70276 hvor fjolset bøvser over andres evne til at stave. Utroligt ik?? Ikke engang i den tråd var idioten i stand til selv at stave rigtigt........ "konklutioner" LOOOL og senest ordet "rescourser" i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/70370 09-07-05 21:27

For satan hvor er den Kandubyld dog ulidelig.........

Nå arb. kalder.....inden det snart går mod det græske øhav....

CU
Klumme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-05 09:32

Shitty-kandu. Det åndsvage mailsystem duer aldrig en skid.

Det lød småblæret med det der sovs........

...i det græske??? Skal du til Kreta Klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 09:55

Hej 3773.

Nej Kandu er det rene diletanteri... du har ret.

Blæret LOOL Nææ det var nu ikke ment på den måde, men efter Creamy lige friskede min hukommelse op, så er den med rosinerne skrottet LOOL.

Ved du ikke hvorfor så er historien, at mange kvindelige somaliere og lign. bliver omskåret.... altså bortskæring af klitoris. Man spørger så hvor fanden alle disse afskårne dimser bliver af, og det vi nu ved er, at vi køber IKKE rosiner i Aldi. LOOL

Jeg skal til Rhodos... Har været der nogle gange for laaaaang tid siden, og er spændt på hvordan de har ødelagt den smukke ø.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-05 13:26

Fedt nok dernede. Var selv i Bodrum (ikke langt fra ) for 6 - 7 år siden. Der er fedt nok dernede.

Der er vist et eller andet med en flyvebåd til Bodrum........men det kan du jo se dernede!

Var ved at omkomme af grin af AJ's seneste forherligelse af egne evner som svarer, sex-atlet osv..... Det var klart en af de bedre. Han er godt nok totalt blottet for selverkendelse, selvkritik osv osv. Skæææææææægt

-> Creamygirl Nåååehh (altså til det med sovsen - --- derfor du hedder Creamy.............)....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 18:41

Klumme

hehe, gu kan en othellolagkage fryses. Spiste en frossen kage igår*L*

Hvorfor så interesseret i årsagen til mit nick?!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-07-05 18:54

Jeg er skam heller ikke særlig nysgerrig! (og kan kun fraråde at søge på google, med mindre man har "voksen-filtret" TIL).

..og lidt skæg skal vi jo have! (desuden er flødeskums-pige og alt der dæ'r ved at være trættende, man ka' jo dårligt mobbe dig med det mere).

..ooog frossen kage må dæleme kræve kraftige tænder!!!!?!?!?!?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 19:36

hehe, øgenavnet Creamy hænger ved fra min studietid...Jeg tabte såmænd blot et væddemål, hvor straffen så bestod i et dyp af soya og flødeskum..

Jeg har heddet Creamy lige siden - og har da siden helt frivilligt ladet seancen gentage sig. Det er skide godt for huden 3773 - og Kan anbefales *L*

Ok, lagkagen var optøet ved indtagelse, men jeg har faktisk et ganske fremragende bid, så en frossen skulle ikke være noget problem!!

Ps. Du har forøvrigt helt ret
Man har kun det skæg man selv sidder på - medmindre 'røvgardinet' er fjernet
på braziliansk manér

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:09

Hej 3773.

Bodrum... det er da i Muslamien..... Ahhh jeg blir på denne side. LOOl

Ja du har ret... Den der hybrid til AJ, er fandme det mest komplekse menneske ( og det var pænt sagt) jeg nogensinde har oplevet. Fatter ikke hvordan man kan være fuldstændig uden den mindste form for selvkritik. Han tåger bare derud af som een på larvefødder og fatter ikke en skid af hvad omverden mener. Det er mig ubegribeligt at den mand kan have et job, med mindre det er på et beskyttet værksted. eller at arb. giveren får et klækkeligt tilskud til hans jobtræning.

