/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pgr.til at scanne for virus
Fra : frederikshavn
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 02-06-05 14:48

kan man få et pgr.som kan scanne ens bundkort for virus,ligeledes findes der et pgr.som kan scanne i dos

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-06-05 15:26

Der findes mange af disse programmer. Hvis det et gratis program du er ude efter, så prøv f.eks. www.grisoft.com
Jeg beytter selv AVG Freeedition version 7,0 med stor tilfredshed. Du bestemmer selv hvad den skal scanne igennem.
God fornøjelse

Kommentar
Fra : dk

Dato : 02-06-05 17:27

1. ja brug din støvsuger
2. samtlige antivirus programmer kan scanne i dos

Accepteret svar
Fra : macau

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-05 18:25

avast er også en god og gratis mulighed.http://download2.avast.com/iavs4pro/setupeng.exe

macau.

Kommentar
Fra : DonReje

Dato : 02-06-05 18:48

Med Ad-Aware SE Personal 1.05 kan du scanne dine RAM osv.

Tror også at Avast kan scanne så langt ned

http://download2.avast.com/iavs4pro/setupeng.exe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-06-05 19:11

ad-aware et til spyware ikke virus

www.spywarefri.dk eller www.arlet.dk her ligger de de bedste antivirus/spyware programmer samt hjælp

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 03-06-05 13:58

Tak for svaret macau.