/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skal Arne.jakobsen smides ud af Kandu?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1226 gange
200 point
Dato : 29-05-05 19:44

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at dette er blevet debatteret iblandt Kandu'er længe.

Det er heller ikke nogen hemmelighed at der findes en "Arne.jakobsen - Hadeklub"

Det seneste er at denne klub har holdt møde på et andet plenum, og har sendt et samlet bønskrift til Kandu om at få mig smidt ud.

Det er IKKE lykkedes, idet Kandu siger at ingen er værre end andre.

Kandu har mere end 5000 brugere. Hvis ca. 20 skulle kunne få én smidt ud, er demokratiet død i DK.

Meget tyder på at medlemmerne i "Arne.jakobsen - Hadeklub"

abonnerer på mit navn, og altså ikke lever op til det at være en god Kanduer.

Jeg behøver ikke nævne navne. Jeg har rejst spørgsmålet under Kandu.dk. Så I ved det sikkert godt selv.

Nogle er åbenbart hårdt ramt af Janteloven.

Alene i dag har såvel Flash77 som Klumme/Krummen været inde i 2 tråde og overpisse mig.

Det er squ da til at brække sig over.

Der er IKKE noget spørgsmål, men jeg giver pointene til den bedste kommentar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 19:46

service@kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-05-05 19:49

Jeg syntes alle skal have lov til at være her. Du har iøvrigt også hjulpet mig nogle gange.
Jeres kamp kender jeg intet til.
Men spørger du mig personligt syntes jeg su skal blive.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-05-05 19:49

su=du.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-05-05 19:50

->Molo
Så vandt du lige 200 påænger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 19:52

Arne jeg ville ønske, at du kunne dæmpe din udtryksmåde og se i øjnene, at alle andre ikke er så dumme som du somme tider får det til at lyde.
Jeg syntes, at du ofte er pisseirriterende, men jeg nøjes med at undre mig over at nogen af de der har kritiseret udsmidningen af et par tidligere chikanører finder at du skulle være værre.
Men, men din adfærd skal forbedres væsentligt for, at du kan få min opbakning.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 29-05-05 19:54

enten er jeg blind eller så kan jeg ikke læse for jeg kan altså ikke se at Flash77 overpisser dig jeg hentyder her til spørgsmålet ang mp3 filer der var ændret til ra det slog mig lige da jeg læste spørgsmålene

det er jo helt fair at folke har en anden vinkel på end en selv jo

ud over det hvorfor så gå op i om folk pisser på en så længe jeg får sagt hvad jeg vil sige er jeg da ligeglad med hvad andre mener om det eller mig.

jeg syntes du siger meget godt herinde arne men måske det er dit temprament der løber lidt af med dig

men lige for at slå det fast så syntes jeg ikke du eller nogen andre skal smides ud fra kandu folk kan så selv sorterer i det de gider læse eller tage til sig som svar

mvh cbsjanten

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-05-05 19:56

Jeg kender ikke lige nogle konkrete eksempler på at Arne.Jakobsen skulle komme med "dumme" kommentarer.

Men i andre tråde har jeg set andre brugere bruge udtryk som:

Ok, jeg lader dig leve.

Og andre trusler som er helt hen i vejret.
Hvis det ikke er i den dur Arne.Jakobsen skriver "dumme" kommentarer, så skal han have lov til at være her.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 19:57

Det der er da dobbeltmoral der vil noget - hvis AJ bliver stødt over at nogen "overpisser" ham, så har han godt nok en eller anden form for brist... Men som han selv siger, så er vi jo SLET ikke på hans niveau. Det kan jo være det er det der er galt.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:01

Hvis kandu engang får lavet et arne.jakobsen filter så man selv kan vælge om man vil overfuses eller se på andre blive overfust af ham, så må han da for min skyld da gerne blive her - men indtil da synes jeg det er helt i skoven at han til stadighed kan få lov til at suse rundt herinde og udvise sin særprægede adfærd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 20:01

Molo -> Den adresse kendte jeg godt. Men som sagt i spørgsmålet hjælper det ikke, idet de altid siger..... LÆS SELV.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 29-05-05 20:03

Mon ikke du selv er ude om det?
Sætter bestemt ikke dit lys under en "skæppe"
Irettesætter nye som gamle kandu`er ......... om hvordan man gør, hvordan man staver .......... osv. osv.
Går nok lidt for meget op i, hvor mange superpoint den enkelte bruger har og, hvor længe vedkommende har været på kandu. Ud fra det bedømmer brugeren. God eller dårlig!!

Men det er nu ikke alle der har døgnets 24 timer til rådighed på kandu. Hvilket åbenbart er en nødvendighed for at betraktes som "god" og så skal man vel også helst være på top 10 listen hver måned? eller er det ikke absolut nødvendigt?

Men nu må I have det hyggeligt den næste uge med div. mudderkastning osv. Jeg holder nemlig ferie ...........

Hilsen
Grethe

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 210 point
Dato : 29-05-05 20:03

Ja! Det er et spændende emne! - Det må det da være. Der går ikke en eneste dag uden et Arne Jakobsen spørgsmål! Alligevel er der nogle stykker der helt uden blusel ødelægger andre spørgeres tråde/spørgsmål, med ukvemsord mod især Arne Jakobsen, uden at indlæggene bidrager med noget positivt for spørgeren. der må da mangle noget et eller andet sted, eller er det bare kedsomhed!
Jeg har desværre ikke tid til at deltage i en diskussion omemnet, Men der må ofså snart være sagt hvad der kan siges, om den sag.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-05-05 20:06

Kære Arne
Du har aldrig overskredet mine grænser...du "fylder" meget, men jeg er måske ikke så grundig, for jeg har ikke læst de omtalte indlæg, men dette forum er for alle og jeg synes, at de fleste indlæg er OK og kan bruges.

I øvrigt er dette sted et ganske fordrageligt og hyggeligt forum...synes jeg altså

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-05-05 20:07

Du har provokeret mange, og mange har efterfølgende provokeret dig.

Det er blevet lidt "hvem kom først, hønen eller æget" ?

Jeg undlader at stemme....kandu.dk serviceteam sidder alligevel med nøglen til det hele.

Du har helt klart bragt dig selv i den situation som nu på xx måned kører her på kandu.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 20:08

BjarneD -> Vi er heldigvis ikke alle ens. Jeg har mit sprog og du har dit. At du ikke altid bryder dig om mit sprog, kunne jo skyldes, at mit sprog er blevet fremtvunget af en person der overpisser mig. Normalt taler jeg pænt til alle, hvis de taler pænt til mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 20:13

Arne - du skal da også være her...............men det vil ikke hindre mig i at sige min mening til dig en gang i mellem.
Hyg dig med lidt spørgsmål og ny viden - om der stæves korrekt eller nogen fejludtaler sig i et spørgsmål er vel ikke så vigtigt.
Naturligvis bør forkerte informationer påtales/rettes hvis de er direkte ødelæggende.
Eyvind. (Emesen)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 20:16

Det er ikke helt korrekt Arne, men jeg medgiver at der i nogle tilfælde er tale om grove provokationer, men bestemt ikke altid. Jeg har i øvrigt (helt seriøst) svært ved at tro, at du skulle have et sprogbrug som du ofte lægger for dagen her for med de uddannelser du angiveligt har erhvervet burde du have lært lidt mere om simpel kommunikation.

Jeg er nu enig med dem der mener, at der skal være en vis tolerance og undrer mig bare over, at det der gælder for den ene ikke gælder for den anden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 20:17

cbsjanten -> Læs denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/67759

Så er du ikke længere i tvivl om hvor stor en skiderik Flash77 er.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-05-05 20:18

Aj, jeg synes, du skulle forsvinde helt af dig selv. Du har selv anbragt dig i den situation, at de fleste enten hader dig, eller bliver irriteret over dine udgydelser. En overgang var det blevet bedre, men du er ved at være som du var i starten = ulidelig. Du udtrykker gang på gang, at du er bedre, klogere o.s.v. end alle andre. Det eneste du går op i, er point. Du skriver mere eller mindre, åbenlyst, at du skal have pointene for besvarelsen, uanset om dit svar duer eller ej. Hvis du ikke får det som du vil have det, overpisser du trådejeren. Mit råd til dig er at forsvinde fra kandu, finde en god psykiater og overholde behandlingen der. Lær at se på dig selv uden alle mulige og umulige undskyldninger, med de fejl og mangler du har. God bedring.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-05-05 20:24

Kære arne.jakobsen

Det er egentlig sjovt at du stiller dette "spørgsmål", for hvad for et svar mon du ønsker.
Jeg vil give mange ret i at du fylder meget, men mig generer det ikke synderligt. Pånær én gang hvor i/du gik helt amok i et spørgsmål, hvor en spørger havde brug for hjælp. Nuvel du var ikke alene om ordkløveriet, men jeg forsøgte at stoppe det ved at appellere til jer/dig om at stoppe, hvilket ikke skete. Jeg skrev derefter et "tip" om omgangstonen her på kandu, som var en direkte affekt af det skete i spørgsmålet. http://kandu.dk/dk/tip/11348
Hvad med at skrue lidt ned for blusset og så bare trække på skuldrene.

Fortsat god aften
Fijala

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-05 20:25

Først vil jeg pointere, at jeg har ikke deltaget i noget samlet bønskrift vedrørende en evt. udsmidning af arne.jakobsen.

Men jeg lægger ikke skjul på, at jeg har sendt mail til Teamet, og det var du på forhånd advaret om nogen gange, efter du med store bogstaver at have bedt mig holde kæft et par gange for meget.
Og al den øvrige virak omkring din person/profil, er du udelukkende selv skyldig i.
Hvis man befinder sig et sted som her, har man lov til at være uenig og tage en diskussion om det, og man har lov til at sige sin mening, hvis man altså holder sig til nogen forholdsvis enkle (eller burde være det) regler.
Og det er ikke acceptabelt, den måde du "regerer" på, med at fremhæve dig selv som håndhæver af regler og lov og orden her på siden, og at du er såååå god i forhold til andre. Du tager det så alvorligt, at du ser det som en æressag, at revse de der ikke lige følger reglerne og opfører sig som du finder rigtigt.
Og det sprog du bruger, er heller ikke noget, som nogen behøver finde sig i, uanset hvem de er og hvor længe de har været her, og hvor mange point de har, hvor gamle de er, om de ikke er gode til at stave, eller bare er af en anden mening end dig, og om nogen tilfældigvis skriver en kommentar lig en du tilfældigvis har skrevet, om de ikke lukker deres spørgsmål, om det er gode eller dårlige tips der skrives og videre i samme dur.

Jeg mener som mange andre, at du også har nogen kvaliteter med hensyn til at besvare spørgsmål.
Om du er bedre end andre, tror jeg ikke.
Det afhænger jo også af, hvor meget tid du bruger herinde.

men hvis din hidtidige optræden på slap line skal fortsætte, lægger jeg ikke skjul på, at jeg hellere så et Kandu der ikke indeholder profilen arne.jakobsen, eller personen arne.jakobsen bag andre profilnavne.

dova

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 29-05-05 20:26

Hej Arne

Jaaa, det har da overbevist mig. Dette sted bør ikke være et messageboard, men det ssom det giver sig ud for; Et forum, hvor mennesker deler sin viden og hjælper andre

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:28

Det er for min skyld fair nok at der er folk der ikke føler sig synderligt generet af Arne - MEN jeg synes bestemt ikke at det er ok at de folk som kommer som nye brugere, eller som svarer en anden kandu bruger i en tråd lige pludseligt som et lyn fra en klar himmel bliver tilsvinet og kaldt snotdum m.m., når AJ forvilder sig ind i tråden - det er simpelthen ikke en omgangstone der bør finde sted.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-05-05 20:30

Skal kandu nu styres af popularitets- målinger?
Seriøst, AJ, hvad vil du med denne tråd? Andre er blevet vappet af pinden for mindre end det du, og andre, tillader sig i andre tråde.
Du er gentagne gange, på en pæn og sober måde, blevet bedt om, at stikke piben ind og tale/ skrive pænere. Det har du ikke læst/ ignoreret.

