/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Point til BjarneD
Fra : arlet
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 29-05-05 09:01

Det var vist ikke mine point. de bliver delt mellem dig og Tedd

ref.. http://www.kandu.dk/dk/spg/67537

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 29-05-05 12:08

Hej.
Når vedkommende belønner dig så var der vel grund til det og desuden er point så hamrende ligegyldige.
Jeg syntes. at det var godt du bekræftede, at problemet var et andet.

Du gør et fantastisk stykke arbejde og hjælper rigtigt mange så du fortjener al den anerkendelse der kan gives.

Tanken er pæn -Tak for det!
Hilsen
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : arlet

Dato : 29-05-05 12:24

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 29-05-05 12:25

ret skal være ret