/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Premiere 6,5 missing codec
Fra : Sandvad
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 29-05-05 08:13

Når jeg vil exportere tidslinen, og jeg vælger Filer,export,timeline og vælger Avanced windows media, og jeg så har foretaget hvad der nu skal, og vil lave filen, så får jeg den besked MISSING CODEC.
Jeg har da' flere gange brugt det her uden problemer, så nu har jeg haft det hele slettet, og lagt det hele ind igen, men jeg får samme besked.
Jeg er selfølgelig registreret med programmet, men den hjælp man kan få der er jo ikke på Dansk, og det er jo alså det bedste.
Er der nogle der har haft det samme problem, og vel og mærke har fået løst det.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 29-05-05 10:13
Godkendelse af svar
Fra : Sandvad

Dato : 29-05-05 12:03

Tak for svaret dk.
Du er bare rigtig god, jeg brugte Windows adressen, og det var lige i øjet.
Ha' en god dag.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-05-05 12:51

det er dejligt når det bare virker

forsat god dag