Hvad med at være den voksne du formentlig er, lad salontonen indfinde sig i dit liv, så vi alle kan nyde freden IGEN på kandu

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 20:40

Jernladyen (Hanne) - Sidste efterår spurgte du om noget med svampe. Den eneste der gav dig et korrekt svar var mig. Samtidig gav jeg dig adressen på din lokale svampe-ekspert. Alligevel valgte du at give point til en anden.
Når man begår en SÅ stor fejl, hvem er man så at man kan rette mig? Tag dig dog sammen Hanne. Vi har også senere talt sammen i andre tråde. Hanne: Ret dine egne fejl først.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-05-05 20:40

Jeg er lidt kold medhensyn til om du er her eller ej....
Men jeg ville personligt holde en lidt "lav profil" hvis jeg blev genstand for spydige kontare.
At du selv bære ved til bålne eller sætter din personlighed i centrum er kan der vel ikek være tvivl om.
Det er jo ikke førte gang du opretter et spørgsmål der drejer sig om digselv som overskrift.
Jeg ved ikek hvordan du bære dig ad med at få andre bruger imod dig som person.
At der ofte kommer totalt værdiløse svar fra en bruger af Kandu (uden at de ved går de ikke aner noget specifik om emnet...) er der ikke noget nyt i.
Men der jo mange der svar på alt hvad der siges og spørges om. Dette føre i sigselv til at man husker navne....
Jeg vil ikke opliste navne - men der er noget fornufigt at tie - hvis man ikke bidrager positivt til problemers løsning.
Da jeg gik i skole var der også elever der var PITA´er Pain In The Ash....
På en eller anden mådet er det det jeg ser at du imellem linierne er blevet.
Om der er berettiget eller ej vil jeg ikke udtale mig om - men jeg syntes at der for tit står arne.jacobsen i kommentarfeltet og ikke i Fra: freltet
Det har du jo også selv set.
Gør hvad du vil og bliv hvis du har lyst....
Jeg har intet personligt imod dig.....
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-05 20:40

Citat
Det er heller ikke nogen hemmelighed at der findes en "Arne.jakobsen - Hadeklub"

din udtalelse

Citat
Det seneste er at denne klub har holdt møde på et andet plenum, og har sendt et samlet bønskrift til Kandu om at få mig smidt ud.

bevis mangler!

Citat
Det er IKKE lykkedes, idet Kandu siger at ingen er værre end andre.

Citat
Meget tyder på at medlemmerne i "Arne.jakobsen - Hadeklub"

abonnerer på mit navn, og altså ikke lever op til det at være en god Kanduer.

Du er jo her og der og alle vegne.

Jeg abonnerer ikke på arne.jakobsen. Det er ikke nødvendigt.

Du taler/skriver grimt til brugerne. Især nye brugere på kandu.
Hvis en bruger ikke har opnået samme "status" som du har opnået, så får brugeren et drag over nakken.

Men du dækker dig ind under din egen udtalelse

Citat
Det er IKKE lykkedes, idet Kandu siger at ingen er værre end andre.

Som jeg ser det, er du ikke en god kanduer.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:41

Calista: Han KAN bare ikke læse skriften på vægen. Egentligt tror jeg bare han gør sig alle de anstrengelser han kan for at blive ved med at prøve grænser og porvokere alle brugere til det yderste. Manden er komplet tosset og jeg synes det vil være dejligt hvis de ville IP-banne ham så vi kunne blive fri for hans svinske udtalelser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:42

"arne"
Selvfølgelig skal du blive - du er ikke så alene i båden som du måske tror.
Men når det er sagt må det også være på sin plads at bede dig (og visse andre) om at moderere sit sprog en smule.
Selvfølgelig må man sige sin mening - MEN OM EMNET - angrebet i mp3 spørgsmålet var du selv skyld i.
Kandu har, som alle andre boards, deres sorte får og lyse engler - begge har da lov at være der.
Men hvis formålet med at være på kandu blot er at "lave ballade", må det være kandu´s opgave at fjerne disse personer herfra.
Både du og andre kunne godt tale pænt (både til hinanden og til andre) UANSET hvor klogt eller dumt spørgsmålet er.
Så - LAD OS ALLE BEDE [hør]

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-05-05 20:44

Der er sgi mange, der ikke læser skriften på væggen, eller på skærmen for den sags skyld!!

Vi er enige om, at AJ er gået over gevind, men hele den her AJ- sag er sgu også WAY OUT!!

Desuden hjælper det ikke en fløjtende at IP- banne. De fleste sidder jo med en dynamisk IP, tildelt af deres udbyder.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 29-05-05 20:45

jeg gidder ikke at læse dette indlæg.. men kan ikke se nogen grund til at få smidt nogen ud som tit og ofte svare korekt på spørgsmålene.. der er ligeså stor grund til at smide spam idioter ud som hele tiden fylder tips op med lort...

Junior

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:45

Arne - du skal da lige vide at hvis du nogensinde kommer med et nok så korrekt svar i en af mine tråde, så kan du regne 100% sikkert med at en anden får point for det - og hvis der ikke er andre svar end dit bliver spørgsmålet aldrig lukket. Det vil være at booste dit totalt sygelige ego yderligere at give dig nogen form for anerkendelse!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 20:49

Fatter bare ikke hvorfor AJ ikke bare kan lære at styre sig. Han er tilsyneladende utilfreds med at der bliver kørt "hetz" imod ham - men det er jo helt tydeligt ham selv der udløser dette.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 20:49

Sygate kender ikke konkrete tilfælde, hvor Aj skulle være kommet med dumme kommentarer..

Her er lidt (kun fra denne måned) som Sygate og andre kan muntre sig med

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 16-05-05 21:20

knudsenfyn - velkommen på Kandu. Men du skal da lige lære at det ikke er lonerod, der skal lære dig noget om Træpæoner og hvad de er, men dig der som Superbruger, skal svare på Lone's spørgsmål. Hvis du IKKE ved hvad en Træpæon er, må du finde ud af det selv. Men så burde du også undlade at svare på spørgsmålet.

Altså: Hvis du ikke ved hvad spørgsmålet drejer sig om, så hold snuden væk.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 16-05-05 01:14

USJ9

Når man så går ind og checker din profil, finder man ud af, at du er en ganske ny Superbruger der er logget ind den 4-5-2005. Du er SÅ ny at du endnu ikke har kunnet besvare ét eneste spørgsmål.

Det betyder jo ikke at du er dum i nakken: Men resten at din kommentar er SÅ fyldt med såvel stave, som sprogfejl at man skal kende dig godt (og formentligt også gå i klasse med dig) for at undskylde alle dine fejl.

Dine kommentarer
Citat:
Nå ja dit spørgsmål. Ja, din kæreste skulle have kontaktet politiet, billisten svingede til højre - uden at sikre sig, at der var fri bane (færdselslovens § 16 stk. 3) Et held, at din kærste ikke er kommet noget alvorligt til (går jeg ud fra). Men billisten kunne f.eks have været påvirket af spiritus eller andre rusmidler. Bilen kunne have været i dårlig stand/stjålet/efterlyst af andre årsager. Valget er op til den enkelte.........

Viser jo også bare at du ikke aner hvad du taler om, og først til allersidst i din enetale kommer i tanker om at du rent faktisk taler til et menneske.

Du har forsøgt dig, men SÅ dumme er vi altså heller ikke herinde på Kandu. Kom igen om et par år, når du har noget at bidrage med. Lige nu hører du mest hjemme derhjemme hos Far og Mor.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 08-05-05 01:12

For pokker hvor du dog LOOOOOL at høre på gert_k. Det er da alm. viden at en sten ikke kan afgive nogen som helst smag. Grunden til at man nogle steder indenfor gastronomien benytter sig af Lavasten, er deres evne til at opsuge varme og afgive den jævnt over en lang periode.

Snak ikke om taber så længe du skriver: "lidt lavasten i brænderen" - Selve den sætning viser jo at du har hjerne som en underudviklet haletudse.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 08-05-05 01:31

gert_k

Du har været Superbruger siden 14.05.2004, har ialt besvaret 8 spørgsmål og har modtaget 461 point.

Jeg har været Superbruger siden 29.07.2004, har ialt besvaret 251 spørgsmål og har modtaget 27661 point.

Så hvem er det nu lige der er en taber?

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 15-05-05 22:29

Creamy - Du er lige så syg i roen som du altid har været. Du tror at dine lange indlæg er bevis for din store intilligens. Fejl igen. Jeg KUNNE besvare dine spørgsmål punkt for punkt, men det ville være SÅ langt under min værdighed. Så du og dine stenede venner får ret. Nu er I jo også blevet mange, eller osse er det kun 2 mennesker med hver 10 profiler. Ha ha. Men hvis det kan more jer, så værsgo.

Nogle af jer skriver i denne tråd at I ikke har læst den oprindelige, og beder om et link til den?????

Helt ærligt: Hvis I ikke ved hvad I taler om, så lær at holde jeres KÆFT. Hvor svært kan det være???

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 15-05-05 23:07

3773 - Hold da helt kæft hvor du dog er dum. Hvad fanden har mit kontrafej med noget som helst at gøre? Tror du at du kan se et billede af et menneske, og så vurdere dets menneskelige kvalitet? Og du kalder mig Lille Arne. Det er jo ikke dit eget udtryk! Du ved ikke hvor stor jeg er hverken menneskeligt eller i cm. eller Kg. Så ALT hvad du har sagt om mig, er et bevis på at DU er et meget meget lille menneske, der ingen selvstændig mening har om noget som helst. Fy for satan hvor er DU et utiltalende menneske

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:15

refi - Jeg fik vist sagt at du havde oplevet problemet 2 gange. Det var ikke korrekt. Det var spørgeren D9N der havde haft den sørgelige oplevelse.

Men at du vover at kalde mig en tåbe, er squ godt gjort.

Fortæl lige alle hvad du har gjort for at bevise din store intilligens og din store hjælpsomhed som Kandu'er.

Før du beviser at du KAN noget som helst, kan du squ ikke tillade dig at kalde andre for tåber.

Fy for fanden, hvor du dog bare/kun er en dum lille skiderik.

Fez den ind

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:23

Flødepige - Gå selv hjem - din dumme tæve. Hvor svært kan det være?

Mht at overpisse andre, så klarer Arne også det

Citat
Dumme lille lort.
Dum i roen.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
lille liderlig hanhund

Manden med en spand lort i den ene hånd, og en tudekiks i den anden, så snart én tager bladet fra munden - og siger ham deres mening

Klaphat, det er hvad han er
*********************************************************
Mit svar til dit spørgsmål: NEJ, du skal da ikke smides ud. Enten så går du frivilligt, (som du jo også har lovet) eller også venter jeg gerne på kandus reklamerede ignorere funktion!

Jeg vil nyde det i fulde drag, hver gang jeg med et simpelt tastetryk kan
smide dig af H...... til

Angående dine pilrådne kommentar til andre kanduer, så er de fleste Kandubrugere klar over, at dette ligegyldige pointsystem - som kun kan bruges til at vise sig frem på Top 50 og Top 10 ikke kan bruges til noget som helst andet end – "Ihhh hvor er jeg go – Jeg er nr. xx på listen" - langt de fleste interesserer sig dog ikke en døjt for det, bortset fra dig AJ!
Egentlig kan jeg godt forstå du er indebrændt og tænder på disse matoragtige point – Det må fan…. være træls at have så god tid, at det eneste der fylder ens hverdag er kandu – og titlen som kandus største "mundlort"

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-05-05 20:53

Arne, dit svar til killingeejeren, jeg behøver ikke citere eller kopiere, du/ I ved, hvilken tråd jeg skriver om, er DYBT useriøst, DYBT tåbeligt og langt ude på overdrevet.

Jeg skal nok give et godt råd om lidt i den tråd, der er nu også kommet et par fine råd.

Arne, jeg er rimelig ny herinde og det tog mig to dage, så var du filmet.........arrogant, jeg alene vide, overlegen, kan du selv fortsætte....?

Du minder mig utroligt meget om min eksmand, han var sørme også SÅ klog ( fattede du ironien?), eksmmand, fordi en dag blev jeg altså træt af at høre på ham, og han røg ud i kulden ( flyttede til Grønland).

Måske du også trænger til at køle lidt af????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:55

Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:15

refi - Jeg fik vist sagt at du havde oplevet problemet 2 gange. Det var ikke korrekt. Det var spørgeren D9N der havde haft den sørgelige oplevelse.

