/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE til ?????????
Fra : dova
Vist : 386 gange
100 point
Dato : 22-05-05 12:34

[hør]

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er der en dejlig Kandu'er der har fødselsdag i dag

Hvem det er ....................

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-05-05 12:44

Og det er ikke mig selv, hvis nogen skulle få den ide

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 22-05-05 12:58

En dejlig Kandu'er ????
Hvis du mener DEN DEJLIGSTE Kandu'er, er du 2 dage for tidligt ude.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-05-05 13:37

Dova , du tager ganske fejl, det er da først på fars dag at jeg fylder år.
Men det er da utroligt pænt af dig, at tænke på mig alerede nu
Venligst din natmad

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-05-05 13:37

Gambrinus

Hvis du dermed mener, at du er DEN DEJLIGSTE Kanduer, så et på forskud til dig

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-05 13:45

Dova dog.
Det kunne, jeg da aldrig finde på.
Du skal i hvert fald ikke insui... indzue.. indesuni.... Påstå noget andet.
Du ved da, hvor beskeden jeg er.
(Sjovt ord "beskeden" hvis man tænker lidt over det).
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-05-05 14:26

Hvis ikke Gambrinus allerede havde tilkendegivet, at det IKKE er ham, der har fødselsdag, så ville jeg have gættet på ham

Nu gætter jeg i stedet på én af nedenstående:

Klumme
CLAN
Rellom
Molo
Keldd
emesen
Refi
Ans
vaxen
Krummen
eyvind
hm
bentjuul
BertelBrander
berpox
bennymanden
Valde
JacobS
holniels
Grethes
Birgitta
Camillasmoster
Calista
Ting27
Teil
Tedd
Pallebhansen
Halvdum
A.C.Rosmon
solgaard
Solmyr
fluffyclaus
Mirit
Spirillen
syllemus
taliskoko
CCjunior

Eller en helt anden dejlig kandu'er

No matter who!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-05-05 14:54

Nej det er ikke mig ......... der er næsten 9 måneder til. Tænk, at være på listen over "dejlige" kandu`er. Men det er der nu nok delte meninger om ...........

Er bare nu, skal nemlig snart på ferie ........... !!

God søndag!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-05-05 16:42

Creamy , Halvdum har da først d. 21/6,
kender ham nemlig, og han er faktisk ½klog,, det andet er bare et dæknavn

og så har jeg da lige erfaret at , jeg mangler på din dejligliste

men det er jo nok fordi at jeg hører til på de dejligste listen,
listen med kun en linie

ÅHH hvor jeg bare skøn,,, nærmest en NOT(AJ)

Fed tråd Dova, det trængte jeg lige til.....
tror min dag er reddet.
men hvis der nu er over 1000 kandusser, så er det jo sandsuenligt at ca 3 af dem har føl'sdag og det er hver dag,
Stakkels dem, et helt liv på lagkage..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 16:56

ikke mig... jeg venter liiiige til 13. december
(og så er det en "rund" føs'da')

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-05-05 16:59

Må man gætte CLAN? er det 30, 40, 50 ........... eller?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 17:02

dit sidste tal... 50 men der er jo ingen alder at frygte... kun en tilstand

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-05-05 17:05

Tjjaaa..........
No'n bli'r født for tidligt og no'n bli'r født for sent.
Jeg var heldig, jeg kom lige til min føs'da.
(Jeg ved den er gammel)
Det der med beskeden fik mig til at tænke på, at min mor
(Da hun var lille) ikke måtte sige beskidt. Det hed snavset !
Har i nogensinde tænkt over hvad "beskidt" egentlig betyder ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 22-05-05 17:08

Det værste ved at runde 50 er, at man så er på vej til de 60 ......... ! og som om tiden går hurtigere og hurtigere.
Men ......... "snøft" der er ikke så meget at gøre ved det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-05-05 18:50

Jaja, natmaden, måske er din "statistik" med 3 fødselsdage/dag rigtig, men det er nu en bestemt kandu'er jeg har i tankerne

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-05-05 19:02

Ja, jeg tænkte det jo nok Dova, og det kunne have været mig,
men min far var bare så frygteligt genert,,,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-05-05 20:26

Gad vide om fødselaren ikke bryder sig om, at hele Kandu skal vide hvornår vedkommende har fødselsdag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-05 21:15

dova

Citat
Gad vide om fødselaren ikke bryder sig om, at hele Kandu skal vide hvornår vedkommende har fødselsdag

Måske, jeg kender ikke fødselaren. Selv kunne jeg ikke drømme om at gøre brugerne på kandu opmærksom på, hvornår jeg har fødselsdag.