Hans sexbeskrivelser er lige til at brække sig over, og kan om noget trække sex ned i det laveste og mest klamme/slimede niveau. Kan du se det for dig.. Han har en database med div. AJ-gynækologiske optegnelser på de 3 retarderede hunkønsvæsener han har drukket fulde inden han kopulerede dem......i cykelskuret. Derefter ganger han i sin fantasi antallet af emner med 150 og bilder sig selv ind at det er hans præstation. Han er kraft eddeme ikke helt normal..... for at sige det mildt. LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:16

Sig mig lige 3773.... Skal du ikke til havnefest.... eller du er måske??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 22:17

Hey Klumme

Jeg hylede af grin, da du nævnte at en vaginalsubstitut IKKE kan se

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 22:21

Måske er faktum, at manden i virkeligheden har problemer med at få rejsning?!

Måske man skal foreslå ham, at sprøjte mørtel ind i svulmelegemerne
på den stakkels penis

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:21

LOOOL

Kan du se en vaginasubstitut med gult armbind og blindestok...... Det skider AJ på. Han river bindet af, brækker stokken og kaster sig ræbende følsomt over substitutten og lavet et hak i cykelskuret..... endnu een besejret LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:24

Mens du er i gang med det mørtel, så cementer lige hypothalamus samtidig på kvajet...... nej forresten.... hele idioten... LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 22:34

Ved sq ikke hvad jeg skal mene om mandens påstand angående hans seksualitet!

Nå jo. Det stinker af muggen munk

Nat nat Klumme..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:36

Muggen munk..... det er bare fornavnet......Stinker gør det i hvert tilfælde LOOL

God nat kære Creamy.... sov sødt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:41

Hmmm - Når Creamy går i seng, så gider jeg heller ikke være oppe mere... Jeg tøffer osse i posen.

Godnat....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 22:48

Sødt sagt Klumme ...Men pis med dig! Du er sq ikke skrubbet i seng*L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-07-05 22:49

LOOOL (staves sådan her...LOOOL)

Cu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-05 22:51

Jeg gør det NUUUU LOOOL.

Underboen (23 årig blondine) har lige været oppe og skulle smøres ind i after sun på ryggen.... Det forstyrrede min søvnindflyvning LOOOL
Nat Nat

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 08:37

Jo tak skal i ha´, ..og ja Klumme, gu' fandeme skal jeg da ned og se hva' fa'en det er for noget, med det der stå planken ud! Og husk du har et par fadbamser til gode!!!!! Så du kan bare komme. Iøvrigt er der billige Storebæltsbilletter i tiden. Ærgeligt at de gamle færger ikke sejler mere - så var det bare til Kalundborg - og så over. Nu er der hundedyre sommerhuse på den gamle færgehavn!

..og jow da, Bodrum er på den billige side af den tyrkisk/græske grænse. De der lira er ikk' møj værd! Men om man er på den ene eller den anden side af grænsen, er nogenlunde underordnet - de har samme farve allesammen.

-> Creamy, jeg har vist hørt den før - den med flødeskummet!

Ang AJ, det er sgu da lidt underligt. Han har lige haft en periode hvor han tilnærmelsesvis var afdæmpet og nogenlunde normal. Men så pludselig tilter han helt ud! Gad vide om de ikke har helt styr på de medikamenter han åbenbart indtager??! Det kan stadig undre mig han ikke bliver vippet ud! Andre kandu'er har også kontaktet mig, om hvorvidt man kunne/burde gøre et eller andet. Desværre kan du ikke holde sådan en skovl ude fra dette site, idet han uden problemer kan sløre sin IP og lave alle de mailadresser han vil. Og det er sikkert og vist, at han skal have et eller andet sted og føre sig frem. Han kan nå ikke bruge den fremfærd som spejderleder, eller på svampeturene - den går ikke. Og bruger han den på den lokale bodega, ville det omgående medføre et lag tæsk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-05 20:13

hehe...Jeg synes ikke du er billig Klumme

http://www.kandu.dk/dk/spg/70549

Jeg blev sq også i tvivl (et kort sekund) om hvorvidt 3773 i virkeligheden
er Arnes dobbeltprofil

7337?! ..Fed profil Måske skal jeg forsøge mig med en girlcream profil.
Ahhh, måske ikke - så skal man mobbes, og der skal forklares til højre og venstre..