Men at du vover at kalde mig en tåbe, er squ godt gjort.
"creamygirl"

Citat
Fortæl lige alle hvad du har gjort for at bevise din store intilligens og din store hjælpsomhed som Kandu'er.

Før du beviser at du KAN noget som helst, kan du squ ikke tillade dig at kalde andre for tåber.

Fy for fanden, hvor du dog bare/kun er en dum lille skiderik.

Fez den ind

Man kunne tro det var mig "arne" talte til, men det var det altså ikke - bare til orientering.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:56

Hov der gik kludder i citatet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 20:59

Eyvind/Emesen

Folk der IKKE gider at krydse klinger og udveksle meninger, er i mine øjne nogle ligegyldige fjolser. Du har altid såvel villet som kunnet. Tak for kampen. Måtte den bestå længe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:59

Vi prøver igen

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 21-05-05 22:15
refi - Jeg fik vist sagt at du havde oplevet problemet 2 gange. Det var ikke korrekt. Det var spørgeren D9N der havde haft den sørgelige oplevelse.
Men at du vover at kalde mig en tåbe, er squ godt gjort.
Fortæl lige alle hvad du har gjort for at bevise din store intilligens og din store hjælpsomhed som Kandu'er.
Før du beviser at du KAN noget som helst, kan du squ ikke tillade dig at kalde andre for tåber.
Fy for fanden, hvor du dog bare/kun er en dum lille skiderik.
Fez den ind

Man kunne tro det var mig "arne" talte til, men det var det altså ikke - bare til orientering.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 21:00

Nåååå Refi! ..Ja der kan man bare se..
Jeg er i og for sig også total ligeglad med, om det var dig Arne talte til.

Pointen er sq ikke, HVEM det er Arne taler nedladende til

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 21:01

og hvis man går ca. 6 mdr. tilbage i arnes historik kunne man skrive flere bøger med citater af hans svinske udtalelser, kiksede holdninger og provokationer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-05 21:05

Citat
Folk der IKKE gider at krydse klinger og udveksle meninger, er i mine øjne nogle ligegyldige fjolser

Det kan man altså også gøre uden:

Citat
Dumme lille lort.
Dum i roen.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
lille liderlig hanhund

Og uden alle de øvrige verbale tilsvininger

dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 21:06

Men Refi ---> http://www.kandu.dk/dk/spg/67274
Hvem er det så Arne taler til?! ..Du er vist den eneste der kalder ham for en tåbe, hvilket han tænder noget af overfor..
Og hans næste kommentar viser da tydeligt, at han lige tog sig tid til at tjekke din profil..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 21:08

Det giver jeg dig ret i "creamygirl"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 21:12

Jeg forvekslede

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-05-05 21:14

Jeg synes trådstarteren mangler i sin egen tråd?!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-05-05 21:15

Arne, det er vel op til mig at bedømme, hvad jeg synes er det bedste svar på mit spørgsmål. Det har du INTET med at gøre. Og hvad kan man sige ellers om dig, når du hverken kan læse eller huske?? Jeg hedder stadig Jette, som jeg altid har gjort - Alfred.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-05-05 21:21

Der kan siges meget og har gjort det for lang tid siden, uden virkning vil kun sige 1 ting idag.

1) Dit argument, som går igen og igen, med at en god og intelligent Kanduer er en der har mange superpoint og svaret på mange spørgsmål, holder ikke helt.
Du har engang nævnt dit IQ - tal,og det skulle ifølge Mensa være lige over middel, da jeg på det tidspunkt, hvor du nævnte dette selv fornylig havde taget en test, og jeg derfra vidste, at den var højere end dit tal, og at jeg så "kun" har svaret på en brøkdel af den mængde spørgsmål du har og følgende "kun" har "få" point, så ifølge din overbevisning skulle være et kvaj, nej, det er jeg ikke, ihvertfald ikke mere end dig udfra den test du brugte som målestok til din IQ- vudering.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 21:23

Calista: Det er jo Arnes sædvanlige adfærd at forsvinde når det bliver for varmt - og så ligepludseligt så PUF dukker han og i en anden tråd og finder nogle nye ofre at overfalde...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-05-05 21:24

JA !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 21:29

Så er http://www.kandu.dk/dk/spg/67773 lukketog arne.jakobsen har fået sine point. Nu er han sikkert glad.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-05-05 21:31

Jeg glæder mig ligefrem!! til at læse hvad denne tråd ender med. Bliver den lukket, ja så må jeg jo ofre de poænger (- også selvom de så går til AJ)

Mht IQ, så er IQ ikke alt. Rigtig intelligens måles også i EQ, altså emotionelt. Går de to ting ikke hånd i hanke, kan man være nok så skide høj i sin IQ- score, men stadig være et nederdrædtigt dumt svin.

Sov godt (hvil i fred, fristes jeg til at skrive :p )

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-05-05 21:40

Aj, du har gentagne gang lovet, at du ville forsvinde fra kandu. Men du gør det bare ikke. Hvad kalder man folk, der lover noget og ikke holder det - set fra dit synspunkt?
Grunden til, at du ikke forsvinder, må jo være, at du kan lide at være forhadt. Men det er du vel også mest vant til fra andre steder. Vil du overhovedet have et liv, hvis du forlod kandu?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 21:49

Fijala -> Jeg har også mødt dig før i andre tråde. Jeg har aldrig opført mig forkert i disse tråde. Kun kommet med så gode kommentarer som muligt. Så hvorfor vil en lille gruppe af dårlige/uintilligente kandu'er have mig smidt ud?

Jeg ved at jeg har mit specielle sprog, men det er ikke værre end at man kan lære at leve med det.

Vi er ALLE forskellige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 21:54

Citat
Jeg ved at jeg har mit specielle sprog, men det er ikke værre end at man kan lære at leve med det.

Jo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-05 21:56

Nu hører jeg ikke til dem der vil ha dig smidt ud, men du støder mange på manchetterne og opfatter det kun "som at krydse klinger" Du har ikke for 5 øre social indlevelsesevne, og alle der opponerer imod dig mener du åbenbart er "dårlige/uintilligente" Come on Arne!!!! Hvis du virkelig er så god og intelligent som du hævder du er, så må du da kunne se, at der er noget der ikke stemmer!
Din hovmestertone over for nye Kanduer kan du osse godt lægge på hylden! Dette forum er til for at hjælpe andre, ikke for at nedgøre dem!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 21:56

..og man skal ikke heller ikke glemme sine kærester. Vel creamygirl : http://cjs-online.com/mayhew/gallery_clipart/0011_spring/true_love.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 21:59

En ting er et specielt sprog - noget andet er at være bund modbydelig. Du er det sidste - det har været oppe at vende mange gange og du ændrer dig aldrig.

Det sjoveste af det hele er at du farer rundt herinde og leger politimand hver gang du ser det mindste du kan sætte dine klamme fingre på - og du er den mest adførds vanskelige ruger herinde overhovedet. Har du overhovedet selv læst reglerne for det her forum??? Som jeg har sagt tidligere - du har en sygelig dobbeltmoral!!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:01

og JA arne - der var stavefejl - HURRA FOR DET!!! Der skulle have stået adfærds vanskellige bruger....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:03

Og jeg synes forresten du skal give mig point for den her kommentar: ARNE DIN SYGE PSYKOPAT!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-05 22:06

Tror vi har forstået dit budskab Flash77

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:07
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:09

Her har vi så lige et helt friskt eksempel: http://www.kandu.dk/dk/spg/67762

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:09

Mere præcist : http://www.annes-angstside.dk/socialfobi.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-05 22:13

Citat
Jeg ved at jeg har mit specielle sprog, men det er ikke værre end at man kan lære at leve med det.

arne.jakobsen da du kun kan udtale dig på egne vegne, så må du ha' det godt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 22:13

refi -> jeg føler mig ikke angrebet i MP3-spørgsmålet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-05 22:15

Citat
Så hvorfor vil en lille gruppe af dårlige/uintilligente kandu'er have mig smidt ud?

fra kl 21:49 i denne tråd.

hvad måler du intElligens efter?
er det efter "for/imod-arne-skalaen"?
Noget kunne tyde på det, og om ikke andet, fortæller det da noget om din intelligens arne.jakobsen Eller mangel på samme

Ved du ikke, at intelligens ikke fortæller en disse om hvordan mennesker er til at begå sig i social sammenhæng?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:16

Jamen hvor heldigt!!!!! Tror du der KAN være andre end dig der så føler sig angrebet i lige nettop det spørgsmål - og hvis ja, hvem mener du så det er der angriber? http://www.kandu.dk/dk/spg/67762

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-05 22:20

Kan godt forstå Flash77 er ophidset efter at have læst http://www.kandu.dk/dk/spg/67762

Vorherre bevares Arne!!! Er det din definition af "at krydse klinger"?? Du burde skamme dig!

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 29-05-05 22:21

arne- gider du at svarer på mit spørgsmål i "forladt lille killing"!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 22:22

Kære alle
Tak for deltagelsen, I ved godt hvem jeg kalder Kære.

Til sidst i tråden kom Arne.jakobsen Hade-klubben ind i tråden.

Og så gad jeg ikke mere.

Men TAK for de mange positive ord.

Dova - Gør noget ved dig selv, før du tager andre i skole.

Ans - Du er osse sød, men dum som en dør:

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-05 22:27

Citat
Ans - Du er osse sød, men dum som en dør:

Bevis for begge dele ønskes

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-05-05 22:28

Arne, jeg tror ikke, der er en hadeklub. Det du kalder en hadeklub, er en ret gængs opfattelse af dig her på kandu. Når jeg skriver, at jeg synes, du skal se at få noget psykiatrisk behandling så er det vist et synspunkt, der er delt af utrolig mange.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:29

Tju-bang schokolademand og Ping-Pong dynamolygte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 22:29

Flash77

Nu søger jeg ikke på profilen Arne, selvom han tror det er tilfældet, men tak for dit sidste link..Det viser med al tydelighed, at Arne søger konflikter
*****************************************************
Arne..

Ja prøv endelig at holde fast i de få naive brugere, der endnu ikke er blevet verbalt overfaldet af dig! ..der bliver jo færre og færre af slagsen..Og jeg forstår sq godt at du lukker denne dybt åndssvage tråd. De mange positive ord?! LOL
Næ du, de blev begravet i de flere negative, og derfor skulle tråden kvæles med en hurtig lukning. Vorherre bevars

Udover hvad jeg allerede har skrevet, så glemte jeg at tilføje min dybe forargelse overfor din korreksen af andres stave såvel som spoglige fejl Du har uanede ressourcer i retning af ikke at tænke Arne! ..Der findes faktisk ordblinde mennesker, som også skal have lov til at færdes herinde, uden at du overfalder deres manglende evne til at stave.

Hvornår var det lige, at du blev udnævnt til DIKTATOR her på kandu?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 22:32

Nååå, du har ikke lukket endnu

FINT!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:34

Creamygirl: Hvis han lukker den er det da ikke værre end man kan lave en ny...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:37

Hvor bli'r det godnatkys af creamygirl ? v

HIT MED DET DIN ABE !!

..nu vi er i godt selskab, hvad omgangstone anbelanger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:38
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:41

..også kys til arne : http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:42

http://www.svampearne.webbyen.dk/ - her finder man flere af mandens syge udtalelser....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 22:45

Næ, det har du ret i Flash. Men går det som det plejer, så varer det ikke længe
Arne har det med at forsvinde, når lokummet brænder!

Arne

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvor hulen du har fra, at en hade klub har holdt møde på et andet plenum, og har sendt et samlet bønskrift til Kandu om at få mig smidt ud?!

Du tror ikke, at du tager dig selv lidt for selvhøjtidligt?!

Og angående de 5000 kandubrugere *L* ...Jeg vil skyde på der er 500 - og de 350 har du mere eller mindre jaget væk herfra..
**********************************************

Sorry Molokyle Jeg går ofte i selvsving, når Arne udsiller sin stupiditet, men her har du dit godnatkys..........øhhh
Beklager, men jeg har mistet alle mine cyberkys, så du får lige et smil i stedet

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:49

Hvem er manden på billedet på http://www.svampearne.webbyen.dk/ egentligt? Er det faktisk arne.jakobsen?????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 22:51

Aner det ikke - og er også flintrende ligeglad!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:52

Dér går min grænse Flash77 -> At lægge folk for hån 'uden for nummer' så at sige, finder jeg etisk og moralsk upassende. Sikkert i overensstemmelse med ytringsfriheden, men som jeg opfatter det : På linje med fundamentalistisk politisk propaganda & Religiøs ditto !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-05 22:53

Citat
Dova - Gør noget ved dig selv, før du tager andre i skole.

