/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ualmindelig kedsomhed ?
Fra : molokyle
Vist : 348 gange
47 point
Dato : 05-07-05 21:23

...stadig 47 påæng for meget

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 57 point
Dato : 05-07-05 21:26

Det må være ganske ordinær sommer-"ungdoms-sløvsind" - uanset "påæng". Pokkers til stavemåde.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-07-05 21:29

Smut ind til byen og kast nogle rådne tomater i hovedet på ham US-BUSKMAND! Det stopper enhver kedsommelighed bortset fra US-BUSKMAND.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-05 21:31

Meld dig ind i Scientologi så keder du dig ikke

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-05 21:41

Tak for svaret Balcanard

..ans skal have kredit for bemærkningen,

..men jeg holder mig nu til NLP : http://www.expanduddannelsescenter.dk/nlp-hvad-er-nlp1.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-07-05 21:44

Find... og tril en nullermand.

Kan være ganske afslappende - og anbefales af terepeuter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-05 21:46

creamygirl -> ...mon dog ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-07-05 21:50

Selv tak - er gået i gang med at læse om NLP - ser ganske interessant ud. mvh/Balcanard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-05 22:04

Balcanard -> ...mon dog ?

http://www.kandu.dk/dk/spg/69880

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-07-05 19:09

Hyg dig Molo, kan ikke forstå du keder dig - hvad blev der egentlig af "Afskylia" ?
Hav en god sommer - Knus Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-07-05 19:59

Ripley -> Du får hele historien KUN til ære for dig :

Kl. 'lort' (ca. 3.50) dukkede Afskylia op og sagde i dørtelefonen med rusten stemme :

Jaar der æer mai !

Hun havde været oppe at slås med nogen (..efter eget udsagn) 'fremmed invandrere' på Christiania og var taget på Sundby Hospital's Skadestue med en flænge i hovedbunden. Hun synes det tog for lang tid at komme til, så hun skred.

Hun fik lov at 'gå i brædderne' hos mig og faldt strax storsnorkende i søvn

Jeg stod op, købte morgenbrød, drak morgenkaffe (kl.7.30) og hyggede mig til kvindemennesket vågnede søvndrukken og bagstiv kl. 10

Hun sku' ha' bad, morgenbajer og se tv. Nuvel dét fik hun så. En Sciencefiktion Kvindekrigerfilm under stor indlevelse og fængten med arme og ben. Jeg fortrak til altanen og røg en mogensmøg

Pludselig..... smækkede altandøren og blev låst. NO TURNING BACK

Tingene føg rundt i min lejlighed og jeg prøvede forgæves at nå kontakt

Jeg måtte pifte og råbe : HEEEEEEEIIIIIII ...Jeg har bruge for lidt hjælp hér !!!

Til sidst kom Buschauføren (..der bor i samme opgang) til syne på altanen overfor (..han besøgte sin veninde).
Jeg havde nøglerne i lommen og fik dem smidt ned til ham, så han kunne låse sig ind og op og mig ind fra altanen.

Dét gjorde han så grinene (flink mand ) , men Afskylia stak af ..kun iført min morgenkåbe. Hun havde dog lige scoret et par antikke elfenbens terninger der var et arvestykke.

½ time senere ringer hun på. Jeg tager resolut al hendes habegut og sender det ud over altanen med en bemærkning om at morgenkåben kunne hun da godt beholde : Jeg ska' alligevel snart ha' en en ny !

Efter en hurtig omkledning i det fri under klapsalver fra naboerne, forsvant hun.

...½ time senere : Jaar der æer mai !

Ekstra nøgle måtte hentes (med glæde tænkte jeg. Ikke flere undskyldninger for at dukke op ), så op og ud.
..efter liiige at have lånt en skjorte. (..og 2 mere indenunder ) FARVEL.

Imidlertid styrker jeg mig lige på en bajer i parken, for jeg skal videre til Dragør. En og anden prikker mig og siger : Har Afskylia farvet sig rødhåret ? Dette kunne jeg kun bekræfte. Hvorefter jeg får overdraget et nøglebundt tilhørende omtalte Afskylia. Nåeh ja, jeg kunne vel aflevere dem i Kastrup på vejen, så afsted.

Foran hendes bopæl er der opsat en dørtelefon, men ingen Afskylia på denne. Imidlertid dukker en flink fyr op og siger : Ska' du ind ?
Jeg spørger om Afskylia stadig bor der ?
Jada, jeg er hendes kæreste !

Hun vil selvfølgelig ikke lukke nogen af os ind, så nøglerne røg i brevsprækken og jeg fortsatte videre i livet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-07-05 07:14

Og så stiller du et spørgsmål, der hedder "ualmindelig kedsomhed". Det lyder da til at du har spænding nok i tilværelsen

Sommerhilsen Ripley