/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til BjarneD , hvordan..?
Fra : jjbry
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 27-06-05 11:01

Fra et tidligere af dine svar, d. 28/3-05 :...

>Du kunne også finde program nøglen med Everest >http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1〈=en
>og så lave en kopi af en anden XP home hvor du bruger nøglen til OEM licensen. Det burde virke.

Hvordan finder du programnøglen med dette program, hvad ser du under???

Mvh. jjbry

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-06-05 11:10

Start Everest -> se under Operativsystem -> Operativsystem og der ligger din produktnøgle samt produkt id

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-05 11:28

Der kan du bare se jjbry, der er flere der kan besvare dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-06-05 11:34

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-05 11:36

..os' mig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-05 11:42

..os' dig, Molo!

Kommentar
Fra : jjbry

Dato : 28-06-05 01:19

Jeg går ind under pc-opsummering-operativ system der står mit system så fremhævet med blåt, jeg klikker på det og frem kommer microsoft corporation, under det produkt information, som jeg klikker på og kommer frem til microsoft hjemmeside, hvad nu???

Kommentar
Fra : jjbry

Dato : 28-06-05 01:23

det var her jeg kom hen:
http://www.microsoft.com/windows/default.mspx

jjbry

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 28-06-05 10:40

du skal her hen:
http://www.hcma.dk/uploads_kandu/jjbrykandu.htm

Jeg har brugt den nyeste veersion af Everest

Kommentar
Fra : jjbry

Dato : 30-06-05 10:20

Hej igen
På min version står der everest v2.01.347 så den burde vel egentlig være nyere??
Men stadigvæk kan jeg ikke se det du kan se med din version.
Vis mig gerne hvordan man ligger billeder herind så jeg kan vise hvordan min version ser ud.
jjbry

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-06-05 10:24

du kan ikke lægge billeder herind, men du kan maile det til mig
hcma(hos)hcma.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-06-05 11:03

Jeg tvivler på, at der er tale om et spørgsmål om versioner, min er ikke den nyeste og jeg kan da også se det.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-05 11:13

jeg har lige downloaded nyeste version af Everest Home og der er det IKKE. Der er slettet indtil flere features.
Så jeg kan godt forstå at du (jjbry) ikke kan finde det.
Jeg uploader lige version 1.51 som zil-fil (fylder ca. 2,7 MB)
ligger her:
http://www.hcma.dk/uploads_kandu/jjbrykandu.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-06-05 11:40

Jeg har gjort det samme og kan konstatere, at den bestemt ikke er blevet forbedret.

Godkendelse af svar
Fra : jjbry

Dato : 30-06-05 23:59

Tak for svaret hcma.
Så var der jackpot tusind tak, men hvorfor mon de har lavet om på programmet??

jjbry

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-05 00:33
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 01-07-05 01:20

molokyle >> eller den lidt nyere version 1.51
jeg lader programmet blive liggende på mit site.
Aner ikke hvorfor de har lavet om på det.
Måske er de "gamle" muligheder nu kun i Pro udgaven.