Forklaring udbedes........om ikke andet, så for at du ikke skal sidde og føle dig selvtilfreds over, at det endelig lykkedes dig, at få mig til at HOLDE KÆFT

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:56

molokyle - jeg har kun linket til en side... Og nu undrer jeg mig så om manden på billedet faktisk er arne.jakobsen eller bare en der er sat ind til lejligheden...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 22:56

Egentligt er det vel heller ikke lovligt at lægge fotos på nettet UDEN folks samtykke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 22:59

Flash77 -> No idea : Spørg arne.jakobsen.

..som creamygirl er jeg helt og aldeles bedøvende

Det er ikke udseende der skræmmer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 22:59

Aner det ikke - men det kunne da være sjovt at se hvad det egentligt er for en tegning vi har med at gøre....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 23:01

Hvis det var ulovligt havde Arne nok gjort noget ved det for længe siden. Det er læææænge siden svampearne lavede den og jeg kan da ikke forestille mig at arne.jakosen ikke har kendskab til den...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-05 23:02

refi

Det er ikke lovligt at lægge foto på nettet uden samtykke.

Det foto, som bliver vist på linket fra Flash77 er hentet fra en anden side på nettet.

En side, hvor de pågældende har givet deres tilsagn til, at billedet ville blive vist på nettet.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-05-05 23:03

Hvem har mest brug for hjælp, den chikanerede, eller den der chikanerer ??

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 23:03

Flaske 77 - du kan ikke engang stave til provokere. Og du har været Superbruger meget længe. Du har blandet dig i mange spørgsmål, men har kun yderst sjældent fået din kommentar accepteret som svar. Du er altså Knokledum. Og skide jolous. At din tilligens er så lav, må du squ selv lære at leve med. Gå hjem og begrav dig din lille uintilligente skiderik.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 23:05

Nu er det jo sådan, at i et spørgsmål i kategorien biologi for et stykke tid siden, da skrev BjarneD noget om et "sjovt" billede man kunne finde på en hjemmeside - og også hjemmesidens navn..

Jeg går ud fra, opretteren af tråden (tidligere svampearne) derefter gik ind på hjemmesiden og kopierede billedet til hans iøvrige egen usmagelige hjemmeside..

Man kan så sidde her her idag - og fundere over hvem der er værst! BjarneD der henleder andres opmærksomhed til hjemmesiden - Svampearne der kopierer billedet til sin egen hjemmeside - eller Flash77 der linker til svampearnes hjemmeside?!

Take your pick

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 23:09

Men ét er 100 % sikkert.

Ingen overgår Arne himself!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 23:10
Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-05-05 23:15

Hold nu OP, selvfølgelig skal der da være plads til alle her på kandu.dk Men på sigt vil ALLE vel være en dårlig forkortelse af Arne Jakobsen. Jeg synes ikke nogen skal smides ud, men så er det jo valgfrit for os andre at gå. Og så har vi et kandu hvor Arne diskuterer med Arne - mon kandu-teamet har overvejet den? Der er næppe mange sponsorkroner i den løsning, men måske et tilskud fra Nordvang.
Og så finder vi andre vel et andet sted at være, med et Arne.Jakobsen-filter.
Helt ærligt synes jeg vi bruger for meget tid på at diskutere Arne, og jeg tror virkelig han nyder det. Hvad med at tie ham ihjel? Han har selv startet denne tråd - og prøv og se hvor interessant han åbenbart er!
Jeg finder manden både dum og uinteressant

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 23:15

citat: Flaske 77 - du kan ikke engang stave til provokere. Og du har været Superbruger meget længe. Du har blandet dig i mange spørgsmål, men har kun yderst sjældent fået din kommentar accepteret som svar. Du er altså Knokledum. Og skide jolous. At din tilligens er så lav, må du squ selv lære at leve med. Gå hjem og begrav dig din lille uintilligente skiderik.

JA! Jeg er så knokkeldum at jeg ikke anre hvad ordet tilligens betyder!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 23:16

Til Alle. I har sikkert set Creamy's meget lange indlæg. Hun skriver jo at alt hvad hun siger/citerer er korrekt. Men det er ikke mere korrekt end et citat der er pillet ud af sammenhængen. Hvis I vil vil vide hvad der ligger bag hvert eneste citat, så gå ind i tråden. For ALLE Creamys citater, er IKKE selvstændige udtalelser. De hænger sammen med en længere kommunikation.

Typisk for Creamy, fortæller hun ikke i hvilken forbindelse ordene er sagt.

Det er typisk svinsk EkstraBlads-journalistik.

Skam dig Creamy.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 23:17

Jo der er en der overgår Arne og det er en der elsker at hænge andre ud og gerne ved hjælp af løsrevne citater.
En der kan acceptere de mest umulige krumspring hos nogen, mens andre skal smides ud.

Mit tip om billedet der end ikke var et link var en hentydning til Arne om, at lade være med at bruge en emailadresse her på siden som refererer til det pågældende domæne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 23:22

Jeg tror man skal passe på med at svine Ekstra-Bladet offentligt til for uvederhæftighed arne.jakobsen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-05-05 23:22

Ja og stave kan han så sandelig heller ikke. Måske derfor, han har så travlt med alle andres stave/slåfejl.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 23:23

Ohhh, sovende bjørn hva' Bjarne

Hvad dit formål med oplysningen til "Arnes firma" har været - er i og for sig ligegyldigt.
Det var dig der henledede andres opmærksomhed til hjemmesiden - og længere er den vist ikke*S*

Til resten af din kommentar: Kedeligt!!

Ps. Havde du læst min kommentar længere oppe, så vil du opdage at jeg ikke ønsker Arne smidt ud fra kandu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 23:24

[hør] Ps. Hvis der er nogen 'lille skiderik' der sidder og nyder øjeblikket ?

Er det sikkert </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-05 23:26

Mit tip til arne er bare om han ikke bare kan smide sig selv ud herfra? Han er jo gennemført DUM! Der er ikke mindre end 2 tråde igang om mandens adfærd som han selv deltager i - og på samme tidspunkt sidder han og sviner folk til i andre tråde. Det er et komplet håbløst tilfælde som aldrig bliver anderledes - og fjernet, det bliver han tilsyneladende heller ikke...

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-05-05 23:29

Næh, det bedste man kan gøre ved aj er at ignorere ham totalt. Hvis alle gjorde det, gad han ikke mere. Men han nyder i den grad at være i centrum, at hans ego er lige ved at flække. Hellere negativ omtale end ingen omtale, virker det til. Og nu gider jeg ærlig talt ikke beskæftige mig mere med ham, så fluebenet ryger sig lige en tur.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-05-05 23:31

BjarneD> OK, det var creamy du mente, puha et øjeblik troede jeg det var mig. Men du smider altså ikke creamy ud, det gør du bare ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 23:34

Jernladyen. Du skriver at jeg gentagne gange har lovet at forlade Kandu. Det er løgn. jeg har en gang sagt at jeg ville gøre det og gjorde det i et par dage. MEN som du siger "Gentagne" får du squ svært ved at bevise. Og husk lige at en trussel er ikke et løfte. Og så er jeg i øvrigt skide ligeglad med om du hedder Hanne, Jette, Mette eller Hexia de Trix.
Så længe du ikke kan finde ud af at tildele point til den rigtige svarer, er du KUN et fjols. I eller uden for kørestolen. Han eller hunkøn.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 23:40

Cramygirl prøver som sædvanligt at tillægge andre de motiver som hun syntes, at de skal have og i øvrigt er det ikke forbudt at tænke selv og jeg er nok ikke den eneste der kan finde ud af at tjekket et domæne ud fra en emailadresse.
Jeg har ikke læst hele tråden, men var da en af de første deltagere så jeg havde lige en stribe mails stående.
Jeg erindrer at creanygirl har proklameret, at hun i egen personlige højhed har skrevet til Kandu teamet for at få A.J. smidt ud så der må være noget J.O. Kragh'sk over hende selv om jeg ikke lige fik læst det der refereres.

Det er i øvrigt dybt bedrøveligt at Kandu har udviklet sig på denne måde og som jeg ser det er arne.jakobsen ikke den eneste skyldige. Jeg påtager mig min del af skylden omend i mindre omfang, men har på det seneste kunnet konstatere at det er blevet til jagten for jagtens skyld og som det tydelivis ses i denne tråd så skal hver en sten vendes og der skal findes grimme ting under den, og er der ikke noget grimt kan man jo bare grave lidt så skal det nok komme.
Jeg siger bare Vor Herre bevar os vel - for en flok barnerøve!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 29-05-05 23:43

BjarneD> Den bemærkning var så ikke lige ventet fra dig

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 29-05-05 23:44

Jeg synes du skal UD, og det kan KUN gå for langsomt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-05-05 23:44

Arne Arne Arne *ryste på hovedet smiley*
Hvorfor skal Jettes kørestol blandes ind i dit indlæg?! ..igen er du nedladende! da den ingen relevans har overhovedet! shame on you

Hansen9

BjarneD har vist ikke kompetence til at smide nogen ud. At han gerne vil (det har han da ytret en gang) er ikke ensbetydende med at han har magten til det!

BjarneD

Du er sød. Især når du er trængt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-05-05 23:44

Terror + biceps + X + TV-shop + "Kongen af Queens" + radio VOICE = Kanelgifler fra kvickly + varm ovn + eksamen i latin-fysik - hede bivirkninger.

Hvis dette lille regnestykke skal give mening, er vi nødt til at finde den ubekendte - X. Dette gøres på følgende måde:

X = Terror + biceps + TV-shop + "Kongen af Queens" + radio VOICE - Kanelgifler fra kvickly - varm ovn - eksamen i latin-fysik + hede bivirkninger

Dette giver:

X = Stærk (magtfuld) mand (saddam) + TV-shop (medie) - resten og + hede bivirkinger.

Altså:

X = ASBJØRN RIIS + YEAH! + KÆLLÅKS

... Nej, arne skal blive, ellers har vi jo ikke nogen at sende al den blommer i madera (eller hvordan helvede man staver det), som man får til sine halvrunde fødselsdage.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-05-05 23:46

CECIL BØDKER LEVER!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-05-05 23:46

Arne.Jacobsen
Hvis du mener, at du skal ty til lavmådige angreb for, at forsvarer dig selv så skulle du nok aldrig have opretten denne tråd. Det mindste du kan forvente af dig selv, er vel at du udviser bare en smule respekt for dem der skriver i din tråd og giver dig de svar/meninger du beder om!

// Toupie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 23:47

"ans"
Jeg ved godt hvilken side det drejer sig om

"BjarneD"
Du har fuldstændig ret. Arne linkede selv til sin arbejdsplads.

"Arne"
Du er selv skyld i at man kan finde dig på nettet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 23:48

hansen9 jeg smider ikke nogen, nogen steder. Jeg gider bare ikke at være den store stygge ulv for ingenting så vil man have stygge ulv så må jeg til at være det. Nåh nej det var noget med en sovende bjørn (Bjarne betyder bjørn), men ellers er der mere end brummeni mig, men jeg gider ikke dette bortset fra når jeg skal stilles op som skurk.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-05-05 23:57

->Alle
Tak for en lang og underholdende dag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 23:57

maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 00:01

Citat
Så længe du ikke kan finde ud af at tildele point til den rigtige svarer, er du KUN et fjols. I eller uden for kørestolen. Han eller hunkøn.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 30-05-05 00:02

Er begyndt at tænke på om det er de samme som skriver her, har før hørt at man har flere profiler, eller er der kun en person ??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 00:03

refi - Jeg har heller ikke fortrudt det link. Jeg er stolt af mit job, mit firma, og mit billede. Men af Klamme Klumme kommenterer mit slips er squ da for åndssvagt. Og hvad har mit udseende med mine Kandu-kommentarer at gøre????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-05-05 00:04

DET var et modbydeligt svar du gav Arne, og de dyr vi tager til os skal ikke behandles som vildt, hvor det i øvrigt også er usmageligt når mennesker blander sig. Den daewinistiske holdning omkring survival of the fittest vil du vel også bruge hvor en hund har skambidt et barn. Der hvor jeg kommer fra får vi aflivet de dyr der ikke kan klare sig, humant selvfølgelig.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 30-05-05 00:07

I må da indrømme AJ i hvert fald én ting. Han udgør en kolosal underholdningsværdi. Han er også den direkte årsag til, at jeg har fundet andre græsgange. Livet er for kort til at ærgre sig over ham.

