/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside hvor man kan uploade billeder
Fra : ivanovic1
Vist : 917 gange
20 point
Dato : 01-07-05 01:43

Hej Alle,

Er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan uploade billeder, så andre kan se dem på nettet, sådan at man bare kan give dem et link.

Der var engang en hjemmeside som hed http://www.glasoksen.dk/ men den er nede.

Ivanovic

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-07-05 02:04

http://www.yousendit.com/

Du kan enda uploade en lille film :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-07-05 02:07

Dette her er en side hvor man kan lægge sine bileder hvor andre så kan kommentere dem, ved ikke om det er sådan noget du efterlyser.
www.fotokritik.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-07-05 02:22

Her er lige en lille prøve så du kan se at det virker.

http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=0GDQQ1IWT32223LQ4G8W1X9CT5

Bemærk: efter 7 dage (mener jeg) eller 25 styks upload af filen, ryger du ud af systemt og skal uploade den engang mere... dvs, den ligger der ikke evigt.

Du kan også sagtens bare nøjes med et billed :)

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 01-07-05 02:22

Hej... jeg vil give Dova ret i at fotokritik er et godt sted...men det er mere for forl med fotografi som hobby eller erhverv... de fleste derinde gider ikke private billeder så jeg kan anbefale dig at oprette en gratis hjemmeside hos www.123hjemmeside.dk for der kan du oploade ligeså store billedfiler det skulle være samt der er virkelig flotte fotosider du kan vælge. Eks.: www.123hjemmeside.dk/suesart det er min egen side...så kan du se hvordan de vises...og der er over 100 forskællige flotte sider at vælge mellem...du kan ovenikøbet lægge mere end 500 billeder ind der. Så giver du bare dine venner etc. adressen og de kan se det du har lagt ind.

Hvis du vælger at oprette en side der så held og lykke.
Ellers er der også et gratis forum men med begrænset antal billeder... www.pixelarea.com

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 20 point
Dato : 01-07-05 03:49
Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 01-07-05 04:51

Bruger selv Photobucket.com, som er både pålidelig, gratis - og uden begrænsninger:
http://photobucket.com/ . Der kan såmænd oprettes flere albums under samme gratis account, så man kan arrangere/emneopdele sine fotos efter behov i flere kategorier.

Hvis man er TDC-kunde, kan også frit benyttet deres online-service "Fotoalbum", men denne adgang har mange begrænsninger.

Mvh.
/Frank

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 01-07-05 08:02

Bruger selv ImageShack® når jeg smider billeder på nettet som andre skal kunne se og de ikke direkte skal indgå i min hjemmeside. Der er tilladt: jpg, jpeg, png, gif, bmp, tif, tiff og swf i op til 1024 kilobytes.

http://www.imageshack.us/

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 01-07-05 08:32

www.photo2day.dk, denne side koster 149 kr om året men hvis du skal have udskrevet papirbilleder, så skulle den være blandt de billigste.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-07-05 09:15

http://megapixel.dk

nemt, ingen begrænsning(som jeg kender)
både offentelige(åbne), og lukkede(private) billedalbum.

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-07-05 10:37

Jeg menr enten Google eller yahoo har den service.! Prøv at tjekke det ud.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-05 10:44

NoName7620>Fedt,lige hvad jeg har brug for,når jeg skal smide enkle billeder på nettet og så kan i lige få et af mine ynglings Wallpaper's>
http://img149.imageshack.us/my.php?image=susanne2rw.jpg
Til jer der godt kan lide et kønt pige ansikt på skrivebordet,kønt,alt er jo relativt
Jeg er personligt helt vild med ansikter,i alle former/aldre/køn,mine vægge er tapseret med ansikter
fra hele verden.
Manse9933

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 01-07-05 11:46

www.webshots.com/homepage.html
Her har du også muligheder for at uploade.
Ammitz

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-05 07:55
Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 22-09-05 16:18

Tak for svaret dbl.