/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp
Fra : casjon
Vist : 285 gange
200 point
Dato : 17-06-05 23:24

når jeg kører spil under windows xp sp2 popper lommeregner op og det går ud over spillet hver gang og der kan evt ligge 20 popups med lommeregner som skal lukkes hvad kan det skyldes

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-06-05 23:36

er det sket for længe siden eller er det lige begyndt her for nyligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-05 23:36

Du har nok en knap på dit keyboard som er sat op til lommeregner, men som du samtidig bruger i dit spil.

Kommentar
Fra : cfs6254

Dato : 18-06-05 07:48

Enig med Refi.
Se om du ved et tilfælde er kommet til at lave en tast om til at være genvejstast til lommeregner....Jeg mener du kan højreklikke på ikonet for lommeregneren og vælge egenskaber. Se derefter under feltet GENVEJSTASTER og se om der står noget der. Gør der det sletter du det bare.

Hvis ikke...har du så installeret noget specifik software til dit keyboard?