Hyg jer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 00:07

Blander man ikke et par spørgsmål sammen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-05-05 00:07

Creamygirl se lige hvor slem jeg var omkring min "hentydning" - husk at tage sigte før du skyder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 00:10

Der var ikke tale om 7 killinger, hvor har du fået det fra arne.jakobsen

Citat
Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-05 00:13

Efter der er blevet lovet en ignorerefunktion har jeg ingen grund til at ønske AJ smidt ud fra kandu..

Jeg glæder mig bare umådeligt til at få gang i den funktion, selvom det desværre ser ud til at have lange udsigter

Men Bjarne! .. vi "taler" helt klart ikke om samme tråd. Tråden hvor du gør opmærksom på "Arnes firma" er i en tråd startet af svampearne (ikke skide smart, da han jo som bekendt har en Arne hadehjemmeside).

AJ linker helt bestemt IKKE til hjemmesiden. Du ansporer derimod både mig (der nysgerrigt spørger) og Dova til selv af finde billedet - hvilket ikke var særligt svært, da du jo havde givet navnet på firmaet..
Så lad være med at opføre dig som et forurettet barn, der bliver anklaget for noget urigtigt.

NEJ, du linkede IKKE til hjemmesiden (hvilket jeg heller ikke har påstået) - men du skrev navnet på firmaet og kommenterede, at der på siden var et "sjovt" billede.

Nej, AJ linkede heller ikke til hjemmesiden (hvilket Refi nu påstår) - det er muligt han har gjort det i en anden tråd, men i tråden jeg taler om, hvor opmærksomheden henledes til siden, da er det ALTSÅ DIG Bjarne, der gør det!

http://www.kandu.dk/dk/spg/66605

Forøvrigt kan du selv være en barnerøv!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-05-05 00:13

Hverken hunkatten eller hankatten (Arne) kan tælle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 00:15

arne.jakobsen er kommet i centrum efter eget ønske

han er jo trådejerrettighedsindehaver

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 00:15

refi -> Det VAR dig jeg kaldte en tåbe. Det har jeg senere fortrudt. Men dine kommentarer i den tråd, syntes jeg altså var tåbelige. Sådan kan det jo gå. Men blandt ordentlige mennesker bør det jo blot være DET. Vi kan snakkes ved i en anden tråd, uden at være uvenner. Hvis jeg siger noget tåbeligt, vil du også belære mig. Tidligere sagde Emesen/Eyvind at han også ville tillade sig at skælde mig ud for tåbeligheder. Det vil jeg squ håbe at alle fornuftige Kandu'er vil gøre overfor hinanden. Og det er det.

At nogle Quinder og bittesmå-mænd synes at jeg er Kandu's politimand, viser jo blot hvor små mennesker de selv er.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-05-05 00:19

Creamygirl, ih hvor du dog ønsker, at jeg skal være en grim en og lever jeg ikke op til det opfinder du bare nogle ting som du syntes.
Du er en person der er uhyggeligt optaget af sig selv og jeg har for længe siden modsagt dig hvilket aldrig tilgives.
Jo mere du hælder ud som beviseligt er urigtigt jo bedre kan andre se hvad du består af så tak for det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 00:23

calista:
Citat
Vi er enige om, at AJ er gået over gevind, men hele den her AJ- sag er sgu også WAY OUT!!

Calista: Vis mig hvor jeg er gået over gevind: Hvis du kun støtter dig til til "Arne.jakobsen Hade-klubben"s udsagn, er de altså næsten 6 mdr. gamle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 00:24

"arne"

Hvis dit ordforråd blot indeholdt ord som tåbe, var alt dette nok ikke startet. Du må da hjertensgerne kalde folk tåber hvis du har noget at have det i. Da jeg brugte ordet var det blot et ironisk citat, og det tror jeg såmænd også du forstod, men argumentationen skulle jo have en årsag.

"cremygirl"

Jo - arne linkede selv til sin arbejdsplads, hvilket han jo også anerkender, men korrekt det var i et andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 00:26

Jeg ser nu ingen hadeside om arne.jakobsen, jeg ser derimod en side bestående af arne.jakobsen citater med henvisning til hvilken side de er taget fra.
Så er det op til andre at sige hvad de mener om ham, det er der enkelte der også gør på www.svampearne.webbyen.dk

Jeg er desværre ikke den originale svampearne, men min bror proffer svamp og undertegnede har lovet at holde gryden i kog.

Svampelig Hilsen
svampe.arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 00:31

Til Alle:

Lad nu for helvede være med at tro blindt på noget som I får fortalt. F.eks alle de links som ans og creamy kom med???
De var alle rigtige, men de var pillet ud af sammenhængen.

Jeg har også brugt de ord som Dova siger. Jeg er Sømand. Vi bruger sådanne ord, når det er nødvendigt. Det har altså været nødvendigt. I tidens løb har nogle mænd og kvinder opført sig mindre pænt overfor for mig, og så har jeg svaret igen.

Alle skal vide det: Hvis de skider på mig, så skider jeg igen.

Er det underligt???? Ja måske. Men sådan er jeg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 00:32

Så er hele kandu snart samlet - nu mangler vi blot Ram2 med følge - men han er her vel også

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-05-05 00:33

Hei arne.jakobsen,længe siden,vil bare komme med en enkelt kommentar her til deg,skal bruke din skriveform.DU SKAL UD AF KANDU,enkelt og greit fordi du er ikke modtagelig for meninger der skiller seg fra dine,trist men sant

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 00:36

140 kommentarer og stadig på top 25

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 00:37

Arne !!!!!!!
Hva så når i dine øjne *dumme* mennesker stiller et *dumt* spørgsmål eller har et par stavefejl - hvad sker der så lige oppe i bøtten på dig ??? jeg kan godt gi dig et par friske eksempler
Flaske 77 - du kan ikke engang stave til provokere. Og du har været Superbruger meget længe. Du har blandet dig i mange spørgsmål, men har kun yderst sjældent fået din kommentar accepteret som svar. Du er altså Knokledum. Og skide jolous. At din tilligens er så lav, må du squ selv lære at leve med. Gå hjem og begrav dig din lille uintilligente skiderik.
maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

www.svampearne.webbyen.dk indeholder en hel del ligende citater fra dig
forklar lige om du er bindegal eller hvad der sker ??

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 00:38

Arne !!!!!!!
Hva så når i dine øjne *dumme* mennesker stiller et *dumt* spørgsmål eller har et par stavefejl - hvad sker der så lige oppe i bøtten på dig ??? jeg kan godt gi dig et par friske eksempler
Flaske 77 - du kan ikke engang stave til provokere. Og du har været Superbruger meget længe. Du har blandet dig i mange spørgsmål, men har kun yderst sjældent fået din kommentar accepteret som svar. Du er altså Knokledum. Og skide jolous. At din tilligens er så lav, må du squ selv lære at leve med. Gå hjem og begrav dig din lille uintilligente skiderik.
maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

www.svampearne.webbyen.dk indeholder en hel del ligende citater fra dig
forklar lige om du er bindegal eller hvad der sker ??

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 00:40

så for satan dobbelt indlæg sry for det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 00:44

Så starter jeg lige med killingerne

Citat
Hej. jeg er den lykkelige ejer af en hunkat som for 3 uger siden fik 6 killinger. Hun er kun udenfor, så jeg stillede en papkasse med halm ud i laden, hvor hun fik killingerne. I morges flyttede hun så de 5 af killingerne udenfor under nogle plader, men nr. 6 har hun stadig ikke flyttet her til aften, og det lader heller ikke til, at hun giver den noget mælk...den lille stakkel er jo helt fortvivlet over at ligge der helt alene. Hvad kan jeg gøre for at hjælpe??? Kan lunken sødmælk gøre det eller modermælkserstatning....?? Hvad med de andre - kan de holde varmen udenfor om natten hvis der kommer nattefrost???

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-05-05 21:25

Syllemus - Jo det har jeg, men hun får ikke lov at lave 7 killinger. Og hvis hun gør, finder jeg dem og afliver dem.

Ellers bliver vi omringet med katte, der dræber vore fugle o.s.v.

P.S.: Jeg har 2 katte. En han og en hun. De er begge Neutraliserede.

Har spørgeren på noget tidspunkt nævnt, at der var tale om 7 killinger?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 00:50

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-05-05 22:22

Kære alle
Tak for deltagelsen, I ved godt hvem jeg kalder Kære.

Til sidst i tråden kom Arne.jakobsen Hade-klubben ind i tråden.

Og så gad jeg ikke mere.

Men TAK for de mange positive ord.

Dova - Gør noget ved dig selv, før du tager andre i skole.

Ans - Du er osse sød, men dum som en dør:

Citat
arne.jakobsen Dato : 30-05-05 00:31

Til Alle:

Lad nu for helvede være med at tro blindt på noget som I får fortalt. F.eks alle de links som ans og creamy kom med???
De var alle rigtige, men de var pillet ud af sammenhængen.

Jeg har også brugt de ord som Dova siger. Jeg er Sømand. Vi bruger sådanne ord, når det er nødvendigt. Det har altså været nødvendigt. I tidens løb har nogle mænd og kvinder opført sig mindre pænt overfor for mig, og så har jeg svaret igen.

Alle skal vide det: Hvis de skider på mig, så skider jeg igen.

Er det underligt???? Ja måske. Men sådan er jeg.

Der er mere end 2 timer mellem de 2 citater.

Ja ja, tiden går

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 01:54

dova -> du skriver
Citat
eller personen arne.jakobsen bag andre profilnavne.

Det antyder at du mener at jeg har andre profilnavne. Jeg har sagt det mere end end én gang: Min profil er:

Arne.jakobsen og Jeg hedder Arne Jakobsen. Hvilke profiler er det du tror jeg gemmer mig bag????

Når du påstår at jeg har flere profiler, påstår du også at jeg er en person der er fuld af løgn.

Og det er noget lort at lukke ud. dova, undlad sådan noget lort, hvis du ikke kan bevise det.

Fortæl mig og alle andre hvem du tror jeg også er?????

Kan eller vil du ikke, så lær at holde din kæft. NU fik du den igen. Men du SKAL squ lære at holde kæft en gang i mellem. Dine kommentarer er IKKE altid lige velplacerede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 02:00

Calista:
Citat
Skal kandu nu styres af popularitets- målinger?

Hvem har sagt det? Denne tråd er IKKE et spørgsmål om en popularitets-måling.

Jeg kan kun anbefale dig at læse spørgsmålet igen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 02:13

Cremy kom som sædvanlig med en lang række af citater. De er alle korrekte, og jeg vedkender mig dem. Men jeg kan med min bedste vilje ikke se at jeg har sagt noget forkert. Jeg har måske sagt tingene med MINE ord. OK men jeg står bag hvert eneste. Ceamy's liste over mine skældsord, kan hun stoppe skråt op i røven. For gu' har jeg sagt dem, men de er altid provokeret frem af svinske kommentarer fra bl.a. Creamy og hendes svinske venner.

Den gruppe af Kandu'er der lige nu prøver at få mig smidt ud af Kandu, er ledet af Creamy. Men de er kun ca. 20 i alt.

Creamy: Tag dig sammen, få dig et liv. Og fortæl dine andre små svinske venner, at jeres sag er død. DØD.

