/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Skærmproblem
Fra : neva
Vist : 364 gange
260 point
Dato : 17-06-05 02:07

Jeg har længe haft et meget generende problem med skærmen på min bærbare Toshiba. Når jeg har strøm på pc'en slukker skærmen med få minutters mellemrum og jeg må konstant aktivere skærmen. Når strømmen er koblet fra og jeg kører på batteriet, slukker skærmen ikke, ligesom der heller ikke er noget problem hvis jeg kobler skærmen fra min stationære pc på.
Kan nogen give et tip til hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-05 05:45

Besøge et serviceværksted.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-05 06:54

lyder som et skærmdriver problem

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 17-06-05 08:57

Du har selvfølgelig været inde for at se på indstillinger i kontrolpanelet for skærmen og batteridrift..mvh Bvh

Kommentar
Fra : neva

Dato : 17-06-05 09:17

Til bvh
Ja, jeg har naturligvis set på indstillinger og det ser ok ud.

Kommentar
Fra : neva

Dato : 17-06-05 09:18

Til bvh
Ja, jeg har naturligvis set på indstillinger og det ser ok ud.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 17-06-05 11:02

Kontrolpanel \ strømforsyning \ indstil alle steder på ingen, og skærm og HD bliver ved med at være tændt, indtil du slukker for PC'en.
Ammitz

Kommentar
Fra : neva

Dato : 18-06-05 01:21

Til Ammitz
Tak for dit svar. Desværre hjalp det ikke. Der er nok ingen vej uden om serviceværkstedet.
Neva