/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp........
Fra : Tumling1976
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 02-07-05 00:58

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde rammer/hjørner til at lægge ind i et word dokument??

Har prøvet på diverse clipart sider, men forgæves...

Mvh. Rikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 01:21

hvilke rammer taler du om - til hvad ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 01:26

På værktøjslinjen Tabeller og kanter kan du tilpasse tabellens udseende yderligere ved f.eks. at farvelægge tabellens celler og bestemme tabelrammens farve, type og bredde. Hvis værktøjslinjen Tabeller og rammer ikke er synlig, kan du vise den på følgende måde:
Højreklik på en værktøjslinje.
Marker Tabeller og rammer i menuen.

er det hvad du mener ?????

tag et kig her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fdirectory%2Fworldwide%2Fda%2Fguides%2Ffunctionguide_word2002%2Fc02.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 01:28

hvis du vil indramme et billede for eks skal du lede bla efter psp tuturials ( kan også bruges til hjørnet i et dokument osv) - det kan være du lige skal lave filformatet om hvis det ikke understøttes af word - men det kan du gøre ved at hente det ind i paint og gemme i bmp - gif - jpeg eller hvad du vil

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 02-07-05 11:31

Hej Rikke:
Formater-Rammer og skygger. Der er et hav af rammer på fanebladet Siderammer.
(Jeg har XPpro og office2000).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-07-05 11:37

rigtigt HansJensen41 - for mig lyder det blot til at rikke søger noget eksternt

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-05 13:48

Hvis du trykker knappen tegning ind, så har du autofigurer >figurer > og der er et hjørne.
Hvis det er sådan et du skal bruge.
Ellers her: http://webclipart.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?zi=1/XJ&sdn=webclipart&zu=http%3A%2F%2Fmembers.tripod.com%2F%7Epattie_cake%2Fborderclipart.html
Og her er hovedsiden:
http://webclipart.about.com/od/msub72aa/

Godkendelse af svar
Fra : Tumling1976

Dato : 03-07-05 17:07

Tak for hjælpen. Det var lige præcis sådan en slags side jeg ledte efter....

Mange hilsner Rikke