Fez den ind????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-05-05 02:15

Arne for fan... kan du ikke selv se, at du provokerer helt vildt med dit hold kæft, både til mig og alle mulige andre?
Uoverensstemmelser og temperament er jo forskelligt, men jeg nægter at tro på at du kan begå dig nogen steder hvis du opfører dig sådan.
Der er meget plads i et internetforum hvor alle er mere eller mindre anonyme, men du hakker ned på en uanset om noget var rettet mod dig eller ej og det er da rendyrket paranoia.
Jeg syntes ikke om den måde du bliver jaget, men det er saftsuseme svært at lade være med at give igen når du overfuser en fordi man svarer på en måde så en del af det du har skrevet gentages. Det behøver jo hverken, at være kritik eller forsøg på, at score point, men det samme svar bare begrundet ud fra en anden erfaring (viden).
Tag nu lige og hold lav profil et stykke tid og så find en mindre ubarmhjertig måde at kommentere tingene. At jeg også begår fejl behøver jo ikke at forhindre mig i at se, at du er alt for langt ude i øjeblikket.
Min mening: Du skal ikke smides ud, men du skal godt nok dæmpe dig noget ned.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-05-05 03:31

Fra en NY KANDU'ER uden særligt mange point eller år på bagen....

Men vil dog alligevel gerne pointere at jeg på trods af min korte tid hér på kandu' allerede har mistet lysten til at besvare og stille spørgsmål.... på grund af dine og et par stykker andre's chikanerende ord.... ikke bare kommentarer/svar til spørgsmålet som det er meningen du skal hér, men sørme også i hvad vi andre har at sige!!!!

Det kan godt være at jeg kun er 30 år og nybegynder på kandu' men du skal vide at selvom jeg godt ved hvordan man sviner andre og deres meninger til...så er det ikke ensbetydende med at jeg vælger at gøre det! Du burde for din egen skyld og andres vise større respekt overfor andre og deres valg i hvordan de vælger (med deres frie vilje) at besvare et spørgsmål og passe din egen næringsvej!

En diskussion er selvklart okay...men respektér det andre vælger at svare!

Desværre for dig har jeg nu alligevel hurtigt opdaget at jeg ikke står alene med "problemet" og vælger derfor at blive.

Du skal bare være opmærksom på én ting kære AJ - jeg vælger så derfor også at ignorere dig totalt efter dette indlæg.

Jeg lægger et tip ind og det gør jeg for dig. Ikke fordi jeg hader dig...men fordi jeg vil dig det godt. Synes nemlig at det må gøre meget ondt indeni at være så bitter som du er!

MVH FIDUSEN!

Hvis du nu ikke gider læse tippet får du det lige hér:

______________________________________________________________
”Herre, du ved bedre end jeg selv, at jeg er ved at blive ældre og snart gammel.
Bevar mig fra den skrækkelige vane at tro, at jeg nødvendigvis må udtale mig om enhver sag og ved enhver lejlighed.

Fri mig fra trangen til at forsøge at ordne andres affærer. Gør mig eftertænksom ,men ikke trist, hjælpsom, men ikke nævenyttig.

Når man tænker på mit uhyre forråd af visdom, kan det synes en skam ikke at bruge det fuldt ud, men du ved, herre, at jeg helst skulle beholde nogle få venner til det sidste.

Fri mig fra altid at ville remse endeløse rækker af detaljer op, og giv mig evnen til hurtigt at komme til sagen. Forsegl mine læber for ord om mine bekymringer & smerter, de bliver flere og flere, og lysten til at beklage sig over dem vokser, som årene går.

Jeg vover ikke at bede om bedre hukommelse, men om større ydmyghed, når mine erindringer synes at være i modstrid med andres. Lær mig den sunde indstilling, at også jeg kan tage fejl af og til.

Hold mig nogenlunde omgængelig. Jeg nærer intet ønske om at være helgen, nogle af dem er meget svære at holde ud – men et surt & tvært gammelt menneske er et af djævelens mesterværker.

Giv mig evnen til at se noget positivt, hvor jeg ikke har hentet det, og gode sider hos mennesker jeg ikke har hentet det hos. Og giv mig endelig den nåde, at jeg kan sige det til dem.”

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 04:08

Læg mærke til at både dova og Creamy viser nøjagtigt den samme liste over mine svinske ord. Læg også mærke til at Creamy kommer med et helt nyt i denne sætning:

Citat
Angående dine pilrådne kommentar til andre kanduer, så er de fleste Kandubrugere klar over, at dette ligegyldige pointsystem - som kun kan bruges til at vise sig frem på Top 50 og Top 10 ikke kan bruges til noget som helst andet end – "Ihhh hvor er jeg go – Jeg er nr. xx på listen" - langt de fleste interesserer sig dog ikke en døjt for det, bortset fra dig AJ!
Egentlig kan jeg godt forstå du er indebrændt og tænder på disse matoragtige point – Det må fan…. være træls at have så god tid, at det eneste der fylder ens hverdag er kandu – og titlen som kandus største "mundlort"

At den dumme tæve synes at jeg er indebrændt, står for hendes egen regning, hun plejer at prale af sit sprog, men hvad betyder: disse matoragtige point?

Nu har jeg ikke lavet en liste over hendes svinske ord: men læg lige mærke til at hun i ovenstående citat kommer med et nyt nemlig: "mundlort"

Hende og hendes svinske venner: Klumme/Krummen m.fl. har lagt mindst lige så mange svinske ord imod mig som jeg har lagt totalt.

Som vi siger i Jylland: Såh det.

I øvrigt er hun ledig på Cyber-kæreste-markedet. Var det ikke noget for dig Klamme.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-05-05 04:18

Jeg har haft andet at lave, så jeg har IKKE læst hele tråden.

Men :
Jeg synes stadig, det er på høje tid, at lave en rigtig underskriftindsamling mod A.J.
Hvis Kandu så ikke reagerer på den, må vi gå til Ekstrabladet, Politiet, FN, Mafiaen eller få en eller anden til at slippe røgen ud af hans PC..
Det her skal stoppes før A.J. får ødelagt Kandu.
Som jeg har sagt før, har jeg meget svært ved at hidse mig op.
MEN DET HER SKAL STOPPES !

Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 04:28

Uanset hvor tit Flash77 prøver at rette sine stavefejl, går det galt. At han er en ubrugelig lille skiderik der ligesom Klamme Klumme bruger der meste af sin tid på Kandu til at optræde som idiot, gør ham jo ikke mere værd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 04:41

De ordlister som såvel Creamy som dova har citeret, står jeg 100% bag. Jeg synes at det et nogle rigtig fede ord når de bliver brugt overfor de rigtige mennesker. Og jeg kalder squ stadig en skovl for en skovl hvis han ER en skovl. O.s.v.
Og hvis en mand opfører sig som en Krampeonanist, er det squ stadig det bedste ord! Find selv på et bedre!!!
I er bare skide ærgerlige over, at I ikke selv kan finde på ordene. Se listen og LÆR.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 04:47

Tak for svaret valde.. Selv om du ikke havde tid, fik du alligevel sagt noget rigtigt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-05 06:55

Rolling on the floor laughing my ass off

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-05-05 07:44

Jamen dog, Arne, du har 2, skriver, TO katte, ikke avl.........du er EKSPERT.

Jeg har opdrættet norske skovkatte siden 1988, lavet flere gode resultater på udstillinger, jeg er uden viden.

Logik for perlehøns og Arne.

Du er TOTALT umulig at tage seriøs, du opfører dig som en lille dreng, der har fået stjålet sin blå skovl i sandkassen, ( bortset fra at den lille dreng var stoppet forlængst)

Arne, enhver er salig i sin tro....................Du er vist MEGET salig.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-05-05 08:12

BTW, Arne, jeg vil overveje at printe din "seje" ordliste ud, sammen med din profil og overrække den til min søns spejderleder, jeg tror nok, hun vil blegne en anelse.

Måske du burde fjernes som spejderleder, du er ikke noget godt forbillede for vores børn.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 30-05-05 08:52

Hold da helt kæft, mand. Sikken en omgang at læse, glemte sgu helt, at drikke min morgenkaffe!!

Arne, du spørger hvor du er gået over gevind. Læs dog for fanden tråden om kattekillingen!! Det kan sgu godt være, at det er moder naturs måde, at skille sig af med de svage, men det er fandme ikke måden at skrive det på!! Fy for satan et svar til en trist kattemor. BVADR!

Mht popularitetsmåling: At lave en tråd der spørger om man selv bør smides ud fra KANDU er sgu, at spørge om andre synes man er populær. Du laver en måling bland brugerne af KANDU. Forstår du?? Nej? Det havde jeg heller ikke ventet!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-05-05 12:23

Ok! det var da så lidt

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 30-05-05 15:01

Kære Arne.

Sikke et forsøg på at forsvare dine manglende evner til at repektere, at ikke alle både kan og vil finde sig I at blive kaldt dumme, eller det der er langt værre jf. de forskellige citater der bl.a. er bragt her. Det har du simpelthen ingen ret til!

Bruger du også den nævnte omgangstone når du er af en anden opfattelse (eller "klogere") end din kone? Dine børn? Spejderne? Kollegaerne? Familien? Kassedamen i supermarkedet? ... ?

Arne, du har vitterligt mange gode kvaliteter, og mange gode svar. Men kunne du ikke prøve at forstå, at du træder mig og en hel pæn del andre over tæerne når du lufter dine meninger i utvetydige vendinger, godt krydret med sprogets værste gloser.

En af dine kæpheste er om folk kan stave eller ej. Det er da fløjtende ligegyldigt - og nogle er bare ikke gode til at stave, enten p.gr. af ordblindhed, eller utilstrækkelige evner, eller for den sags skyld manglende lærdom.

Kompetancer kan heller ikke udledes af placeringen på top 50, eller hvornår de har oprettet sig som (super)bruger på Kandu. Det er ren børnehaveretorik når du prøver at overbevise andre om at de ikke er så dygtige/kloge, blot fordi de ikke har været med længe - og/eller har deltaget aktivt næsten dagligt.

Jeg ved, at du dybest set er hamrende ligeglad med min mening, og iøvrigt kategorisk nægter at svare deltagende på spørgsmål - men min fulde opbakning får du fra den dag du ophører med din egocentriske fremtoning og dine uacceptabelt nedladende, bedrevidende og grove kommentarer.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Over_Professer_Svamp

Dato : 30-05-05 15:48

Problemet A.J
Nu bliver jeg nødtil at komme med et indlæg.Sidste år forsøgte jeg at få A.J indlagt,men da statens tilskud ikke kunne dække de udgifter der var i forbindelse med denne undersøgelse, og at A.J ikke selv kunne stille sikkerhed, måtte jeg desværre sige nej, selvom det er et meget interesant tilfælde.
Jeg havde ellers fået lovning på at få den Ærede HR. Keld her fra Kandu som hjælper, men måtte også opgive dette.
Nu er der imellemtiden kommet tilbud fra finansministeret om at tilfældet A.J er så slemt bliver der givet en extra bevilling, pengene til denne vil brive opkrævet på en extra afgift på Svampe, hvor mange % de skal stige vides ikke d.d

Med venlig hilsen

Over_Professer_Svamp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-05 20:22

Citat
Det antyder at du mener at jeg har andre profilnavne.

LÆS nu ordentligt arne,jakobsen, jeg beskylder dig ikke for at have dobbeltprofiler, men skriver, at jeg ikke ønsker at se dig under andre profilnavne såfremt arne.jakobsen skulle blive banned.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-05-05 20:37

Bare rolig dova, jeg bliver IKKE banned. Jeg beskyldes for at være point-jæger, men der findes da ikke større point-jæger end dig. I følge dig selv abonnerer du ikke på noget. Så du sidder altså på Kandu's seneste 25 i døgndrift og svarer på alt hvad der rører sig. Ofte kommer du med en kommentar, der allerede er lagt af andre Kandu'er. Andre gange kommer du med totalt tåbelige kommentarer. Bare for at score point.

dova -> DU er Kandu's største point-jæger.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-05 21:09

Useriøs som altid...Tordner videre med dine syge beskyldninger.
Hvis du nu sammenholdt de spørgsmål der stilles her, med dem jeg blander mig i, vil du finde at det er begrænset til nogen ganske få emnegrupper, og vel rundt regnet 10 % af alle spørgsmålene.
Nej, jeg sidder bestemt ikke her i døgndrift, du ville måske endda blive forbavset over hvor lidt jeg egentlig er her, sammenlagt i løbet af en dag.
Men når jeg så er her, kan jeg hurtigt overskue det jeg gider svare på/skrive kommentarer til.
Idag har jeg f.eks kun været her sammenlagt i 10 minutter.

Tåbelige kommentarer er dit synspunkt, men under alle omstændigheder er det bedre end tilsvining og syge beskyldninger mod andre brugere.

