|
| Uddannelses Projekt Fra : TheOsirisDK | Vist : 321 gange 17 point Dato : 18-05-05 09:23 |
|
Hey, vores lære har lige fået den ide at vi skal gennemgå en "uddannelses proces" hvori vi gerne skulle komme op med et clue om hvad vi syntes kunne være spændende at bruge vores liv på.
Jeg fik den ide at skrive om "film instrukering"
Syntes det kunne være spændende at lære lidt om hvordan man bliver film instruktør og hvordan en film instruktør osv.
Mere specifikt; Jeg skal lære lidt om livet af en DANSK film instruktør.
Hvordan er mulighederne i Danmark? Hvordan kan jeg komme videre? Hvad er kreterierne for succesfuld film instruktør?
Er det mon muligt at finde nogen der går på film skole at interviewe? Osv?
| |
| Kommentar Fra : Backtee |
Dato : 18-05-05 09:28 |
| | |
| Kommentar Fra : ans |
Dato : 18-05-05 09:53 |
| | |
|
nårr.. jaa... jeg vil give valde ret absolut. Og hvad jeg har læst lader det til at der faktisk ikke er rigtig nogen "rigtig" måde at blive instruktør på.
Men mine "kunstneriske" evener kan jo slet ikke måle sig med folk som Ridley Scott f.eks (eller mit held for den sags skyld)
Så jeg ville være nød til at starte med en hel del basic viden inde i gik i kast med noget som helst...
(btw ans, jeg vidste ikke rigtig hvor jeg skulle spørger, derfor...)
| |
|
Okey, jeg har efter hånden fået stablet en fremlæggelse på benene... (yeah!)
Jeg mangler bare een ting før det hele er perfekt...
Hvis nogen kan give mig et link til et interview med James Cameron hvori han kommer ind på hans baggrund som lastbil chauffør.
Ved det er lidt af en opgave, er selv ved at give op men jeg så det engang, så jeg ved det er der ude.
Jeg cirka 150 point tilåres hvis nogen skulle finde den... (tilmorgen... )
| |
| Kommentar Fra : valde. |
Dato : 23-05-05 19:07 |
| | |
|
doh, okey glemte jeg at sige det helst skulle være "video" interview? ved godt det gør det hele en tand mere besværligt...
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|