Nå nej forresten. Arne ved sikkert, hvad girlcream er for noget*ROFL*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-05 20:19

....arvvv den tør jeg SLET ikke taste ind på google. Den giver garanteret et par millioner hint's.

...grimme billeder du får der Creamy......Også du min sø....(nårh nej den duer vist ikke her...)... Ved snart ikke hvem jeg kan sige din dobbeltprofil er, som kan såre dig, ligeså meget som min sjæl nu er blevet skrammet, af at blive sat i samme stald Arne Jakobsen - med K. Læg mærke til, at selv at være i samme stald, og ikke kun samme bås, anser jeg for en kolossal fornærmelse.

PS Helvedes til sætning jeg fik skruet sammen der, men du fatter nok meningen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:23

heheheh Er din sætningskonstruktionsplade til rensning 3773 LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:26

Nå I to... Jeg vil ud og GÅ mine nye løbesko til LOOL Skal jo starte i det små

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-05 20:35

Jeg ved godt hvilken profil sammenligning der ville kunne såre mig - Min egen dobbeltprofil*L* ...Hun er en total lam og forsnottet medsnakkere
Ikke lige min type!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 20:38

Bare hold dig af hende.... Ingen skal såre dig, så længe jeg har vand (ouzo) i øjnene

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 08:36

Små sko, ehhh Klumme - det anede mig at du gik i sådanne!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 08:52

SMÅ....... Jeg kunne ikke få dem større LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 08:57

Du skrev sæ'l: "Skal jo starte i det små". Derfor var jeg da overbevist om det var små sko du mente!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 09:06

Nåååå på den måde. Nææ du det er en str. 13, og ham jeg køber hos foreslog at jeg bare fik 2 skotøjsæsker, det ville være billigere for mig LOOL

Forresten en fed forbindelse jeg har fået. Kan købe Saucony sko til ca. ½ pris, og de er edderbankemig ellers dyre nok.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 09:12

Avancerne på den slags er astronomisk i detailleddet. Eksempelvis inden for tøj, får Bison syet tøj "derude hvor det intet koster" og lægger derefter de obligatoriske 1000% på kostprisen, inden lortet ryger i butikken.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-05 09:15

JA det er helt til grin. Jeg købte osse ( du griner ikke ) også 6 par løbesokker, og gav 50 kr. pr par. Han sagde de tog ml. 100 og 120 i forretningerne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 09:28

Sygt!

Jeg sidder og bøvler lidt med vinduer. Der er prisforskellen også til at få øje på! Vi tale sammenlignelige produkter, idet det er pvc-vinduer. Niveauet er nærmest 1 til 2,5.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-07-05 16:46

Ηευυυυ..... Ψρεαμυγιρλ ΛΟΟΟΟΛ
(Heyyy..... Creamygirl LOOOOL)

Gu ved om Kandu kan graesk??? Creamy..... du skal ha en hilsen fra det oestlige Middelhav. Vejret er vildt laekkert...... varmet. Vi har lejet mortorcykler i stedet for bil. Det er meget billigere, og mit naturlige talent for at te mig som rocker kan folde sig helt ud he he he

Haaber du faar en laekker ferie, med masser af Martin..ier lool). Take care.

Vi "ses" senere paa aaret.

Καερλιγ ηιλσεν ογ κνθσ
Κλθμμε

Og selvfoelgelig osse en hilsen til... naesten alle andre Kanduer.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-07-05 16:48

Naaa LOOOL Jeg skulle hilse og sige, at Kandu IKKE kan "snakke" graesk LOOL

Skulle lige tjekke mail, men tror du at idioten (Klumme) kan huske sin kode LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 16:49

hehe...Hej dit skvat

Jeg tror din kode er 1234 *LOL*

Cu - snart *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-05 17:35

HE HE.... naeee du LOOL Saa enkelt er det ikke....

Pu ha. Er lige kommet i land... har vaeret ude at sejle det meste af dagen, saa det hele gynger lidt. Vi var en tur paa Symi, og jeg skulle hilse at sige, at der er mere end meget varmt paa den klat vulkan der rager op af havet.... Fatter ikke, at de er i stand til at foretage sig noget som helst.

Cu
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-07-05 17:38

Halløj sømand

Miss You!