Pointjæger - ikke her i hvert fald, min deltagelse ville være den samme, om der ikke eksiterede et pointsystem.

Hvorimod du stræber.....og stræber......og stræber......og tror du hjælper dig selv højere på den rangstige, du i dit lille hoved betragter Kandu som, ved at tilsvine og jokke på aller der tillader sig at kommentere.

Fy for pokker, og nu kommer der en formodning!! det er ingen beskyldning , læg mærke til det, men herinde, kunne man få den tanke, at du IRL er en lille intetsigende mand, der hverkan formår eller tør hævde sig, og det skal der så tages recanche for, når du sidder og putter dig bag dit tastatur.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-05-05 22:33

For hede hule snot Arne!

Citat
OK men jeg står bag hvert eneste. Ceamy's liste over mine skældsord, kan hun stoppe skråt op i røven. For gu' har jeg sagt dem, men de er altid provokeret frem af svinske kommentarer fra bl.a. Creamy og hendes svinske venner.

Løgn fra ende til anden Listen med dine svinske udtryk er en liste Dova har indsamlet og indsat i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/57924

Og ved du hvad Arne?! lige præcis indtil du oprettede denne shithouse tråd, da havde jeg holdt mig langt væk fra de fleste af både dine og svampearnes tråde - ergo havde JEG og mine SVINSKE venner på ingen måde provokeret dig til gloser fra denne liste. For at det ikke skal være løgn, så havde jeg lige indtil jeg så denne liste, samt læst trådene, som andre linkede til i din shithouse tråd forsvaret dig her på kandu Altså kan jeg konstatere, at du lyver...igen!

Citat
I er bare skide ærgerlige over, at I ikke selv kan finde på ordene. Se listen og LÆR.

Du er simpelthen ikke for klog Tror du virkelig ikke, at jeg hvis jeg ville kunne finde ord der matcher betegnelsen TÆVE?! ..så tro om!
Det eneste du er interesseret i, er at fremprovokere værre gloser end dine egne, så du kan få gang i dine tudekiks..

Citat
Den gruppe af Kandu'er der lige nu prøver at få mig smidt ud af Kandu, er ledet af Creamy. Men de er kun ca. 20 i alt.

Bevis lige det?! ..Du er denondelynemig ikke for knøw lille arne..

Du er kort sagt helt plingeling i bøtten

*********************************************

Svampe Arne

Du har tilladt dig at kopiere et af mine indlæg her fra Kandu ind på din hjemmeside!
Har du tilladelse fra kandu til at gøre dette?!

Ikke at jeg ikke vil stå inde for mit indlæg, men det er skrevet til en tråd her på kandu - og IKKE til din gæstebog

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 31-05-05 20:14

Skal arne. jakobsen smides ud fra kandu.dk??? JA det mener jeg at du skal og det kan kun gå for langsomt......

Flere og flere fortæller at de har mistet lysten til kandu efter at du plus et par andre pædagoger har givet dig lov til at fylde op med dit svineri......
Kandu.dk "siger" de læser indlæg i denne kategori, så derfor får de min historie her.

Jeg har været fast bruger på jeres hjemmeside og nød det (nu kommer jeg her yderst sjældent). Mine børn har været brugere på jeres hjemmeside og nød set, indtil arne.jakobsen en dag verbalt overbesked min søn og kaldte ham for lille sørgelig lortet snotterøv, der intet havde at gøre på kandu, fordi han med arne.jakobsens ord er lam i hovedet og staver som en lemming. (de er helt færdige med at komme her).....

Tag jer dog sammen, og få denne profil smidt ud. Hvor svært kan det være???

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-06-05 10:39

Cookies, jeg vil foreslå, at du benytter service@kandu.dk og sender dem en mail med samme ordlyd som dit indlæg.

Jeg bliver bekymret for spejderkorpsne rundt omkring i landet, har de vitterligt en leder, der kalder ungerne for "små sørgelige lortede snotterøve"??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-06-05 22:17

Nåde..folks...lad os bede for at der er plads til alle, uanset hvor vi er!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-06-05 22:36

Calista - Det er nogle år siden jeg senest har haft direkte kontakt med ungerne, men JA, det kunne jeg godt sige til dem, hvis jeg mente det. Mange af dem var det også, men KUN fordi deres forældre havde tilladt dem at blive det. Forældre i dag har ikke en skid forstand på at opdrage deres børn, det overlader de til børnehaver, skoler, fritidsordninger og spejdere. Så får de nemlig selv mere tid til at være smarte, moderne og følge deres karriere helt til dørs. Hvis du vidste hvor mange drenge og piger der holder meget af mig fordi jeg har turdet fortælle dem hvor svage de var, og så har opbygget dem som mennesker, hvor deres egne forældre har svigtet, ville du korse dig. Nogle af dem er voksne idag og sidder i gode stillinger. De takker ikke deres forældre for opdragelsen, men mig. Så jeg ved godt, både hvad jeg gør og hvad jeg HAR gjort.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-06-05 23:22

Arne.Jacobsen

Er det så nu jeg skal takke dig for, at skrive at jeg er en dårlig forældre?---->>>Forældre i dag har ikke en skid forstand på at opdrage deres børn<<<---- det er da bare så skøøønt at få af vide at man er en dårlig forældre - specielt når det kommer fra én der absolut intet kendskab har til hvordan jeg er som forældre

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-06-05 23:27

Arne, tænk dog inden du skriver og lad være med at skære alle over en kam

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-06-05 23:31

Skulle have været denne smiley istedet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-06-05 23:39

Det må du meget undskylde Toupie. Men hvis man altid skal udtale sig på alles vegne og for alle, bliver kommentarerne lidt lange. Som jeg også kan se af dit svar, vidste du jo godt at min kommentar ikke gjaldt dig. ALTSÅ De der ikke føler sig sparket i røven, behøves ikke at hoppe og sige AV min Numse.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-06-05 23:43

Arne jeg ved sq da godt at det ikke gælder mig, jeg ved nemlig godt hvordan jeg er som forældre - men det gælder jo ikke kun mig, vel? der er ret mange forældre herinde og du kan da bare ikke skrive så generaliserende, for du træder jo på samtlige forældre ved den bemærkning!!! Uanset et indlægs længde, så er det jo kun de skrevne ord der læses, så husk det lige til næste gang

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-06-05 23:56

Så hvad er det så lige for nogle forældre der ikke har en skid forstand på at opdrage deres børn???? ....ville da være interessant at få af vide

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-05 00:08

En ting ved vi nu lillearne.... En hat i størrelse 12 vil sidde løst på dit ondskabsfulde hovedsæde. Jeg ville ikke betro dig at tage vare på en mølædt udstoppet ugle.

Hvordan går det forresten med tilbøjelighederne lillearne LOOL Kommer du snart efter mig????

Fik du forresten styr på det med stjernerne i besvarelser af spørgsmål

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-06-05 00:15

Af de jeg har mødt, rent faktisk de fleste Toupie. De fleste moderne forældre behandler deres børn som om de var Guldklumper. Ungerne får lov til ALT. Og det skaber en generation af børn der er ekstremt utilpassede til et liv sammen med andre mennesker. Når børnene så dukker op i børnehaven og senere i skolen har de kæmpeproblemer med at være sammen med såvel andre børn samt at acceptere voksne som ledere. Pædagog-rollen bliver udtværet og børnene sender den ene lærer efter den anden ud i andre jobs. Vi har lærermangel idag, men IKKE mangel på uddannede lærere. Det er tankevækkende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-05 00:21

Citat
Og det skaber en generation af børn der er ekstremt utilpassede til et liv sammen med andre mennesker

Det anede mig, at det var det der var galt med dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-05 00:26

Jøsses......smutter. Æuvvv

Det var slet ikke meningen jeg ville ind i denne tudekiks og navlepillertråd,
men når jeg nu er her, så er svaret JAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 00:26

LOL, ja den er go' AJ- NEJ gu er den ej

Sjovt at du mener, det er helt på sin plads at DU overpisser andres børn, men i dit eget spørgsmål piver over, at Flash og klumme 2 gange kommer ind i en tråd og overpisser dig! ...det er ganske enkelt IKKE logisk!

I mine øjne er det dybt foruroligende, at du føler du har ret til at vurdere, om andre børns opdragelse er for dårlig, for derefter at varetage denne opdragelse. Det er tragisk, fordi du åbenbart mener, at en god opdragelse er at revse, overbeskide, tale et nedladende sømandssprog - og specielt fortælle BØRN, hvad de IKKE er gode til. Det skulle fa... ikke undre mig en bønne, hvis også du spytter..bvadrr

Selvom jeg på ingen måde kan acceptere, at du tror/mener du har gjort en masse godt for dine spejderbørn, så er der faktisk en verden til forskel på at stå ansigt til ansigt med de mennesker du vælger at 'opdrage' på - og så det faktum, at du også 'opdrager' på mennesker du ikke en gang kender, har set, mødt, eller i det hele taget har noget som helst kendskab til, udover hvad der skrives i et indlæg på et forum..

Kan du IKKE, eller VIL du ikke forstå, at når du flipper ud på nettet og kalder folk for de værste gloser, så har du i modsætning til, hvis det havde været IRL ingen forudsætning for at vide, hvordan modtageren reagerer følelsesmæssigt?!
Du risikerer faktisk at fratage et barn dets selvværd, men det er du sikkert hamrende kold over for! ..Men skal du absolut bruge et sprog som piss on You - syge lille stodder - psykopat og lign. så kræver det som minimum, at du besidder fornemmelse for om vedkommende kan tåle det - og det kan du IKKE vide om en tilfældig person, der optræder i en tråd - og hvis eneste forseélse er, at vedkommende måske har en anden synsvinkel end dig på en besvarelse af et spørgsmål..

Jeg har set tråde, hvor du først kalder en bruger for en halv hjernet snottet drengerøv, der hverken kan stave eller formulere sig - for minuttet efter at tage en 180 graders vending - og samme bruger er nu pludselig blevet til et gammelt perverst svin..

Bvadrr AJ!! ..Du er simpelthen mad, bad and dangerous to know..

Og havde min dreng været spejder hos dig, så havde jeg med 100 % garanti efterfølgende ladet ham teste hos en psykolog - for at være sikker på du ikke skadet ham psykisk med dine tilsvininger!

Og så er det for øvrigt ikke særlig smart, at dække sig ind under:

Citat
ALTSÅ De der ikke føler sig sparket i røven, behøves ikke at hoppe og sige AV min Numse.

Tror du virkelig på, at din udtalelse om din 'STORE viden' (eller rettere sagt mangel på samme) angående børneopdragelse får lov at stå uimodsagt, blot fordi du truer med, at siger man dig imod, så er man en dårlig forældre?!

Selvfølgelig er alle forældres børn 'Guldklumper'..Ikke noget galt i det AJ. Du tror du ved alting, men faktisk ved du ikke ret meget..

Og lige til sidst AJ. Havde du børn under 12 år - og jeg havde magten, så vil jeg endda gå langt for også at få dine børn testet..Jeg nægter simpelthen at tro på, at børn der bliver fortalt at de er snotåndssvage, hvis ikke de kan stave til et 13 tal kan have det særlig godt psykisk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 00:33

Ja ja, jeg ved godt at jeg er en tæve - og at mine venner er stenede og halvhjerner..

Couldn't care less...De er trods alt venner

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-06-05 00:47

Typiskt - Toupie stiller et spørgsmål til mig, Jeg svarer. Og hvad så????

Klumme og Creamy kan IKKE holde deres kæft - kommer igen - igen - igen ind med deres hadefulde lort.

Alt det Klumme og Creamy kræver af mig, viser de selv gang på gang at de ikke selv kan. DE er de mest modbydelige KANDU'er der findes idag. Ja der ER flere.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 00:57

Øbbedøbbe AJ! klap nu lige hesten..

Jeg svarer på dit indlæg Dato : 01-06-05 22:36 - som vel ikke er skrevet kun til Toupie!!

Er det stadig ikke gået op for dig, at når man skriver et indlæg i et forum, så risikerer man altså at nogen svarer, reagerer på dette..

