/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
"anti"-spærre en afsender i Outlook
Fra : jkrjk2
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 22-06-05 23:54

I outlook kan jeg blokere for afsendere, den metode kender jeg, men hvordan gør jeg, når en afsender fra den ene dag konstant ryger i "slettet post" i stedet for indbakken?

Er der en metode til at få ham ind i "varmen" igen?

Jeannie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 23:56

Fjern hans adresse fra blokeringslisten.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-05 23:57

Det kan også være et spamprogram, hvis du har et sådant installeret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-05 00:10

Du har nok ikke bare spærret afsenderen men hele udbyderen.

Gå i funktioner - organiser

Det vindue der nu lukker op går du i uønsket email

der kan du redigere de adresser der er blevet spærret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-06-05 08:48

er det ms outlook du mener ?? Så..
Klik på Organiser
Klik på Uønsket e-mail.
Klik på kæden for indstillinger.
Klik på Rediger afsendere af uønsket e-mail........

er det outlook express så fjern fra blokerede meddelelser

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 27-06-05 20:45

Hej!
Det er OE og afsenderen er IKKE blokeret, han findes heller ikke i "uønsket-listen". Jeg modtog 4 mails, som kom i indbakken, efter dem ryger mails automatisk i slettet post. Jeg vil gerne have, at de går direkte i indbakken.
Jeannie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 20:54

Den må du lige forklare igen.........

4 mails kom i indbakken men du vil have dem i indbakken ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-05 20:58

har du måske forandret for meget i opsætningen siden du startede ?????

er der flueben i slet læste meddelelsestekster i nyhedsgrupper (som faktisk kan have en underlig virkning)

har du evt fjernet - byttet rundt på lagringsmappen ????

(det hele under indstillnger - vedligeholdelse)

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 27-06-05 22:53

Hej!
Jeg har ikke byttet om på noget som helst i snart flere år.
Windows er opdateret før mindst 14 dage før problemet opstod.

Historien, et familemedlem får (endelig) netadgang og kan sende mails:
Jeg får første mail (dag 1), som går i indbakken
Jeg får anden mail (dag 2), som går i indbakken
osv.
Jeg får fjerde mail (dag 4), som går i indbakken.

Jeg får femte mail (dag 5), som går i slettet post...... og fra den dag, går alle mails fra familiemedlemmet i slettet post.

Jeg har nu slettet alle mine "post- og nyhedsregler" så må jeg se om det hjælper.

Jeannie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 23:10

Du må mellem 4 og 5 mail have lavet et eller andet.
Evt. blokeret for udbyderen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-05 11:02

prøv nu lige for en sikkerheds skyld at kigge under meddelelse - opret regel udfra meddelelse - i første "afsnit" kan der være flueben et eller andet sted - og i andet "afsnit" kan der så vises flueben i "slet den".
Det kan man komme til til at gøre ved en fejltagelse ( har netop lige rettet netop den lille menneskelige fejl hos en nabo )

Annuller spørgsmålet
Fra : jkrjk2

Dato : 08-01-06 22:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål