/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
sommerhusudlejning sverige
Fra : teleskop
Vist : 1303 gange
100 point
Dato : 16-06-05 11:07

Hej er der nogle der har adr. eller links til direkte udlejning en uge. i naturskønne omgivelser.
hilsen tele

Kommentar
Fra : olivia_dk

Dato : 16-06-05 11:14

Hejsa!
Ja du kan leje sommerhuse igennem Novasol www.novasol.dk

Mvh. olivia_dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 11:14
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 11:17

sorry overså du skrev sverige men søg alligevel lidt
http://ww.google.se/search?hl=sv&q=stugar+sverige&meta=

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 11:19
Kommentar
Fra : jef123

Dato : 05-07-05 13:52

Sidste år lejede vi en hytte på en campingplads på Bolmensø i søen Bolmen i Småland.
Det var ganske vidunderligt og som et plus var der en skøn restaurant på campingpladsen - udsigt over søen - hvor de serverede retter fra egnen. Bla. elgsdyr, sandart, is med bærsovse.Campingpladsen ligger ned til søen, og der er badestrand.
De har også en flot hjemmeside, så vidt jeg husker var det www.hagern.se, ellers søg under camping og Bolmen/Bolmensø. Hagern er navnet på restauranten(hejren).
Det er hermed varmt anbefalet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-05 15:24

sæt en annonce i www.dba.dk