Nettet består jo af andre end Arne.Jakobsen.. (med k)

Igen et helt plingeling forsvar, der ikke afviger en bønne fra hvad du altid forsvarer dig med

Piiiiiiiiiiivvvv ...Der er nogen der siger AJ imod. *L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 01:12

Næste gang du skriver ordene "typiskt" eller "intilligens"..så kommer du i seng uden aftensmad..
Tag lige en stavekontrol på disse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-06-05 01:24

Creamy - at du først svarer 2½ time efter indlægget kan jeg jo ikke gætte, så må du squ skrive en ref. til det indlæg du kommenterer. Sådan gør man normalt.

Jeg ved godt at jeg har en tendens til altid at stave intelligent forkert, men ordet "typiskt" findes og det har jeg brugt i mange år. Så "kom ikke her".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 01:32

Helt ærligt AJ, hvor svært kan det være at se, at jeg svarer på dit indlæg angående din påstand om forældres mangel på børneopdragelse?! ..

Mon ikke det forholder sig sådan, at i stedet for at læse hvad jeg skriver, så konstaterer du blot, at indlægget kommer fra mig - og vælger som sædvanligt, at klage din nød og pive?!

Typisk(t)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-06-05 01:35

Arne - for at være en god spejderleder, skal man ført og fremmest udvise respekt for den enkelte, dernæst være praktisk og åndelig mentor for at få samarbejdet og korpsånden til at leve.

Det får man altså ikke af at udskælde spejderbørn når deres evner ikke lige slår til. Man lærer ikke et barn at gå ved at sparke det ned hele tiden, men ved at holde i hånden og opmuntre.

Arne - jeg har med spejderbørn i alderen 7 til 16 år at gøre hver eneste uge og i utallige weekendarrangementer og lejre. De fleste forældre der lader deres børn blive spejdere, gør det ikke for at slippe af med dem, men i kærlig omsorg for, at poderne får nogle sunde interesser, får et større selvværd og selvtillid, opøver praktiske samt teoretiske færdigheder, og lærer at begå sig socialt og at samarbejde. Og de resultater kan man selvfølgelig drage fordel af på hjemmefronten.

Jeg er ganske sikker på, at hvis jeg ikke respekterede spejderne og deres individuelle behov og evner, samt havde en respektløs tiltaleform, så havde jeg meget hurtigt alle de uansvarlige og inkompetente guldklumpe-forældre på nakken.

Naturligvis er der også forældre imellem der der ser det som en pasningsordning, men det er absolut ikke flertallet. Og alligevel vælger de at lade ungerne få spejderoplevelsen, istedet for at lade DVD'en være pasningsordningen.

Iøvrigt, så er essensen i creamy's indlæg meget kompetent, så svar, istedet for at snakke udenom.

mvh berpox

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 01:50

Og det også typisk(t) at du blot overser, når der stilles krav til dig angående beviser på dine udtalelser..

Eksempelvis disse udtalelser fra dig.

Citat
Det seneste er at denne klub har holdt møde på et andet plenum, og har sendt et samlet bønskrift til Kandu om at få mig smidt ud.

Citat
Den gruppe af Kandu'er der lige nu prøver at få mig smidt ud af Kandu, er ledet af Creamy. Men de er kun ca. 20 i alt.

Jeg svarede.

Citat
Bevis lige det?!

Du har travlt med at både Ans og jeg indsætter citater, der omhandler dine udtalelser - og kalder dem for løsrevne..

Vorherre bevar mig vel AJ *ryste på hovedet smiley*
Når du skriver dine indlæg, kan du end ikke henvise til noget, der har bare det mindste at gøre med dine syge påstande!

I dit forskruede hoved er du blevet så paranoid, at du selv tror på dine løgne - og end ikke mener det nødvendigt at bevise disse påstande
Det kan saftsusme mig kaldes for løsrevne løgne - plukket ud af din fantasi!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-06-05 09:53

Arne, det er nu ellers en interessant diskusion men det er nok ikke lige en pædagog du skal tage den op med

Jeg mener, som forældre/pædagog/menneske, at der ikke findes dårlige forældre, men der findes forældre der ikke selv har haft de bedste opvækstvilkår og derfor mangler muligheden for at give deres børn de bedste opvækstvilkår. Dog er jeg af den overbevisning, at alle forældre gør det bedste de har lært, for at opdrage deres små poder.

Jeg kan til dels give dig ret i, at børn har behov for at få "læst teksten med store bogstaver" men det er meget få, børn og jeg mener MEGET FÅ. Men at få "læst teksten" er ikke lig med at bruge nedsættende gloser eller hårde ord. Brug af disse ord mener jeg er en klar fejlvudering, manglende respekt for det enkelte barn og en klar misforstået holdning til opdragelse.

Det er så nemt at have fordomme, for alt vi "ser" ser vi ud fra vores egne tanker og normer, og hvis andre mennesker så ikke lige har samme tanker/normer som os selv, ja så er vi tilbøjelig til at mene at "de andre" er forkerte på den. Men filosofisk set, så må vi jo så alle være forkerte på den, for i andres øjne er vi måske dem med en anden holdning - og sådan kan man blive ved. Hvem har ret og hvem har ikke!!

- Behandl andre som du selv vil behandles......
eller
- Behandl andre som de behandler dig......
Der er en forskel

// Toupie

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 13:56

Hold Your horses AJ. Her kommer et langt indlæg..

Calista skrev.

Citat
Jeg bliver bekymret for spejderkorpsne rundt omkring i landet, har de vitterligt en leder, der kalder ungerne for "små sørgelige lortede snotterøve"??

AJ svarer.

Citat
Calista - Det er nogle år siden jeg senest har haft direkte kontakt med ungerne, men JA, det kunne jeg godt sige til dem, hvis jeg mente det. Mange af dem var det også, men KUN fordi deres forældre havde tilladt dem at blive det. Forældre i dag har ikke en skid forstand på at opdrage deres børn, det overlader de til børnehaver, skoler, fritidsordninger og spejdere. Så får de nemlig selv mere tid til at være smarte, moderne og følge deres karriere helt til dørs. Hvis du vidste hvor mange drenge og piger der holder meget af mig fordi jeg har turdet fortælle dem hvor svage de var, og så har opbygget dem som mennesker, hvor deres egne forældre har svigtet, ville du korse dig. Nogle af dem er voksne idag og sidder i gode stillinger. De takker ikke deres forældre for opdragelsen, men mig. Så jeg ved godt, både hvad jeg gør og hvad jeg HAR gjort.

Her kommer så noget, der sikkert kommer bag på dig AJ, men som uddannet socialpædagog kan jeg fortælle dig, at:

STYRKELSE AF BØRNS SELVVÆRD - ER EN FORUDSÆTNING FOR ET GODT LIV!!

Kortere kan det ikke siges.

Alligevel fornemmer jeg, at du skal have tingene forklaret – og jeg gad godt vide, om du virkelig selv tror på, at du ved at nedgøre barnet giver det mulighed for at udvikle en positiv selvopfattelse, som forudsætter at barnets behov, følelser, intentioner og meninger bliver respekterede?!

At være omsorgsgivere (som også indbefatter en spejderleder) betyder at DU SKAL være i stand til at tone dig ind på barnet og give barnet relevant og positiv respons på dets udmeldinger til verden..

At have social kompetence indebærer jo ikke blot at have en social adfærd (være tilpasset, som du beskriver det, men også at kunne sætte sig ind i andres følelser og tanker…Mestrer du det AJ?!

Hvis ja!
Hvordan tror du så et barn opfatter sig selv – og hvor meget selvtillid tror du et barn opnår ved at du fortæller ham/hende at han/hun er en idiot til at stave?!....eller at han/hun er en sørgelig lortede snotterøv?! UHA AJ,

Måden og tempoet i vores samfund idag, stiller en lang række krav til det enkelte barn bl.a. om tidligt at kunne tackle sociale relationer, være omstillingsparat og have en høj grad af selvhjulpethed - både i daginstitutionen og i overgangen til skolelivet.

Som professionelle, kompetente omsorgsgivere - bliver det derfor i stigende grad vores rolle.. "PLIGT" - at støtte barnet i udviklingen af både selvtillid og selvværd for at give det mod på livet..
Som spejderleder har du "PLIGT" til at hjælpe børnene med at udvikle en positiv selvopfattelse – og det du skriver, at du anser som rigtigt i den sammenhæng, giver mig ganske enkelt kvalme –
og jeg vil vove den påstand, at du i stedet for at give børnene en sund selvopfattelse – gør dem til små veltilpassede sociale skabninger (udefra set)

Indvendigt har de det derimod lige så elendigt som dig – og vokser måske op til at blive lige så diktatoriske voksne som dig (på grund af manglende selvværd) – og i værste fald vil et par af dem overføre deres misforståede tillærte tilsvininger af deres medmennesker, fordi de i deres barndom blev udsat for en voksen, der uden selvværd praktiserede at tilsvine dem, i mangel af en positiv selvopfattelse til sig selv..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-06-05 14:59

YES, jeg er hverken særlig smart ( tværtimod), moderne eller har en karriere.

Så jeg kan godt finde ud af at opdrage alle mine 4 unger.........

Hr. AJ, du formulerer dig nu utrolig dårligt, find selv dine fejl

Kan du IKKE finde dem, så vend tilbage, så vil en af mine snottede lorteunger hjælpe dig.

VH maj_britt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-05 17:17

Ja, han behøves hjælp, men det er typiskt for ham med den intilligens at han ikke
er modtagelig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-05 17:20

Svar til det stillede spørgsmål: Ja, ubetinget!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-06-05 17:21

Det værste ved den type af uintelligente personer er, når de selv tror at de er ovenud godt begavede, og så samtidig er modbydeligt ondskabsfulde.

"Typiskt" LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Idiot

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-05 17:42

Jeg behøves at skrive at det staves behøver.

Citat
ALTSÅ De der ikke føler sig sparket i røven, behøves ikke at hoppe og sige AV min Numse.

Men arne.jakobsen har tidligere givet udtryk for at Nudansk Ordbog ikke er en skid værd.

LOL

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-06-05 18:06

Ja, den behøves er grum, men jeg er faktisk mere bekymret for denne:

Nogle af dem er voksne idag og sidder i gode stillinger.

Det vil nemlig sige, at nogle af dem IKKE er voksne i dag, men hvad er de så?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-06-05 18:11

Det er dem der forfølger andre på arbejdspladserne maj_brit

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-06-05 18:15

Så er de altså blevet voksne?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-06-05 18:52

Jeg har grublet lidt over den her fra Hr. AJ :

Jeg ved godt at jeg har en tendens til altid at stave intelligent forkert, men ordet "typiskt" findes og det har jeg brugt i mange år. Så "kom ikke her".

Jeg læser en del bøger, 5-7 om ugen og jeg er aldrig stødt på typiskt....men måske jeg læser de forkerte bøger.

Så tænkte jeg: Det MÅ Dansk Sprognævn da vide, så jeg gik på deres hjemmeside, der er en ordbog online og her søgte jeg typiskt.

Underligt nok fik jeg denne besked: I ordbogen er der ingen ord der passer til søgekriteriet

Se, det er jo sært, fordi Hr. AJ påstår jo det modsatte, og jeg har løsningen:

Når min KLOGE eksmand kom til kort i en sproglig debat, så kom den her: Det er dialekt........

Så, Hr. AJ, den forklaring må du godt overtage, når DU kommer til kort i det sproglige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-06-05 19:04

maj_britt

arne.jakobsen har sin helt egen ordbog. Jeg tror han selv har skrevet den

Ord som "behøves" "typiskt" og "intilligens" eksisterer ikke.

Det er sikkert fordi han ikke havde en god spejderleder, da han var barn.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-06-05 08:30

Du har sikkert ret, ans, og så til noget helt andet, der dog følger tråden:

www.komogvind.dk har fået nye profiler, der har vi jo gæstebøger, og nu er der en lille gul trekant ud for hvert eneste indlæg i de gæstebøger. Markerer man den trekant, får man denne besked: Anmeld indlæg, der er stødende, krænkende og ulovlige.

Det burde kandu sørme lave, og det kan KUN gå for langsomt.

Lad os sige: en person er meldt, kandu giver en advarsel, næste gang får man en enkeltbillet ud af kandu........

( Tænker her også på det tips om computerspil )

Blot en strøtanke her på en regnvejrsfredag.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-01-06 23:16

arne jeg syntes du er alle tiders fyr du har hjulpet mig med mange ting og har aldrigt følt at du har cikanere mig eller andre og du får min opbalkning