/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
wallpapers
Fra : this_thing
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 02-06-05 19:43

hey..

er det muligt at finde en side på nettet hvor man kan hente gratis wallpapers til sit skrivebord.. det skal lige siges at det skal være billeder af nogle hotte mænd... da min kæreste har billede af en nøgen dame på sit skrivebord vil jeg lige give igen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-06-05 19:50

FY!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-06-05 19:52

Alle billeder (..som ikke er copyright beskyttede) kan da bruges både lokalt; som wallpaper = Skrivebords baggrund ..og som baggrund på din evt. webside.

*.jpg, *.gif, *.bmp osv.

'Hotte' mænd ? Hva' er det for en størrelse ???

Kunne du uddybe dit spørgsmål en smule ..this_thing ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-05 19:53
Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-06-05 19:53
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-06-05 20:45

Hvad med at tage et frækt billede af din kæreste og lægge det på skrivebordet??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-05 22:03

hotte mænd = mænd i overgangs alderen - hvem filan vil have dem på skrivebordet hvis det ikke lige er morfar osv

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 02-06-05 23:13
Kommentar
Fra : kathy

Dato : 14-09-05 09:46

På gifs.dk (eller en af linksene derfra) er der den sjoveste animation med en blotter, der for offeret til at slå sig på lårene af grin. Hvad med at give igen af den skuffe? I stedet for at lade dig gå på af hans krybdyrhjernes store indflydelse.