/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejsepartnere søges!
Fra : frk.fidus
Vist : 730 gange
50 point
Dato : 02-07-05 10:41

Hej igen... nå mit spørgsmål ang. ferielejlighed førte aldrig til en løsning og det par som vi måske skulle rejse med kan ikke fra den 6 august til den 13 august. Så nu tænkte vi på om nogen kunne være interesseret i at dele en feriebolig med os ved middelhavet. Enten st. tropez, Cannes, montpallier, eller måske malaga, malta eller grækenland? Vi kunne vælge en lille lejlighed til 2 pers. på 3 sal for 3000,-/ugen men vil meget hellere leje et skønt hus med pool og en dejlig havudsigt/bjergudsigt til 5000,-/ugen (se evt. www.bsky.dk ) så derfor hvis nogen kunne tænke sig at dele et sådan hus i sydens sol og varme så kontakt os gerne.
Vi er 31 begge to - er både til hyggeaftener ved huset og til oplevelsesture men vil i kun dele huset og ellers være for jer selv er det helt ok. Der er huse med plads til fra 4-12 personer og priser derefter. så lad os se hvad det kan blive til.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 11:47

hvis I lejer og inviterer så vil jeg da gerne med - transporten derned er vel med i prisen ikke ??

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 02-07-05 12:19

hehe... den kunne kun komme fra dig!!!

Blahhh.... du vil måske ikke passe hund???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 13:16

neeeeeeeeeeej for hulen - vil du så sørge for pension til hunden

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 02-07-05 19:38

At dit spørgsmål ang feriebolig ikke førte til en løsning kunne bl.a. skyldes at din udmeldinger er yderst svingende.

Du har bl.a udmeldt tre forskellige datoer. Datoer som ikke passer til skiftedage for udlejning.

Din oplysning om antal af personer er ikke valid.

Du har fået et godt tilbud om leje af feriebolig i sydfrankrig, og oplysning om mulige hoteller som matcher dit budget.

Så hvad vil du egentlig.

Du forekommer ikke troværdig, jeg tror du leger med tanken.

Til orientering af potentielle deltagere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 23:19

det er så DIN mening gfha - jeg tror nu at frk. fidus er seriøs nok - du kunne jo forhøre dig i stedet for at dømme på forhånd !

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 03-07-05 00:31

GFHA> Det var dog meget dårligt anbragt at sige at jeg ikke virker troværdig!!!!!
Min oplysning af personer er ikke valid??? NONSENS!!!! Jeg har jo efterspurgt rejsepartnere fordi det par vi skulle rejse med aflyste....så drop det!

Jeg HAR fundet en lejlighed på stranden til en pris jeg kan betale (1900,-/ugen) og booket flyvebiletter.... At jeg har givet nogle forskellige datoer osv. hang jo netop sammen med at jeg forsøgte at finde den billigste løsning og alle de forslag jeg fik på mit andt spørgsmål undersøgte jeg men havde ingen interesse....

Nu er alt på plads...har lejlighed, lejebil samt flybiletter for 2 personer i en uge til en pris der hedder
6600,- IALT!!!

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 03-07-05 10:09

miritdk> Ja lige præcis, det er MIN mening. Jeg forholdt mig blot til hvad frk. fidus selv skrev.
Det må herefter være op til den enkelte at vurdere troværdigheden. Jeg pågede blot min opfattelse af denne.

Det kan jo være hun blot lever op til sit navn.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 03-07-05 11:35

gfha - lever op til sit navn ???? Kender du hendes navn da ??????
frk. fidus har da vist sig som en ganske almindelig person i andre spørgsmål "HR. DOMMER"

lyder godt med rejsen frk. fidus - god fornøjelse

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 04-07-05 09:47

miritdk> Nu var det jo klart "frk Fidus" jeg hentydede til, hvilket du formetlig er klar over. Men ja, jeg kender også hendes rigtige navn, men vil af hensyn til "frk Fidus" ikke referere dette her, når hun ikke selv har oplyst det.
Og jeg ønsker bestemt også Frk. Fidus & Co. god tur, hvis de kommer så langt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-07-05 09:51

se det var nydelige morgenstrofer gfha - godmorgen med dig så da

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 02-01-06 01:04

Tak for svaret miritdk.