/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan er vejret lige nu ?
Fra : Balcanard
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 04-07-05 10:39

I Vestjylland har det lige regnet, så dét gør noget, men det puster en smule og temp. i skyggen er 25,7 dg.C. - [og min ankel er brækket]. Hvordan er vejret ellers?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-07-05 10:44

I Thy er der solskin og det ikke regnet de sidste timer, temp, 19°

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 10:55

Hmm Balcanard, hvor i vestjylland er det?!

Sidder også i vestjylland, men her skinner solen (endnu)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-07-05 10:57

creamgirl, syd for Holstebro, men solen kom hurtigt igen, om end det synes at den atter har en plan for en kort pause

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 04-07-05 11:04

sol over fyen fra en skyfri himmel, og her er det badevanndet der er 19 grader.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-07-05 11:21

nordsjælland øst - solen skinner - vinden køler lidt - temperaturen 26,4 (skyggen ) - skyer truer i horisonten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-07-05 11:32

Midtjylland.

Skyfrit, 24 grader, blæser.....i aftes og i nat regnede det meget.

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 11:42

Sol på frbg / Kbh

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-07-05 11:46

Fuck vejret Det har været sådan længe! Men din ankel er brækket?

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-05 11:47

Sønderborg, Republikken Als.
Snestorm, -15 grader, luftfugtighed 0%
Gambrinus
(Ønsketænkning)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-07-05 12:16

Gambrinus - på den der micro ø kan du så ikke stille dig ved vandkanten - det må da give lidt vind ??? Snestorm gider vi nemlig ikke lige i dag !

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-07-05 12:19

tedd, nej, det skal være "holde-ud-vejr". Ja, og brækket ankel - det ene ben i en Bilkapose og så to albuekrykker = det er da noget, der vil noget, når man går en minimal tur.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-07-05 12:46

Har i tænkt på, at mennesket er det eneste pattedyr, der IKKE søger skygge,
når det er varmt ?
Nææææ. Vi lægger os ud og steger i solen og siger "Det er godt vejr".
Vi er måske ikke så kloge, som vi selv går og tror.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-07-05 12:50

>Balcanard
Synd for din ankel.
Øhhh...
Synd for din ankel og dig.
Øhhhhhh.....
Sýnd for dig med din ankel.
Gambrinus

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 04-07-05 13:22

kbh sol 24%

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-05 13:35

København (Krystalgade) : 25 grader celsius, sol med spredt skydække. Det er blæst en smule op, men er smukt vejr

Lidt noget møg at være på arbejde, når man hellere ville have været ude at fiske

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Balcanard

Dato : 04-07-05 14:57

Det mest usandsynlige svar på vejret, Gambrinus - selv om det var ønsketænkning. Fortsat god, varm dag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 16:06

Sol og blæst her i Smørum.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-07-05 16:33

Nææææ...
Fik jeg point for det ?
Det kølede i hedebølgen !
Gambrinus