/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Overføre mp3 til minidisk
Fra : ashkan
Vist : 302 gange
40 point
Dato : 19-06-05 11:53

Hej!

Jeg har installeret software til min Sony minidisk på min computer. Den installeres fint, men der er ingen kontakt mellem minidisk og computer. Jeg bruger styresystem windows 2000 og xp.
Når minidisken tilkobles fremkommer ikonet på proceslinien, men den installerede software giver intet ikon til at åbne forbindelsen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-06-05 12:03

Har du kigget om der fremkommer det der ligner en ekstra "harddisk" under denne computer ?
Nogen gange opfattes tilbøhør bare som lagerplads..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 19-06-05 12:10

Nej, der fremkommer ikke noget under "Denne computer". Der kommer kun et ikon med forbindelse til "ny hardware" på proceslinien.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-06-05 12:13

Hvad sker der hvis du klikker på dette ikon ? fortæller den at det er din minidisk ?
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 19-06-05 12:16

Ikonet er en grøn pil. Der står "sikker fjernelse af hardware", når man kører musen over ikonet.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-06-05 12:50

Prøv at dobbeltklikke på det ikon der, der skulle nu være et vindue med forskellige ting du kan fjerne fra din PC, er en af dem din MD??

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 19-06-05 13:11

ja man kan fjerne den , men ikke komme i MDen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 13:30

Kig lige en extra gang i din stifinder.
Når du sætter den via USB fungere den blot som extra lagringsmedie. Og da du har den grønne pil bør den være der.
Hvad er det for software du har installeret?

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 19-06-05 13:45

der er KUN et grønt ikon på proceslinien. Den software, som hører til MDen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 13:55

Højreklik på "denne komputer" - gå i egenskaber og faneblad hardware.
Tryk på enhedshåndtering.

Der skulle den gerne være - se om den viser fejl der.

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 19-06-05 14:19

I enhedshåndteringen står at netMD fungerer korrekt, men det er stadig ikke muligt at overføre musik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 14:25

Så må du kigge i brugsanvisningen - der må stå hvordan.
Hvis pcen har fundet den er det jo ikke der det er galt.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 19-06-05 16:14

hvilken model er du har? En NetMD?
Hvad hedder din software / version?

Kommentar
Fra : cornax

Dato : 08-08-05 14:43

Har du prøvet at installere forfra?
altså installere minidisken?