/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan bruger jeg Winamp..?
Fra : Bente_Louis
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 03-07-05 10:39

Jeg har lige downloadet Winamp 5.09.. Nu er problemet så bare hvordan jeg kommer i gang med at bruge det..! Hvordan downloader jeg sange..? Jeg vil blive meget glad for en hurtig og overskuelig gennemgang af det vigtiste om Winamp..:)

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 03-07-05 10:57

hej

du kan ikke downloade med Winamp
men du kan bruge den til at afspilde musik på, gemme musik cder på din hartdisk (ripping)
du kan også høre netradio + en del mere

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Bente_Louis

Dato : 03-07-05 11:32

Oki.. Hehe.. Så kan jeg da bedre forstår at jeg ikk kan finde ud af det..! Men,. ved du så hvor man kan downloade sange fra..?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-07-05 11:32

Hejsa du dowbloader filer til en almindelig mappe....
Så laver du en playliste i Winamp med de filer du ønsker af afspille, på samme måde som i mediebiblioteket i Windows media player...
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 110 point
Dato : 03-07-05 11:37

Hej
Du kan hente musik på
www.cdon.com
http://www.bilka.dk/musik

der er mange så bare søg på www.google.dk

mvh Mad-Nuser

Godkendelse af svar
Fra : Bente_Louis

Dato : 03-07-05 11:50

Tak for svaret Mad_Nuser.