/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
filer fra works til office ( word)
Fra : geoing
Vist : 631 gange
400 point
Dato : 28-06-05 19:07

er der nogen der kan sige mig hvordan man overfører filer fra en gammel computer (Microsoft works) til en ny computer med microsoft office professionel 2000 installeret

jeg ved hvordan man overfører filerne men office (word vil ikke modtage dem) - hvorfor ?

m...v.h. Geoing

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 19:12

Hvilke works filer taler du om?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 410 point
Dato : 28-06-05 19:19

Det kan være du ikke har alle converterings filerne fra word 2000, men prøv lige i word >hjælp > skriv importere fra works >søg
Og vælg denne:
Sådan importeres eller konverteres filer fra et andet Office-program
og så:
Klik på [>>], hvis du vil have oplysninger om, hvilke filformater der kan importeres

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-05 19:20

Jeg glemte lige.
Åbn word >filer > åbn > fin din fil.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 19:24

Office pro skulle have dem alle helt tilbage til works3 - hvis det da er tekstfiler der er tale om.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 28-06-05 19:40

Prøv åben med, det plejer at hjælpe, hvis det er filer fra notepad, eller andre.
Ellers skal de sikkert converteres, og så er det bare at prøve sig frem.
Men jeg kan personligt, sige at hvis du laver gamle filer om til WEBSIDER, skulle,,,, du gerne kunne åbne dem med Words.
Men om du beholder formatering, det er ?????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 19:44

Office Pro kan åbne gamle works filer direkte.
Men det kræver selvfølgelig at alle office tillægene er installeret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-05 19:49

Ja Refi - det mener jeg også............nemlig.

Godkendelse af svar
Fra : geoing

Dato : 07-07-05 21:43

Tak for svaret Eyvind.

geoing