/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvilket gevær skal jeg vælge?
Fra : Tolle44
Vist : 857 gange
20 point
Dato : 13-06-05 21:03

Jeg leder for tiden efter et jagt våben til min fars fødselsdag. Der er 1½ måned til så der må helst svares hurtigt. Han er meget den der type som skyder efter dåser og skiver. Han hader at dræbe dyr så den behøver ikke være mega kraftig. Jeg har kigget lidt på en Diana 28 med Kal 5,5 og en udgangshastighed af ca. 200 m/s. Tror i den vil være fin?

MVh.

Tolle 44

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-06-05 21:18

Kan du ikke købe en 22" til ham. Det er sjovere at lege med.
alimak

Kommentar
Fra : Tolle44

Dato : 13-06-05 21:27

Njaaa... Måske....Men det er jo også sjovt hvis de sådan smadre lidt og sårn. Jeg er lidt ligeglad med prisen....(Min mor betaler 75% af pengene) Men ellers tak for svaret!

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 14-06-05 11:45

->Tolle44
Diana'en er et MEGET meget godt valg, det er det ypperligste du kan få inden for luftgeværer og så kræver det hverken jagttegn, eller andre tilladelser, når det ikke skal bruges til jagt.
Du kan nemt få andre luftgeværer i samme kalibre og til meget mindre priser, men Diana er altså toppen.
Og så er det jo også dejligt at have et virkeligt kvalitetsgevær.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Tolle44

Dato : 14-06-05 11:50

Tak dajb...Det var dejligt med en som vidste noget jeg kunne bruge...Jeg mener også selv at diana er et meget godt mærke...Tysk top kvalitet...Du fortjener point :)

Tak....tolle44

Godkendelse af svar
Fra : Tolle44

Dato : 14-06-05 11:51

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-06-05 11:58

Velbekomme--
Han bliver stensikkert glad for gaven--du kan måske også få lidt fornøjelse af den
God fornøjelse.
Mvh
dabj