/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Oversættelse af danske websites
Fra : rinarina
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 31-05-05 11:39

Hej.

Er der nogen der kender et website, hvor man gratis kan få oversat en dansk tekst fra en dansk hjemmeside til engelsk?

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 31-05-05 12:23

tja...
det skulle vel lige være på www.kandu.dk måske...

hvis du altså smider tilstrækkeligt med points efter dit spørgsmål
men så er det jo selvfølgelig heller ikke helt gratis

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 31-05-05 12:23

tja...
det skulle vel lige være på www.kandu.dk måske...

hvis du altså smider tilstrækkeligt med points efter dit spørgsmål
men så er det jo selvfølgelig heller ikke helt gratis

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 31-05-05 12:24

tja...
det skulle vel lige være på www.kandu.dk måske...

hvis du altså smider tilstrækkeligt med points efter dit spørgsmål
men så er det jo selvfølgelig heller ikke helt gratis

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 31-05-05 12:25

ups...
det var dog en forfærdelig masse gentagelser
...sorry

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-06-05 19:28

Ja ja sådan går det når man er ivrig efter point!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-06-05 19:39
Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 08-06-05 19:36

http://dirac.chem.sdu.dk/feedback/mail/msg00025.html
dette er et fint program til oversæøttelse af op til 25 div sprog
hilsen ib2650

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 08-06-05 19:38
Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 12-06-05 15:40

Nu er det sådan, at de fleste oversætter programmer, ikke gør det korrekt. Man vil ofte støde på ord der har mere end en betydning. Så er der de sprog hvor man har omvendt ordstilling, i forhold til dansk. Her vil man få en underlig udtale ud af det.
Alt ialt, kan man da godt få gjort det meste af arbejdet, men der er næsten altid noget korrektur arbejde tilbage, hvilket betyder, at man skal vide lidt om det sprog som siden bliver oversat til, ellers kan der godt opstå misforståelser!

Godkendelse af svar
Fra : rinarina

Dato : 05-09-05 09:17

Takker ;)