/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fadølsanlæg???
Fra : Donholme
Vist : 3264 gange
200 point
Dato : 26-06-05 22:15

Hej..
Jeg står og skal holde en fest for 30 personer og vil derfor gerne vide hvor det er bedst/ billigst at leje fadølsanlæg... Jeg bor i herning...

Er der nogen der eventuelt kender et sted på nettet, hvor jeg kan bestille et anlæg...??? Så må i meget gerne sende mig et link

PFT.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 210 point
Dato : 26-06-05 22:19

Hejsa. Jeg bor også i Herning og når vi har lejet fadølsanlæg, har vi altid brugt Carlsberg-depotet. Anlægget er gratis og bliver leveret sammen med fustagerne. Ikke åbnede fustager kan returneres. Alle tiders. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-06-05 22:20

P.S.: D.v.s. at du kun betaler for øllet, det andet er en service.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-05 22:20
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-05 22:24

Alle øldepoter har fadølsanlæg.

De er normalt gratis hvis man aftager en vis mængde..... God fest

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 26-06-05 22:31
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 26-06-05 22:33

Vælg evt. Carlsberg og tag så fadberegneren (til højre i fanebladet)

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 27-06-05 06:41

Hej Donholme

Du spørger hvor det er bedst at leje et fadølsanlæg, der er ingen tvivl om at danmarks bedste fadøl fås i Sabroe, prøv en fustage fra http://www.wintercoat.dk/, det er selvfølgelig ikke det billigste, men engang i mellem skal man jo prioritere kvalitet frem for kvantitet.

Venlig hilsen

Wiking

Godkendelse af svar
Fra : Donholme

Dato : 27-06-05 22:13

Tak for svaret arne.jakobsen.