/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
hvor får jeg fat i et aqua magic toilet?~
Fra : funck1
Vist : 636 gange
200 point
Dato : 06-10-02 10:48

i vores sommerhus har vi et meget vandbesparende toilet--det hedder aqua magic og kommer fra usa --det er desværre gået i stykker--der kan ikke lukkes for vandet--jeg ville blive meget glad hvis der er nogen der kan fortælle mig---hvor jeg kan skaffe ( eller få lavet) sådan et toilet.
Toilettet har to pedaler til vandindtag og udtømning---det er fra ca. 1973
på forhånd mange tak *SSS*

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 200 point
Dato : 06-10-02 14:05

hej funck1

Du skal ringe til flg:
Brødnerne Dahl
Blegdamsvej 28 c
2200 Kbh N

tlf : 35360077
spørg efter Finn Eller Erik og fremlæg en af dem dit problem ,de er eksperter i vvs artikler .

mvh mcloud blikkenslager

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-10-02 17:47

Hej funck1

Hvis du har mod på selv at købe et i USA, kan det bestilles og betales her:

http://www.mobile-mart.com/toilet.htm

mvh srhansen

Kommentar
Fra : funck1

Dato : 09-10-02 09:17

mange tak til srhansen---jeg havde selv søgt på nettet uden at finde det jeg søgte---det bliver nok for dyrt--men mange tak for rådet