/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
gå i byen i kbh
Fra : xtx
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 13-06-05 12:42

hej
Er det nogen som kender nogle fede steder, for piger på 18 år, hvor man kan gå i byen?
Måske noget med nogle gratis drinks eller et eller andet ;)
mvh xtx

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-05 13:23

Hvis du skal et kvalitets sted hen i københavn, og møde rigtige københavnere så er det Vega.

Men ellers er der Australien Bar, hvor der nok er en del på din alder.
Om torsdagen er det ret billigt. Jeg tror det er 10 kr. pr. øl.

Så er der jo IN som jeg personligt ikke selv ville sætte mine ben på. Men har dog gjort den fejltagelse flere gange før i tiden.
Der koster det 75 kr. tror jeg for piger at komme ind. Derefter kan du drikke dig fra sans og samling gratis.

Ellers er et af de bedste steder i københavn PARK på Østerbrogade.
Især når du kun er 18.

Så er der Bombay, også et fedt sted for din alders gruppe.

Men af de ovennævnte steder er det kun IN du kan drikke gratis på.

Men A Bar (Australian) er jo også ret billig.

Ellers er der inde i Boltens gård ved Kongens Nytorv en masse diskoteker, såsom Craizy Daisy.
Men der er mange derinde, og de skifter navn konstant.
Men prøv evt. det.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-06-05 13:25

Jeg tror Bombay har skiftet navn:

http://www.clubsmooth.dk/

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-06-05 13:26

Ellers er det CAVI

http://www.clubcavi.dk/

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-06-05 13:27

Så er der jo også gorgeous. Har dog ikke selv været der.

http://www.gorgeous.dk/

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-06-05 13:34

Nu sagde en af mine venner lige at de nnye steder i byen er Club8 og Extra...

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-06-05 13:35

Men alt i alt...

Så tag på Australian.
Det ligger ikke langt fra Rådhuspladsen.

Det er jeg sikker på at du vil kunne li.

Kommentar
Fra : mob26881

Dato : 24-06-05 22:05

Jeg vil gerne have en rejseledsager til Kina. Jeg er selverhvervende og behersker engelsk til husbehov. Jeg er 37 år og i bedste velgående. Håber at høre fra nogle.

Peter Hansen
røjlemarken 6
albertslund

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 25-06-05 16:30

Tak for svaret Sygate.