/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn humørikoner
Fra : reneholm
Vist : 1045 gange
100 point
Dato : 18-06-05 09:02

hi

er der nogen herinde der ved hvor henne msn gemmer de humørikoner som man har liggende??

de ligger ikke på nettet som kontakterne gør

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 18-06-05 09:07

tror du skal hente messinger plus....

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 18-06-05 09:10

nope..

debor da ligge i en fil bare hvilken..

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 18-06-05 09:12

I MSN 7 ligger de som 2. linie under Funktioner.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-05 10:00

hvis du vil lave en mappe for at huske/lære dem - så kig under msn i stifinder - der kan du finde dem og skabe en genvej for eks

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 18-06-05 10:46

jeg vewd godt hvordan de installeres, men jeg har købt en bærbar og der skal jeg have de eksisterende ført over på, de ligger ikke via nettet, det jeg mener er når der i en samtale er en der bruger et ikon og man så højreklikker på det og vælger tilføj, hvor henne bliver de så gemt, i hvilken fil?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-05 10:52

de ligger da på nettet - søg på www.google.dk og skriv for eks. msn humør ikoner så finder du dem

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 18-06-05 11:22

Når du gemmer dem i Messiger, gemmer de sig en en mappe der hedde egne ikoner....samme sted som de oprindelige

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 18-06-05 11:48

jeg har ingen mapper..., men har sendt et spørgsmål tilmicrsoft..

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 18-06-05 13:07

du har de ikoner den er født med, i samme felt er der et område hvor de ikoner du kopierer fra endre OGSÅ er...

kig længere nede der hvor du finder ikonerne, der står muligvis "flere" i bunden, tryk på den og de er der....

good luck...

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 18-06-05 13:40

jo ved jeg tordenkalv..

men hvorfor en fil gemer dem på min anden computer.. jeg vil gerne have dem kopieret over på en ny...

Jeg mener den må jo gemme dem et eller andet sted og da de ikke er tilgængelige på min msn nu, er de ikke på nettet, men derimod gemt på min puter..

men hvor???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-05 18:54

????????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-06-05 17:09

Skal det forståes sådan, at du vil have msn ikoner flyttet fra den ene puter til den anden?

Og den første puter har netforbindelse og installeret msn?

Og den anden puter har ikke?

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 17:17

griner og følger i hælene på camillasmoster

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 20-06-05 17:47

den gamle havde internet forbindelse det har den nye nu, men ja vil flytte de ikoner jeg har installeret undervej over på den nye

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 19:32

brud da en genskrivbar cd eller blot en diskette og kopier dem over til den anden

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 20-06-05 22:15

ja men hvilken fil ligger de i?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 22:45

det har tordenkalven egentlig svaret på - du har muligvis slettet eller forandret det - hvad ved jeg - men du kan gøre det at du kopierer dem og indsætter i word - eller en mail du gemmer som ( i eml format) og så brænde dem ud der - bare lidt eksempler

Har du kigget i stifinder undermapperne til msm messenger ??? der skal de være oprindeligt

du ka også gå online og kopiere alle ned på den puter du skal brænde fra - søg på msn humørikoner på for eks enten msn eller google

Kommentar
Fra : Cvesterby

Dato : 06-12-05 21:26

Hold da kæft nogen ynkelige svar. Hvorfor faen blander folk sig når de alligevel har no clue om svaret?? (Ja ved godt jeg også gør, men er ikke imponeret over forummet??!)

Spørgsmålet er sqdda ret simpelt, hvor på computeren (i hvilken mappe) gemmer MSN de humørikoner man selv har tilføjet?? De er tilsyneladende på en eller anden vis tilknyttet de forskellige brugerprofiler.

/Cv

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 11-12-05 19:35

Jeg har selv svaret her:

Hvis du bruge Windows XP/2000:
Kan du søge på C:\Documents og Settings\*med din bruger navn*\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

Hvis du har Windows 98/ME:
C:\Windows\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 11-12-05 19:36

Jeg har selv svaret her:

Hvis du bruge Windows XP/2000:
C:\Documents og Settings\*med din bruger navn*\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

Hvis du har Windows 98/ME:
C:\Windows\Application Data\Microsoft\MSN Messenger