/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Automatisk start af AdAware-scanning
Fra : coehlen
Vist : 398 gange
200 point
Dato : 27-06-05 00:31

Findes der en fiks måde, man kan få AdAware til at starte en scanning uden at skulle klikke Start og Next ?
Eventuelt på et bestemt tidspunkt på dagen.

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 27-06-05 00:44

Jeg tror deværre ikke det er muligt. Jeg har været igennem alle menuer i programmet og jeg kan i hvert fald ikke finde et sted, hvor man kan sætte den til at scanne automatisk.

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 27-06-05 00:53

Jeg har også ledt forgæves.
Er der ikke nogen, der kan noget med nogle parametre på .exe-filen !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 01:04

Det har nok sin årsag, ellers var det sikkert lavet.
Adaware kan jo scanne på flere måder og scanne forskellige ting.
Meningen er jo at du fortæller den hvad den skal scanne, men der er vel ingen grund til at scanne hver dag.
Så slemt er det vel heller ikke at klikke 2 gange.

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 27-06-05 01:25

Jeg stillede et spørgsmål - for at få hjælp fra kyndige personer.
Så spar mig for dine "synsninger", refi !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-06-05 02:23

Hej!
Du kan få Windows til at starte programmet klik: kontrolpanel-planlagte opgaver-ny opgave, der kommer så en guide hvor du kan vælge hvilken program der skal køre, klik næste og vælg hvor tit det skal køre, klik næste og vælg tidspunkt. Så starter programmet på klokkeslæt men du skal klik start før scanningen begynder. Var det nogenlunde det du er ude efter?
Hilsen o.v.n.

Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 200 point
Dato : 27-06-05 07:43

Det er en del af den pakke, man skal betale for ved AD-Aware..mvh bvh..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-05 08:16
Godkendelse af svar
Fra : coehlen

Dato : 27-06-05 16:01

Tak for svaret bvh.