Men det må den pågældende bruger jo have gjort, så han/hun dukker vel op for at modtage sin gave.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-05 21:26

Ih altså - pænt tak.
Emesen.
Eyvind.

Gambrinus - jeg har sendt en emil til din spammailkonto.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-05 21:30

Klumme
CLAN
Rellom
Molo
Keldd
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Refi 3773
Ans
vaxen
Krummen
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
hm
bentjuul
BertelBrander
berpox
bennymanden
Valde
JacobS
holniels
Grethes
Birgitta
Camillasmoster
Calista
Ting27
Teil
Tedd
Pallebhansen
Halvdum
A.C.Rosmon
solgaard
Solmyr
fluffyclaus
Mirit
Spirillen
syllemus
taliskoko
CCjunior

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-05 21:32

emesen, jeg ved det ikke er dig for tidligt på året.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-05-05 21:39

Tak Ans - jeg kunne heller ikke forstå hvor gaverne blev af..........måske kunne de ikke skaffe den røde Mustang jeg ønsker mig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-05 19:41

Jeg bemærkede lige, at både creamygirl og emesen nævner bennymanden på listerne over "dejlige Kanduer"

Men hvor er Bennymanden

Det er lææææænge siden han har været her, tilsyneladende ikke siden 1/4

Og fødselaren fra i går, vil tilsyneladende ikke give sig til kende

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-05 20:12

dova

Har du ikke set at emesen har kopieret creamys liste

xxxxx er emesen og eyvind

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-05-05 21:13

Emesen - Jeg har spamet din mailkonto.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-05 21:14

ans

Jo, jeg har da set, at det var de samme navne, men nu skrev de jo listen begge to

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-05 21:17

emesen var bare doven

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-05-05 14:02

Gambrinus

..og så lidt brok, mens jeg er her. Den s.... webmaster hos Det radikale Venstre
Jeg har brokket mig flere gange, men han siger han ikke har tid at løse problemet, der ser sådan ud :

Citat
NYHED: Opgør med den nye fattigdom - 11/6

Den politiske dagsorden har længe drejet sig snævert om eliten. Nu er det på tide, at vi retter fokus mod de mennesker, der i dag er koblet fuldstændigt af samfundet og vidensøkonomien: Hvordan får vi flere med fra start, og hvordan sikrer vi alle en meningsfuld plads i højhastighedssamfundet? Det er de spørgsmål, der er i centrum, når Radikal Ungdom inviterer til temadag om social marginalisering lørdag d. 11. juni.

Programmet starter kl. 11 og byder på oplæg af Asger Baunsbak-Jensen (Medlem af Den Alternative Velfærdskommission og tidl. medlem af Etisk Råd); Preben Brandt (Formand for Rådet for Socialt Udsatte); MF Charlotte Fisher, MF Ole Glahn, MF Elisabeth Geday. Det fulde program kan ses på www.radikalungdom.dk.

Temadagen finder sted pÃ¥ Dansk Ungdoms FællesrÃ¥d, DUF, Scherfigsvej 5, København Ø (ved Svanemøllen Station eller buslinje 1). Alle er velkomne – det gælder RU’ere, DRV’ere, venner, bekendte! Tilmelding kan ske til og med fredag d. 10. juni til zenia@radikalungdom.dk.

..der blot er tilfældig valgt uddrag af RADIKALEREN. Den elektroniske medlemsavis. Ikke nok med fonten er ulæselig, den er også så bred at man ikke kan læse den i TDC's freemail. Scrolle sideværts kan man ikke i bunden af skærmbilledet, men kun nederst i mailen. MEGET upraktisk !

Aahhhhhh.. så fik jeg luft

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-05 14:31

Fint molo, nu du er her, at du kom med en fødselsdagssang

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-05-05 19:05

Tak Molo
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-05-05 19:20

Gambrinus

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 24-05-05 19:24

Tak for svaret Gambrinus.

Du er også en af de "dejlige Kandu'er", og så får du lige fødselsdagspointene i stedet

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-05-05 19:59

Tusind tak Dova.
Det kom godt nok som en overraskelse.
Du gør mig helt rørt.
Hvad giver man manden, der ikke har en sk.. ?
De point kommer op at stå øverst på Kandu's side, så jeg kan glæde mig over dem læææænnnngeee.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-05-05 20:46

Kandu teamet er også dejlige

http://www.kandu.dk/dk/spg/10519#100207

</MOLOKYLE>