/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlrapport ved åbning af Nero Coverdesi~
Fra : Chrillemand
Vist : 454 gange
89 point
Dato : 08-06-05 18:39

Hver gang jeg prøver at åbne selve Nero Coverdesigner, eller bare et dokument derfra, kommer en fejlrapport, og programmet lukkes... Har aldrig oplevet det før...

Har prøvet at geninstallere programmet, men samme resultat.

Hvad gør jeg?

Mvh. Chrille

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 15-06-05 10:59

Er der så nogen der kan give mig et link til et alternativt CD-cover program i stedet? Det ville være godt...

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 89 point
Dato : 15-06-05 17:09

Hvilken ver Nero kører du med? Kan du fortælle hvad der står i fejlrapporten.
Et andet coverprg. http://www.cdcovers.cc/

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 09-07-05 22:02

Tak for svaret anyway.

jaja, version 6 vist nok... og en pisse lang fejlrapport... Men jeg gav den bare en formatering, og nu virker det

Men tak for forsøget

\\Cræsse