/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
To Computer
Fra : maxibon19
Vist : 463 gange
150 point
Dato : 25-05-05 18:13

Hej....
Jeg ved ikk om det her R det rigtig sted og spøger....
Jeg har to computer og de R begge to sat til internet, så R det jeg gerne vil vide om jeg kan på en eller anden måde gør så jeg kan sidde ved den ene og så går ind i den anden computer mens jeg sidder ved den føste computer???????????????? Håber i kan forstå hva jeg mener.....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-05-05 18:15

Prøv med www.logmein.com

Du får en sikker forbindelse (https) mellem computerne via internettet. Det virker. Jeg bruger det selv til fjernadministration.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 25-05-05 19:21

Eller du kan bruge programmet der hedder Pcanywhere. Bruger det selv. Helt kanon program.

Ps. "er" staves ER og ikke R Oki? MAn bliver sindsyg af at læse det!

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 25-05-05 19:35

D r ik så godt misteryman

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-05 19:55

Du har et program på din comp som hedder Netmeeting (følger med 98/ME/2000/XP) og det kan alt det du vil.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-05-05 22:01

Messenger er fremragende til det samme (fjernsupport).

Kommentar
Fra : golife

Dato : 26-05-05 09:06

Hej

Vi har 2 computere her i huset og følgende hjemmeside/download er helt perfekt for os!!!

http://www.radmin.com/download/

Håber du kan bruge det!!

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 26-05-05 13:23

det program jeg nu bruger skal jeg installer det på begge mine computer eller kun på den ene?????

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-05-05 15:38

På begge computere - ellers kommer du ingen vegne

mvh berpox

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 26-05-05 18:12

(Golife) nu har jeg installeret det program som du anbefaldet men kan ikk rigtig få det til og køre???????

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 04-06-05 19:26

Prøv med Fjernsupport der følger med Windows XP

Husk! Begge computere skal være indstillet til at være i samme arbejdsgruppe,
ellers virker det ikke..

//Kettedk

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 14-07-05 10:39

Logmein (www.logmein.com) rules ok hvis maskinerne ikke kan "se" hinanden.
Hvis de er på samme netværk er realvnc eller tilsvarende helt ok (og ikke afhængig af OS)